Inloggen - Registreer  

Medewerker Helpdesk ICT

Respect - Den Haag - 14-03-2024 Naar vacature  

Respect verleent zorg in Scheveningen en Den Haag. Wij hebben vier locaties: Bosch en Duin, Het Uiterjoon, ZeeWinde en Prins Willemhof. Daarnaast verlenen wij ook zorg bij mensen thuis. Dit doen wij met ongeveer 00 medewerkers en 200 vrijwilligers. Onze medewerkers roemen het professionele klimaat, de kleine, hechte teams, de ruimte voor eigen initiatief en – jawel – het respect voor bewoners, cliënten en elkaar. Samen werken we aan de beste zorg achter de duinen. Wil jij onze afdeling Informatisering en Automatisering hierbij komen helpen?

Wat ga je doen?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Medewerker Helpdesk ICT voor 36 uur per week. Ben jij op zoek naar persoonlijke groei en gave nieuwe uitdagingen? Bij Respect bieden wij jou de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in al het moois wat de ICT te bieden heeft. Je komt te werken in een enthousiast team met een grote mate van eigen verantwoordelijkheid, waar het tonen van initiatieven wordt gestimuleerd. Beschik jij over deze kwaliteiten en wil ons team versterken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De komende jaren zal de digitalisering in de zorg verder toenemen. Als Medewerker Helpdesk ICT ben jij een spin in het web voor alle Respect-collega’s op het vlak van digitale toepassingen. Je verhelpt, signaleert en lost problemen op en ondersteunt de systeembeheerder en de functioneel applicatiebeheerders. Je hebt een actieve werkhouding, weet de juiste vragen te stellen waardoor je snel tot de kern van het probleem komt en weet op te lossen.

Je staat open voor het begeleiden van eindgebruikers op een persoonlijke wijze.
Daarnaast werk je mee aan verschillende projecten en innovaties die de werkprocessen efficiënter maken. Denk hierbij aan het inrichten en beheren van de moderne werkplek gebaseerd op Microsoft 365. 

  • Het verrichten van (werkplek)beheerstaken voor alle werkplekken en diverse mobiele apparaten: het installeren van hard- en software, het inregelen van autorisaties, het onderhouden van devices, systemen, netwerk en software.
  • Het kritisch meedenken om telkens werkprocessen beter en slimmer in te richten ten behoeve van een efficiënte bedrijfsvoering.
  • Het bieden van ondersteuning, het adviseren en het instrueren van de eindgebruikers.

Wie ben jij?

Wanneer jij op zoek bent naar een uitdaging, in plaats van een gespreid bedje, biedt deze functie veel ontwikkelmogelijkheden. Jij bent een echte regelaar en houdt van afwisseling. Routine en regelmaat zijn niet jouw ding: ad hoc is wat jij leuk vindt. Wij zijn op zoek naar een daadkrachtig persoon met een “hands-on” mentaliteit. Om deze functie goed uit te kunnen voeren, vinden wij het fijn als je over de volgende kennis, ervaring en vaardigheden beschikt:

  • Een vakgerichte MBO niveau 4 opleiding, bij voorkeur aangevuld met Microsoft certificaten. Maar ook ambitieuze en een leergierige Hbo’er is zeer welkom om te reageren en kan bij Respect mooi in het ICT vak groeien.
  • Kennis van en ervaring met het werken met Microsoft 365 toepassingen en Apple devices
  • Je bent analytisch, in staat om projectmatig te werken en oplossingsgericht;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je kunt zowel zelfstandig, als in teamverband werken.

Waar werk je?

Je komt te werken bij een vooruitstrevende top-zorgorganisatie. Jouw werkzaamheden verricht je vanuit locatie Bosch & Duin aan de Scheveningseweg, dichtbij het groen, strand en de gezellige Haagse winkelstraat Frederik Hendriklaan.

Wat bieden wij?

  • Een salaris conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen & Thuiszorg. De functie is ingedeeld in functiegroep 45 (maximaal €3.848,27 op basis van een 36-urige werkweek)
  • Het pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden kent 
 waar je uit kunt kiezen. Denk bijvoorbeeld aan een fietsregeling, ICT regeling, opleidingen, trainingen en kortingen op collectieve verzekeringen
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Respect
Meer Medewerker Helpdesk ICT vacatures