Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Servicedesk - ICT/Vastgoed/Facilitair
Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en wil je jouw kennis van de ICT bij onze zorgorganisatie inzetten? Ben jij klantgericht en kun jij medewerkers en externe klanten snel en adequaat ondersteunen bij hun vragen en meldingen? Ben je leergierig, creatief en heb je oog voor verbeteringen? Solliciteer dan op deze functie bij de Servicedesk voor Serviceteam 2!
Wie zijn wij
De Servicedesk is bij Ipse de Bruggen het centrale punt waar je medewerkers en externe klanten eerstelijns ondersteuning biedt en waar je de digitale of telefonische vraag of melding van de klant afhandelt. Je werkt in een multidisciplinair team waar je zelfstandig werkt binnen heldere onderlinge afspraken. De kwaliteit van dienstverlening hangt af van de klantvriendelijkheid, snelheid en juiste afhandeling van de vragen en meldingen.De Servicedesk bestaat uit drie teams:
Serviceteam 1
met specialisatie HRM, Financiën en Inkoop
Serviceteam 2
met specialisatie ICT, Facilitair en Vastgoed
Serviceteam 3
met specialisatie Klantcontact, Zorgbemiddeling, Zorgadministratie, OnsCVO en Marketing & Communicatie.
Jouw baan als medewerker servicedesk - ICT/vastgoed/facilitair
Je staat medewerkers en cliënten te woord en zoekt met elkaar naar de juiste oplossingen.Je bouwt de juiste kennis op over de vakgebieden IV (ICT), Vastgoed en Facilitair Bedrijf, waardoor je in staat bent om de klant te helpen bij zijn vraag of melding. In Topdesk registreer, prioriteer en beantwoordt je vragen, meldingen, verzoeken, problemen en storingen. Je beantwoordt vragen en stimuleert tegelijkertijd de zelfredzaamheid van de klant. Je bewaakt de voortgang van de melding, de tijdige administratieve afhandeling in de backoffice en bijbehorende terugkoppeling naar de klant. Je bent analytisch aangelegd en hebt een signaalfunctie daar waar het gaat om procesverbetering. Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening op basis van gemaakte afspraken. Kennis van verschillende digitale systemen is daarbij benodigd.
Jouw profiel
Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau.Je bent een prettige, klantgerichte persoonlijkheid die in de dynamiek het overzicht behoudt. Je beschikt over een goed analytisch vermogen, bent digitaal vaardig, hebt goede communicatieve vaardigheden en hebt een goed inlevingsvermogen. Samen met je collega’s zorg je voor vernieuwing en constante verbetering van de dienstverlening. De werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag tussen 8 en 17 uur. Er wordt van je verwacht dat je flexibel inzetbaar bent in geval van afwezigheid van collega’s.
Wat wij bieden
- Een tijdelijk contract van 36 contracturen per week voor 1 jaar met uitzicht op een vaste aanstelling.
- Een bruto maandsalaris van € 2.236 - € 3.154 op basis van 36 uur, conform CAO gehandicaptenzorg FWG 40
- Eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld
- Reiskostenvergoeding en gratis parkeren voor de deur
- Een introductieprogramma om je goed voorbereid te laten starten
- Zo goed als onbeperkt leren middels e-learning van GoodHabitz
- Diverse overige trainings-, cursus- en opleidingsmogelijkheden
- Jaarlijks € 750 fiscaal voordeel bij o.a. de aanschaf van een telefoon, laptop, tablet, fiets of het abonnement van jouw sportvereniging
- De mogelijkheid extra verlofuren fiscaal voordelig te kopen en te verkopen
Informatie
Je werkt bij Ipse de Bruggen vaak met kwetsbare cliënten en daarom zijn wij zeer zorgvuldig in ons selectiebeleid. De aanvraag Verklaring omtrent het gedrag (VOG), het navragen van referenties en het opvragen van informatie bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd maken om die reden onderdeel uit van de selectieprocedure.meer...
Meer vacatures van Ipse de bruggen