Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Management Assistent

Start People - Utrecht - 25-04-2024 Naar vacature  

Op zoek naar een boeiende rol waarin teamwork en zelfstandigheid samenkomen? Heb je een passie voor een dynamische werkomgeving en ben je bedreven in het organiseren van taken? Dan ben jij wellicht de Management Assistent waar wij naar op zoek zijn!

Over de rol:
Het Openbaar Ministerie in Utrecht heeft een vacature voor een Management Assistent voor 32-36 uur per week, met een contract van 6 maanden en mogelijkheid tot verlenging bij goed functioneren. Als Management Assistent werk je op het secretariaat van de Directie Verkeer en Ondernemingsvoorziening (DVOM). Samen met twee collega's vorm je een team dat verantwoordelijk is voor secretariële ondersteuning binnen een multidisciplinair team op het gebied van organisatieontwikkeling, HR, communicatie en processen. Thuiswerken behoort zeker tot de mogelijkheden. De locatie is eventueel vanuit Amsterdam ook goed bereikbaar.

Als Management Assistent ben je een essentiële schakel in het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken. Je taken omvatten onder andere agendabeheer, het voorbereiden en notuleren van vergaderingen, en het verzorgen van een nauwkeurige archivering van vertrouwelijke informatie. Daarnaast ben je proactief in het signaleren van zaken die persoonlijke aandacht van leidinggevenden vereisen en werk je nauw samen met je collega's om elkaar te ondersteunen en te vervangen waar nodig.

Wat we je bieden

  • Werkweek van 32-36 uur (parttime/fulltime);
  • Bruto uurloon tussen €17,53-€21,23;
  • Eindejaarsuitkering van 8,3%, direct bij je loonbetaling;
  • Contract voor bepaalde tijd van 6 maanden op basis van detacheren;
  • Reiskostenvergoeding: €0,07 of €0,20 per kilometer (afhankelijk van jouw vervoersmiddel en bereikbaarheid van de werklocatie), excl. parkeerkosten. OV-kosten worden 100% vergoed (2e klasse);
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste recruiters & HR-Consultants;
  • Opbouw van vakantiedagen bij een fulltime dienstverband van 10,87%;
  • Bijdrage aan jouw persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen via de online RGF Academy.

Functie-eisen

  • Minimaal in het bezit van een MBO-diploma op niveau 4 (secretariële richting);
  • Uitstekende mondelinge- en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring met Office (ervaring met Outlook is een pré);
  • Aantoonbare werkervaring op secretarieel niveau (zoals secretaresse of office manager);
  • Dienstverlenend en klantgericht;
  • Goed in plannen en organiseren, met oog voor details;
  • Goede coördinatie- en luistervaardigheden;
  • Organisatiesensitief, flexibel en integer.

Over het bedrijf

Je komt te werken bij de Dienstverleningsorganisatie van het Openbaar Ministerie (DVOM). DVOM speelt, vaak ongemerkt, een grote rol in het dagelijkse werk van de circa 6.000 OM-collega’s. Wij ondersteunen het OM met facilitaire en inkoopdienstverlening, financieel- en HR-administratieve diensten, met projectleiding voor business- en huisvestingsprojecten en met expertise voor archiveren en gegevensbescherming. Hierdoor kunnen de OM-collega’s zich richten op dat waar het elke dag om draait: het leiding geven aan het opsporen en het vervolgen van strafbare feiten. Zo dragen we op de achtergrond bij aan een rechtvaardige samenleving.

Samen met je twee collega-managementassistent vorm je het secretariaat van de DVOM. Je vormt met je collega’s een team en kunt elkaar moeiteloos vervangen als dat nodig is. Het secretariaat is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering. Dit is een multidisciplinair team dat het MT en leidinggevenden adviseert en faciliteert bij vraagstukken op terrein van organisatieontwikkeling, HR, communicatie en processen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Start People