Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Procescoördinator Zorgadministratie

connexys.nl - Nijmegen - 18-05-2022 Naar vacature  

Procescoördinator Zorgadministratie, alle locaties van De Waalboog

Divisie:
F&I

Regio:
Joachim en Anna (Nijmegen)

Aantal uur:
32-36

De functie omvat de volgende taken:
Word je enthousiast van het verbeteren van processen, het uitvoeren van controles en correcties en het oplossen van registratieve vraagstukken en werk je graag mee aan (implementatie)projecten? Ben jij initiatiefrijk, communicatief vaardig, nauwkeurig en zelfstandig? Dan zijn wij op zoek naar jou: een enthousiaste procescoördinator zorg met een frisse blik!

De Waalboog bevindt zich midden in een ontwikkelingsproces en een goede werking van processen en administratie is hiervoor een randvoorwaarde. We zoeken daarom een collega die sterk gemotiveerd is om, samen met de andere medewerkers van het team Financiën en control, uitvoering te geven aan de taken van het team en deze verder te ontwikkelen. Wij vinden het belangrijk om nieuwe paden te ontdekken en de zorg administratieve processen te optimaliseren zodat de organisatie ook op het gebied van zorgcontrol up-to-date ondersteund blijft.

De functie

Je bent werkzaam binnen de afdeling Financiën & Control (10 Fte) en samen met 2 andere collega’s vorm je het team zorgadministratie. Het is een ambitieus en dynamisch team gericht op ontwikkeling. Het doel van de functie is het is ervoor zorgen dat het proces van registratie tot declaratie tijdig, juist en volledig verloopt. Het volgen van ontwikkelingen, opstellen en implementeren van zorgbeleid, (LEAN) projecten/procesoptimalisatie, contractbeheer.

Werkzaamheden zijn onder andere:
  • Facturatieproces en berichtenverkeer financieringsstromen WLZ en ZVW
  • Verwerken, beschrijven en verbeteren zorg administratieve processen
  • Zorg control (bewaken declaratie processen en opstellen managementinformatie)
  • Ondersteunen bij financiële verantwoording naar accountant
  • Veranderingen m.b.t. wet- en regelgeving uitwerken en implementeren
  • Gevraagd en ongevraagd advies en uitleg geven over het zorgregistratieproces Oa afstemming met paramedische dienst, Zorgbemiddeling en Medisch secretariaat.
  • Deelnemer c.q. projectleider van diverse projecten
Het is een afwisselende baan met veel ruimte voor ontwikkeling. We werken vanuit een mooie nieuwe werkplek en we bieden ook alle faciliteiten voor thuiswerken.

Van kandidaten verwachten wij:

Wat vragen wij van je?

  • HBO denk en werkniveau
  • Ervaring met zorg administratieve en declaratie processen
  • Frisse en kritische blik en verbindende persoonlijkheid
  • Kennis van VECOZO
  • Zelfstandigheid om deze functie naar eigen inzicht vorm te geven en correct uit te voeren
  • Een klantgerichte, open en ondersteunende houding
Arbeidsvoorwaarden

Wat bieden we jou?

Het betreft een functie voor 32–36 uren per week. Salariëring zal afhankelijk van kennis en ervaring plaatsvinden in salarisschaal FWG 50, volgens de cao VVT. We gaan uit van een contract voor 1 jaar met mogelijkheid tot verlenging.

Informatie

Over De Waalboog

Voor De Waalboog begint goede zorg en behandeling op dát punt in het leven waar alles voor mensen nog ‘paste’. Toen alles nog bij elkaar kwam; in mensen, in omgeving, in dierbare rituelen en patronen. Dat punt in het leven waar het voor het laatst als thuis voelde, letterlijk en figuurlijk.

Als het leven door ouderdomsproblemen kantelt, helpt De Waalboog om de verhaallijn van het leven van de bewoners zoveel als mogelijk voort te zetten. We doen dat met zo’n 1000 medewerkers en ruim 500 vrijwilligers. Bij hen staat

de bedoeling
voorop: doen wat nodig is voor de individuele bewoner, in gelijkwaardige samenspraak met de bewoner én de naasten. Dat betekent samen persoonsgericht ontdekken we wat de specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden zijn. En daar met maatwerk op inspelen. Zo staat steeds de vraag van de bewoners, cliënten en bezoekers centraal. Precies wat nodig is voor een

, zo thuis als maar kan.
De Waalboog is actief lid van regionale zorgketens en van diverse kennisnetwerken. Voor onderzoek en opleiding werken we nauw samen met de Radboud Universiteit en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Zo bouwen we aan een zorgorganisatie die steeds klaar is voor de toekomst.

Enthousiast? Reageer dan nu!

Ben jij een enthousiast en doortastend persoon met ervaring in de zorg administratieve processen en zie je een toekomst bij onze afdeling Financiën & Control helemaal zitten? Reageer dan nu via onderstaande knop. We kijken naar je uit!

meer...