Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamleider Klantenservice Inbound Suriname

Custom Connect - Den bosch - 01-03-2023 Naar vacature  

Teamleider Klantenservice Inbound Suriname

Hi Team Manager!

Als Team Leader zet jij je kwaliteiten in voor de aansturing van onze Klantenservicemedewerkers en weet jij als geen ander het beste uit je team te halen. Je geeft leiding aan de Klantenservicemedewerkers die werken in het callcenter voor Budget Thuis zodat zij optimaal hun werk kunnen doen. Je geeft deze Klantenservicemedewerkers feedback waardoor je ze beter en effectiever laat functioneren door hun vaardigheden te vergroten. Als Team Leader ben je verantwoordelijk voor het behalen van operationele KPI’s en medewerkerstevredenheid en, je rapporteert aan de Service Delivery Manager. Heb je werkervaring als Team Leader of manager in een klantenservice omgeving/callcenter en ben je toe aan een toffe uitdaging waarbij je bezig bent met het coachen, motiveren en inspireren van jouw team? Dan is deze uitdagende rol als Team Leader of Supervisor bij Custom Connect echt iets voor jou!

Wie ben je?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en ervaring als Teamleider / coach in een callcenter of in de klantenservice of als supervisor.
  • Je verzorgt de communicatie met en aan de Agents op het gebied van resultaten, kwaliteitsscore, ziekteverzuim, re-integratie, rooster, etc.
  • Je bent een vraagbaak voor de callcenter agents m.b.t. de voortgang van lopende projecten en processen. Je zorgt ervoor dat zij over relevante informatie beschikken.
  • Je hebt ervaring in de callcenter branche of klantenservice als bijvoorbeeld supervisor. 
  • Je bent verantwoordelijk voor het groepstarget van het betreffende project.
  • Wanneer resultaten achterblijven, zoek je actief en gestructureerd naar de mogelijke oorzaken en kom je met weloverwogen oplossingen.
  • Je voert kwaliteitsmonitoring uit en aansluitend coach je de agents op de verbeterpunten.
  • Je bent in staat om zowel individueel als in groepen trainingen te geven in het verantwoord en bewust gebruik van gesprek- en mailtechnieken en project specifieke kennis in het callcenter.
  • Je begeleidt als supervisor nieuwe callcenter medewerkers en brengt ze op de hoogte van de cultuur en de werkwijze van Custom Connect en draagt dit op een positieve wijze uit.

Wij hebben voor jou

  • Een marktconform salaris waarbij gekeken wordt naar opleiding en ervaring.
  • Ondersteuning in jouw persoonlijke ontwikkeling en diverse kansen om door te groeien.
  • Een hecht en betrokken team dat klaar staat voor elkaar en waar veel ruimte is voor eigen initiatief.
  • Een informele werksfeer met ruimte voor ontspanning bv vrijdagmiddagborrels en uitje.
meer...



Meer vacatures van Custom Connect