Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Intake & Planning (32 uur)
Den Haag, Nederland
medewerker Intake & Planning (32 uur)
Functieomschrijving
Ook in woningen van Staedion is weleens iets stuk. Bewoners bellen dan met de afdeling Intake & Planning, waar jij klaar zit om snel en efficiënt een monteur in te plannen. Je staat iedereen vriendelijk te woord, maar kunt ook ‘nee’ verkopen als een vraag onredelijk of onrealistisch is. Zo zorg je ervoor dat elke bewoner zich in een prettig huis thuis voelt.
Een typische werkdag
Maandagochtend, halfnegen stipt. Je zit klaar achter je beeldschermen, hebt je headset op en drukt op de knop: drie, twee, een, actie!8:30 uur: lekkage
Je eerste beller is een bewoonster die bij het tandenpoetsen ineens in een plas water stond. Het lekt onder de wastafel, maar ze weet niet precies waar het gat zit. Jij vermoedt dat het om een kapotte afvoer gaat, maar stelt een paar controlevragen om het zeker te weten. Dan maak je een opdrachtbon aan om de monteur in de plannen, want het lek moet snel worden gedicht. Vanmiddag komt er al een specialist langs. De bewoonster is blij dat ze geholpen wordt, bedankt vriendelijk en gaat alvast een emmer zoeken.10.48 uur: van de pot gerukt
Dit telefoontje is lastiger. Het is de bewoner die afgelopen vrijdag ook al belde over een wiebelende wc-bril. Vervelend, maar geen haastklus. Bovendien heb je vorige week al een opdrachtbon aangemaakt: over twee dagen komt er een monteur langs om de bril weer vast te zetten. Dat vindt de bewoner te lang duren, hij wil dat het probleem nú wordt opgelost. Je legt uit dat je het proces niet kunt versnellen, omdat het niet om een spoedreparatie gaat en de monteur een volle agenda heeft. De bewoner moppert; kan ‘ie geen collega van je spreken? Je legt uit dat die collega precies hetzelfde antwoord geeft. Uiteindelijk gaat hij overstag: vooruit, twee dagen wachten lukt nog wel.14.05 uur: buurman strikes again
Zo, even een kopje thee en dan door naar de volgende beller. Dat is een bewoonster die belt met een heel ander verzoek: ze heeft overlast van haar bovenbuurman en wil dat Staedion ingrijpt. Ze is aardig overstuur, want de buurman heeft psychische problemen en vertoont daardoor moeilijk voorspelbaar gedrag. Ook vandaag ging het weer mis. Je legt uit dat dit nummer voor reparatieverzoeken is bedoeld, maar biedt aan om een notitie naar het thuisteam te sturen. De huismeester of bewonersconsulent zal de zaak dan oppakken.16.52 uur: licht in de duisternis
Je laatste telefoongesprek van de dag is een opsteker: een dame van in de negentig belt om je te bedanken. Vorige week was haar keukenlampje stukgegaan. Ze kon het zelf niet vervangen en had ook niemand bij de hand die dat even voor haar wilde doen. Normaal gesproken komt Staedion niet langs om lampen in te draaien, maar in dit geval maakte je een uitzondering. Je stuurde de huismeester een bericht, die de zaak dezelfde middag oppakte. Zo maakte je de bewoonster blij: ze kan nu weer koken. Tevreden sluit je je lijn, klaar voor vandaag!Jouw beslissingen maken de stad
Lekkage, een kapotte ruit of ijskoude verwarming: leuk is anders. Als medewerker Intake & Planning zorg jij dat defecten snel en vriendelijk en in een keer goed worden opgelost. Zo draag je heel concreet bij aan het thuisgevoel van onze bewoners, en dus aan een betere stad. Zo zorg je er bijvoorbeeld voor dat:- reparaties goed worden ingepland, dan kunnen ze snel worden uitgevoerd.
- bewoners met andere vragen naar het juiste team worden doorverwezen.
- bewoners altijd een luisterend oor aan de lijn krijgen.
- ook onredelijke verzoeken redelijk worden opgelost, volgens het beleid van Staedion.
Meer vacatures van Staedion