Inloggen - Registreer  

Backoffice medewerker met marketing & communicatie skills m/v

Primetime - 's-Hertogenbosch - 15-02-2021 Naar vacature  

Verantwoordelijkheden – taken

Backoffice taken
  • Ontvangen en begeleiden van bezoekers
  • Afhandelen van binnenkomend en uitgaand telefoonverkeer
  • Verwerken van inkomende post
  • Plannen, voorbereiden en notuleren van vergaderingen
  • Uitwerken van verslagen, brieven en memo’s
  • Beheren van het archief
  • Beheren van bedrijfskleding
  • Beheren agenda showroom
  • Interne ondersteuning bij het organiseren van in-/externe evenementen zoals bijeenkomsten en beurzen.
  • Regelt creatieve en spraakmakende relatiegeschenken.
Marketing & communicatie taken
  • Bewaken huisstijl op zowel interne als externe uitingen.
  • Onderhoud het contact met het marketing communicatie adviesbureau en draagt structureel bij aan het verwezenlijken van de gestelde doelen.
  • Bijhouden en optimaliseren website
  • Bijhouden en optimaliseren Social Media accounts op Instagram, Facebook en LinkedIn
  • Verzorgen online nieuwsbrieven
  • Bijhouden en optimaliseren van promotiematerialen zoals folders, reclameborden etc.
  • Voorraadbeheer van alle promotiematerialen.
  • Regelt representatief film- en fotomateriaal van uitgevoerde projecten.
Functie-eisen
  • Minimaal MBO werk, en denk niveau.
  • Afgeronde MBO-opleiding marketing communicatie is een pré
  • Kennis van WordPress is een pré
  • Enkele jaren relevante werkervaring
  • Je hebt een proactieve en gedreven houding
  • Communicatief en telefonisch vaardig
  • Goede computervaardigheden / kennis van het MS Office pakket
  • Goed kunnen omgaan met ad hoc situaties en deadlines
Wat bieden wij?
  • Prettige, informele werksfeer met leuke gepassioneerde collega’s.
  • Dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Primetime