Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Intern accountmanager Service Centrum Hypotheken

Vivantus - Apeldoorn - 06-08-2022 Naar vacature  

  • De Hypotheekshop Amersfoort Puntenburg
  • De Hypotheekshop Apeldoorn Noord
  • De Hypotheekshop Arnhem Galgenberg
Plaats: regio Apeldoorn / Arnhem / Amersfoort
Fulltime/parttime: 32-40 uur
Dienstverband: tijdelijk met zicht op vast
Werk-/denkniveau: hbo werk- en denkniveau
Hoekstra en Van Eck Makelaars, Hendriks Makelaardij, Brockhoff Makelaars, De Hypotheekshop, Hoekstra en Van Eck Verzekeringen, Petra De Kleermaeker Makelaardij, Schuitema Hoekstra en Van Eck, Thijssen Makelaardij, Beumer en Van Dorsten Makelaars vormen samen Vivantus: de grootste NVM full service woningmakelaar van Nederland. Wij zijn een vooruitstrevend bedrijf met ongeveer 250 medewerkers verdeeld over 34 makelaarskantoren, 18 Hypotheekshops en een verzekeringstak. Binnen Vivantus vinden klanten alle diensten op het gebied van makelaardij, hypotheken en verzekeringen. We streven ernaar elke klant op de eerste plek te zetten. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe middelen en media. Daarmee kunnen we de woningen als beste presenteren en onze medewerkers en klanten zoveel mogelijk ontzorgen en gemak bieden.

Wat ga je doen?

Als intern accountmanager Hypotheken ben je het visitekaartje van de afdeling hypotheken. Jouw primaire taak is om onze klanten op een gastvrije manier snel en goed te bedienen. Je denkt altijd een stap vooruit. Dit betekent dat je overzicht kan creëren, keuzes maakt in het belang van de klant en daardoor in staat bent de klant te verrassen. Je bent van nature nieuwsgierig, empathisch, pro-actief en vindt het leuk om de echte vraag achter de klantvraag te achterhalen. Daarvoor heb je uitstekende communicatieve vaardigheden nodig en een gezonde dosis doorzettingsvermogen.

Het bemiddelen van dossiers zit in het bloed. Een kritische noot van een geldverstrekker is voor jou een moment om je deskundigheid te tonen en je neemt het niet zomaar voor lief. Je onderhoudt contacten met klanten, geldverstrekkers, verzekeraars, notarissen, makelaars en taxateurs. Je bewaakt de voortgang van de hypotheekdossiers en zorgt mede voor het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening. Aangezien de klantvraag in deze tegenwoordige tijd verandert en wij er voor onze klanten willen zijn, wordt er ook verwacht dat je bereid bent om in de toekomst eventueel twee avonden te werken.

De mindset van deze afdeling is langzaam aan het veranderen van minder de nadruk op het administratieve vlak naar meer op klantregisseur zijn en zorgen dat de klant op de juiste manier wordt geholpen. Dit wordt mede gerealiseerd door de werkzaamheden op de locatie uit te voeren waar ook de hypotheekadviseur aanwezig is. Op deze wijze kan jij de adviseur de beste ondersteuning geven en zal dit ten goede komen aan de samenwerking. Je zult minimaal 3 of 4 dagen per week afwisselend in overleg werkzaam zijn op de vestigingen in Apeldoorn, Arnhem en Amersfoort. Af en toe zal je ook vanuit ons hoofdkantoor in Purmerend werken. Hier zit de rest van je team ook regelmatig en wij vinden het belangrijk om af en toe fysiek bij elkaar te zitten. Daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid om maximaal 20% van je werkweek thuis te werken.

Naast het afhandelen van de dossiers wordt er van jou tevens een actieve bijdrage verwacht in verschillende overleggen, het delen van ideeën en persoonlijk leiderschap.

Wat verwachten wij van jou?

Je begeleidt de klant bij een belangrijk proces, waarbij accuraatheid, klantgerichtheid en vertrouwen belangrijke eigenschappen zijn. Wij verwachten dat jij nieuwsgierig bent naar hoe de zaken momenteel lopen, zodat er kritisch wordt gekeken naar het proces en we elke dag beter worden. Verder ben jij in staat om regie te houden over je werk, ben je niet snel afgeleid en weet je structuur te behouden in je werk.

Daarnaast verwachten wij het volgende:
hbo werk- en denkniveau;
beschikt over goede contactuele eigenschappen en sociale vaardigheden;
commercieel gericht en een proactieve houding;
in bezit bent van in ieder geval WFT diploma Basis, Hypothecair Krediet is een pré.
enige ervaring in intermediair vak;
zelfstandig én in teamverband kunt werken;
aanpakker en stressbestendig;
representatief en collegiaal;
affiniteit met de financiële wereld.

Wat mag je van ons verwachten?

Naast een interessante en dynamische functie bieden wij jou de mogelijkheid om te werken bij een leuke organisatie die altijd bezig is met vernieuwingen. Wij bieden een goed salaris dat past bij je functie en kwaliteiten. Wij omschrijven ons bedrijf als een inspirerend, open en informele werkomgeving. Wij zijn een ondernemende organisatie die je volop carrièrekansen biedt. Heb jij nog wensen om je verder te ontwikkelen? Dan bieden wij jou zeker deze mogelijkheden.

De Vivantus Groep staat ook voor gezelligheid. Elk jaar is er een groot kerstfeest. Hier wordt er met alle collega's gegeten en geborreld tijdens het optreden van een DJ. In de zomer organiseren wij een zomerborrel en zijn wij elk jaar nog trotse sponsor van 'Live in Hoorn', waar jij een toegangsticket voor kunt krijgen. Kortom, genoeg gezelligheid.

Daarnaast bieden wij:
pensioenregeling;
chromebook van de zaak
20% van je werkweek thuiswerken
25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
reiskostenvergoeding;
2 extra vrije dagen als je een kalenderjaar niet ziek bent geweest;
volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling;
aantrekkelijke personeelskortingen bij het afnemen van onze eigen diensten.

Wist je dat? Vivantus wordt beoordeeld met een 8 of hoger op de volgende punten!

Trots op het werk
Plezier in het werk
Plezierige collega’s
Vertrouwen in collega’s
Vertrouwen in direct leidinggevende en management
(Bron: Medewerkerstevredenheidsonderzoek, 2021)
meer...



Meer vacatures van Vivantus