Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Team Lead Customer Service
De organisatie is al ruim 35 jaar expert in breakbulk verschepingen. Vervoer over zee daar ligt de focus van deze kleine maar bekende rederij. Hun klanten (van multinationals tot kleine ondernemers en particulieren) laten hun producten in het volste vertrouwen aan de organisatie over. Dit vanwege goede service, transparant handelen en de kennis van zaken. Hun kracht zit in jarenlange ervaring, betrokkenheid en uitgebreide kennis over stukgoed en projectlading richting de Noord kust van Zuid-Amerika. En dit wordt aangeboden d.m.v. diverse lijndiensten.
Leuk feitje, een eigen nieuwbouw schip wordt dit jaar opgeleverd. Bij binnenkomst in hun nieuwe, modern ingericht kantoor proef je direct een open en betrokken sfeer. Er wordt hard gewerkt maar wel in teamverband en je kan merken dat iedereen het naar zijn zin heeft en zijn/haar ei kwijt kan in de diversiteit aan werkzaamheden. Ze hanteren flexibele werktijden en er kan ook een dag thuis worden gewerkt. Alles dus zo ingericht dat iedereen goed uit de verf komt en tevreden is.
Hoe ziet je dag er uit?
Wat maakt jou nou zo speciaal binnen deze organisatie? Als Team leader van de Customer Service ben jij het middelpunt van de dagelijkse operatie. Je collega's kunnen op jou bouwen. Zelf ben je accuraat, netjes, gedisciplineerd en ben je goed in het overzicht bewaren en stuur je je collega's aan waar nodig. Je bent het eerste aanspreekpunt van jouw internationale klanten en daarbij zorg je ervoor dat de complete documentatie en administratie op orde zijn. Wat deze rol zo leuk maakt is dat je dagelijks ook veel contact hebt met je collega's en de wereldwijde terminals en agenten.Je ontzorgt je klanten van A-Z en denkt met ze mee in oplossingen. Verder vind je het erg leuk om:
- Te communiceren met alle belanghebbende partijen over heel de wereld
- Contact te hebben met klanten, agenten en schepen en hierbij de relatie te onderhouden
- Documentatie en administratie te verzorgen, bijv. opmaken van BL's en het factureren van zendingen
- Klanten op de hoogte te houden over hun zendingen door arrival notices te versturen
- Je bent een echte trouble shooter en enorm service gericht ingesteld en weet dat ook goed over te brengen op je team
Heb je al enige jaren ervaring in de Customer Service? Zou jij de kar kunnen trekken?
Lees dan snel verder.
Wat neem je mee?
Hou je van een nieuwe uitdaging, ben je ambitieus en wil je verder groeien als Team Leader in de Customer Service? En spreekt het je aan om te werken in een klassiek maar modern kantoor waar de haven ademt? Dan is dit echt iets voor jou. We hopen dat je de volgende competenties en vaardigheden bezit:- Vaardig in de maritieme sector
- Een aantal jaren ervaring in de Customer Service
- Nauwkeurig en accuraat
- Positief en probleemoplossend
- Communicatief goed in Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift
En heb jij de capaciteiten om een team aan te sturen? Kom dan maar op!!!
Arbeidsvoorwaarden
Wil je werken bij een ambitieus en groeiende mulit-purpose rederij? Ben je toe aan een moderne, nieuwe omgeving en nieuwe bestemmingen? Spring dan vooral aan boord! Wat kan je van de organisatie terugverwachten?- Een full-time hybride baan
- Veel vrijheid in je werk en tijdsindeling, mogelijkheid tot 1 dag per week thuiswerken
- Een leuke zelfstandige en veelzijdige job
- Informele no-nonsense cultuur in een open en platte organisatie
- Salaris tussen €3000-€4000 bruto per maand op basis van kennis en ervaring
- Goede bonusregeling (min. 1 / max 2 maandsalarissen)
- Pensioenregeling, 2% eigen bijdrage dus een enorme goede verdeling tussen werkgever en werknemer
34 Verlofdagen per jaar
op basis van een full-time werkweek<<Heb je nog vragen?
Logistics United is gespecialiseerd in het werven en selecteren van logistieke professionals. Ons doel is om zoveel mogelijk logistieke professionals te voorzien van de juiste uitdaging. Met meer dan 40 jaar ervaring in de sector transport & logistiek maken wij snel en makkelijk de juiste match tussen jou en je nieuwe werkgever. We kijken verder dan jouw profiel en die van de vacature. We willen dat jullie bij elkaar passen en elkaar kunnen versterken. Pas dan hebben wij ons werk gedaan.Is je interesse gewekt? Mooi! Hoe nu verder:
1. je solliciteert2. je wordt door ons uitgenodigd voor een kennismaking. Na de kennismaking stellen we je voor aan de werkgever. Zij zullen je ook uitnodigen voor een kennismaking.
3. als je net als de werkgever positief bent na de kennismaking wordt je uitgenodigd voor een tweede gesprek. Tijdens dit gesprek ga je dieper in op de functie en ontmoet je andere collega's
4. als er een klik is tussen jou en de werkgever dan krijg je een voorstel opgestuurd per e-mail
5. als het voorstel past bij jouw wensen bevestig je dit per e-mail en ga je bij de werkgever langs om je contract te ondertekenen. Gefeliciteerd! Je treed dus rechtstreeks in dienst bij de werkgever.
Wij zullen je stap voor stap begeleiden tijdens bovenstaand proces en we zullen in deze periode regelmatig contact hebben met elkaar. Voor meer vragen bel ons dan gerust naar Patrick via 06-10698331 of stuur een e-mail naar patrick@logistics-united.com
meer...
Meer vacatures van Logistics United