Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Helpdesk support medewerker 2 3 MBO Vast

Primadeta.nl - Alphen aan den Rijn - 24-05-2023 Naar vacature  

Als Helpdesk support speel je een essentiële rol binnen het team Beheer. Je werkt samen met applicatiebeheerders, systeembeheerders en werkplekbeheerders om het IT Beheer te verzorgen voor de winkels, het Servicekantoor en het distributiecentrum. Je bent verantwoordelijk voor zowel de 1e als 2e lijn ondersteuning, zowel telefonisch als Onsite in Alphen aan den Rijn. Je biedt ondersteuning aan collega’s en richt werkplekken in voor nieuwe medewerkers. Met jouw expertise draag je bij aan de soepele werking van alle IT-systemen en zorg je ervoor dat alle teams efficiënt kunnen werken.

FUNCTIEPROFIEL

Als Support Medewerker IT ben je betrokken bij diverse uitdagende taken. Je neemt inkomende calls aan, registreert en analyseert ze, en lost ze op of zet ze door indien nodig. Je speelt een actieve rol bij het analyseren van productiestoringen en draagt bij aan het vinden van constructieve oplossingen. Daarnaast lokaliseer en verhelp je technische storingen aan ICT-apparatuur en -systemen, voer je netwerk werkzaamheden uit, en installeer en configureer je werkplekken inclusief verschillende apparatuur. Je ondersteunt bij software-updates en houdt toezicht op de prestaties van applicaties. Bovendien ben je proactief en creatief in het vinden van oplossingen. Met deze gevarieerde werkzaamheden draag je bij aan een soepel functionerende IT-omgeving en lever je een waardevolle bijdrage aan de organisatie.

Wat staat daar tegenover;

In het bruisende servicekantoor in Alphen aan den Rijn werken 275 medewerkers. Het toegewijde IT-team zet zich in voor de groei van deze club door de transformatie naar een data-driven organisatie. Met het nieuwe data competence center zijn ze klaar voor de toekomst!.

Deze internationale retailer telt meer dan 1.200 winkels in 7 Europese landen. Duurzaamheid staat centraal bij deze onderneming. Ze bieden een goede werk-privé balans en flexibiliteit. Hun kantoor heeft een informele cultuur waar ze oog hebben voor elkaar. Samen groeien ze als organisatie en krijg jij de vrijheid om jouw ideeën in te brengen en kansen te grijpen. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vertrouwen, waardoor je échte impact kunt maken.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een werkomgeving waarin je continu wordt uitgedaagd
  • Een vast salaris tussen de €2.545,- en €3.813,- bruto per maand
  • 24 vakantiedagen + 12 ATV dagen (bij fulltime)
  • 8% vakantiegeld (uitbetaald in mei)
  • Reiskostenvergoeding of OV-vergoeding
  • Hybride werken (met een standaard thuiswerkvergoeding per werkdag)
  • Flexibele werktijden, in overleg stemmen we perfecte werktijden af
  • Pensioenopbouw, zodat je ook op je ouwe dag tijd hebt om te genieten
  • Toegang tot ons e-learning platform waar je onbeperkt trainingen kunt volgen
  • 20% personeelskorting in alle winkels van jouw nieuwe organisatie
  • Een werkgever waar het belang van medewerkers zeer hoog op de agenda staat.

WAT VRAGEN WIJ;

Functie eisen IT Supportmedewerker:

  • Een MBO 4 diploma, bij voorkeur in de richting van ICT
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Je hebt kennis van SQ
  • Je hebt kennis van ITIL
  • Je bent communicatief vaardig en werkt graag samen in een team
  • Je hebt kennis van netwerk configuratie
  • Je hebt kennis van Windows (zowel oudere als de nieuwste versie)
  • Je pakt werkzaamheden zelfstandig op en bent klantgericht
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in op bedrijfsniveau
  • Ervaring met winkelautomatisering (zoals kassa’s, pinautomaten, camera oplossingen
  • Je hebt kennis van werkplekbeheer (images, hardware aanpassingen en aansluiten randapparatuur).
meer...



Meer vacatures van Primadeta.nl