Inloggen - Registreer  

Administratief Medewerker Makelaardij (Transport)

Rabobank - Utrecht - 13-04-2024 Naar vacature  

Wil jij aan de slag bij het nieuwe verzekeringsbeursbedrijf van de Rabobank? Samen met jouw collega’s zorg je voor een adequate polis administratie.

Deze functie is gesitueerd in het Brancheteam Aansprakelijkheid.

Jij & jouw functie

Als Administratief Medewerker Makelaardij draag je bij door ondersteunende werkzaamheden te verrichten. Je bent verantwoordelijk voor het correct en tijdig opmaken van schadepolissen, het doorvoeren van mutaties en alle aanverwante administratieve taken, bijvoorbeeld;

  • het beheren van de FM-boxen en het doorleiden van activiteiten
  • telefoonbeantwoording en doorleiden van activiteiten
  • het uitvragen van naverrekeningengegevens en deze verwerken in de polissen
  • de uitgifte van verzekeringscertificaten
  • uitvoeren van werkzaamheden in CCS Level en e-ABS
  • meedenken over en het aanbrengen van structuur in administratieve werkprocessen

Prettig samenwerken

  • binnen het team van Rabo Assurantie Makelaardij
  • samen met een groeiend team van Sluiters en Assistent Sluiters werk je voor nu met 35 directe collega’s
  • 36 uur per week
‘Onderschat niet hoe belangrijk de dienstverlening rondom een verzekering is. We kunnen de mooiste verzekeringsoplossingen bieden, als de klant de polis laat ontvangt of niet goed geholpen wordt is het allemaal niets waard.’

Hans Pels Rijcken, Branche-coördinator Transport

Een gemiddelde werkdag

Om 9 uur ’s ochtends beginnen we met een dagstart. Samen met je collega’s stel je vast waar prioriteiten en knelpunten liggen en worden de werkzaamheden verdeeld.

Je gaat zelfstadig aan de slag met het verwerken van eenvoudige mutaties op polissen, handelt agenda’s af en beantwoord de binnenkomende telefoontjes.

Elke maand speelt er daarnaast een groter project. Deze maand is dat de naverrekening. ’s Middags ga je aan de slag met het schriftelijk opvragen van de naverrekeningsgegevens bij onze klanten.

Om half 3 heb je een meeting met een projectgroep die werkt aan verbetering van het prolongatieproces, een belangrijk proces wat maandelijks terugkomt. Je denkt mee over hoe we dit nog efficienter en klantgerichter kunnen verwerken.

Voor het eind van de dag neem je nog even de mailbox door en zorgt ervoor dat de sluiters de spoedverzoeken die daarin staan oppakken.
Samen met je collega’s focus je op het continu verbeteren en optimaliseren van de dienstverlening.

Samen bereiken we meer dan alleen

We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Rabo Assurantie Makelaardij.

 ‘Als Administratief Medewerker Makelaardij werk je nauw samen met de Assistent sluiters en Sluiters van de branche waar je expertise ligt. Naast de samenwerking met de sluiter(s), werk je samen met je directe collega’s in het team die dezelfde werkzaamheden uitvoeren, maar dan voor andere branches. Dit team is in opbouw en vind je het leuk om daaraan mee te bouwen, dan komen we graag met je in contact!’

Kirsten Duindam, Chief Broking Officer
Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het doorvoeren van mutaties en andere administratieve taken. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 ondersteunend team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent

  • HBO werk- en denk niveau, je bent minimaal in het bezit van een MBO 4 diploma
  • je bent in het bezit van WFT Schade Zakelijk
  • administratieve duizendpoot
  • focus op de klant en communicatief vaardig
  • streven naar resultaat
  • kennis van CCS Level is een pré
  • procesmatig en projectmatig kunnen werken
  • kennis van administratieve verzekeringsprocessen
  • in bezit van WFT Schade Zakelijk of de bereidheid deze te behalen

Dit bieden we jou

  • van € 2716,94 tot € 3880.02 bruto per maand (schaal 6, afhankelijk van ervaring)
  • doorstroom naar schaal 7 (Assistent Sluiter) op termijn (o.b.v. ontwikkeling en ervaring)
  • € 1400,00 budget voor jouw persoonlijke ontwikkeling
  • een dertiende maand
  • 100% vergoeding van woon-werkverkeer als je met openbaar vervoer reist
  • extra budget van 10% van jouw bruto maandsalaris dat je kan besteden zoals jij wilt. Koop extra vakantiedagen, stort extra geld in je pensioen of laat het budget deels uitbetalen.
Dit is een selectie van de arbeidsvoorwaarden voor een Administratief Medewerker Makelaardij op basis van een 36-urige werkweek. Alle arbeidsvoorwaarden vind je op

Jij & het sollicitatieproces

Twijfel je nog? Vind je het spannend om te solliciteren? Dat is niet nodig. We ontvangen graag jouw reactie
op deze vacature Administratief Medewerker Makelaardij bij Rabobank. De sluitingsdatum van deze vacature is 3 mei 2024.
Wil je eerst nog vragen stellen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Hans Pels Rijcken, via Hans.Pels.Rijcken@rabobank.nl
Op jouw vragen over het werken bij Rabobank en de procedure geeft Pascal Remmerts, Corporate Recruiter met plezier antwoord via Pascal.Remmerts@rabobank.nl.

Verder vind je dit misschien fijn om te weten:
  • Gesprekken vinden plaats via een videocall.
  • De antwoorden op veelgestelde vragen vind je op
  • Een beoordeling van de betrouwbaarheid behoort tot de procedure.
  • Reacties worden conform
in behandeling genomen.
.

Solliciteren

In 5 stappen

We leren je graag beter kennen.

Stap 1

Sollicitatie

Leuk dat je solliciteert! Wij nemen alle cv’s en brieven door. Na sluitingsdatum krijg je zo snel mogelijk een reactie.

Stap 2

Eerste gesprek

Je maakt online kennis met meestal je leidinggevende en een directe collega. We willen weten of je bij de functie en het team past. En jij hebt vast ook veel vragen aan ons.

Stap 3

Tweede gesprek

We willen je graag een tweede keer spreken. Bij dit online gesprek gaan we dieper in op de inhoud van de functie en spreek je vaak nog met een andere collega.

Stap 4

Aanbod

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken en word jij ook blij van ons? Dan krijg je een goed aanbod per e-mail. Bij sommige functies moet je eerst nog een assessment doen.

Stap 5

Screening

Tijdens de screening onderzoeken we of je betrouwbaar genoeg bent om voor Rabobank te werken.

Solliciteer op deze functie

Administratief Medewerker Makelaardij (Transport)

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Rabobank