Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Business assistant
"Ben jij die proactieve spin in ’t web die graag het verschil maakt?"
De functie
Voor onze afdeling Business Support zijn wij op zoek naar een Business Assistent. Als spin in het web ben jij een belangrijke schakel tussen onze business- en bedrijfsvoeringsactiviteiten . Je vindt het leuk om onze facilitaire-, inkoop- en huisvestingsconsultants te ontzorgen en te ondersteunen in de werkzaamheden die zij dagelijks voor een breed scala aan nationale en internationale opdrachtgevers uitvoeren.Jij houdt van afwisseling! Zo help je het ene moment bij het ondersteunen van een project voor onze klanten en stel je even later CV's en profielen op voor onze recruiters. Maar ook voor het redigeren van een adviesrapport of het organiseren van een nieuwe auto voor één van onze collega’s zijn we bij jou aan het juiste adres. Van elk vraagstuk maak jij een succes en dat doe je graag samen met een team van ambitieuze business support collega’s. Samen zorgen jullie ervoor dat alles reilt en zeilt in ons clubhuis en dat ook de stafafdelingen de support krijgen die ze nodig hebben. Jij excelleert in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je makkelijk verbinding maakt met de collega’s in de organisatie.
Taken en verantwoordelijkheden
- Het dagelijks ontzorgen van onze consultants in diverse werkzaamheden voor onze klanten:
- Redigeren en opmaken van rapportages, presentaties, offertes
- Ondersteunen bij het opstellen van CV’s en profielen
- Ondersteunen van business units bij uitvoering van projecten
- Bewaken van processen en kwaliteit conform het Hospitality Group kwaliteitshandboek
- Zorgdragen voor up-to-date administratie en archivering van projecten
- Organiseren van facilitaire werkzaamheden zoals het ondersteunen bij het wagenparkbeheer, voorraad- en contractbeheer en het uitgeven van devices (laptop, telefoon) @@Secretariële werkzaamheden:
- Ondersteunen bij administratieve werkzaamheden
- Behandelen van inkomende telefoongesprekken
- Verwerken van in- en uitgaande post
- Beleggen van vergaderingen, organiseren van bijeenkomsten/evenementen
- Vervangen van de Hospitality Officer bij afwezigheid (zoals bijvoorbeeld het verzorgen van gastvrije ontvangst van gasten, de gezamenlijke lunch en diverse huishoudelijke taken)
Wie ben jij?
We zien in jou een enthousiaste, hands-on en dienstverlenende persoon die er energie van krijgt om meerdere werkzaamheden naast elkaar succesvol op te pakken. Jij houdt je hoofd koel wanneer snelle actie geboden moet worden en ook onder tijdsdruk weet jij goede prestaties neer te zetten. Door jouw gestructureerde en planmatige aanpak zorg jij voor een constante kwaliteit en weet jij onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.Als spin in het web maak jij graag het verschil; je hebt een luisterend oor voor alles wat speelt, je denkt in oplossingen en je pakt proactief diverse taken op. Daarnaast ben jij een echte teamplayer die graag samenwerkt. Door jouw sociale karakter verbind jij je gemakkelijk met iedereen en weet je jezelf in een mum van tijd onmisbaar te maken.
Functie eisen
- HBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld Schoevers, Administratief, Office Management of Facility Management of een relevante MBO opleiding aangevuld met HBO werkervaring
- Zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Ervaring en/of affiniteit met zakelijke
- Affiniteit met het vakgebied facility management
- Kennis van en ervaring met MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Kennis van en ervaring met Microsoft 365 / Teams is een pre
- Kennis van en ervaring met Exact Synergy is een pre
- Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift
Competenties
- Communicatief (mondeling en schriftelijk)
- Plannen & organiseren
- Proactief
- Accuraat
- Initiatiefrijk
- Flexibel
- Klantgerichtheid
- Samenwerken
- Stressbestendig
De organisatie
Hospitality Group is het advies- en projectmanagementbureau voor hospitality, facility management, huisvesting en inkoop. Creating better places is onze missie. Samen met opdrachtgevers realiseren circa 125 adviseurs en interim-managers aantrekkelijke en excellent georganiseerde omgevingen voor werken, leren, vrije tijd en zorg. Onze expertises bestaan uit Service & workplace design, Sourcing, regie & performance, Training & development en Interim & recruitment. Van advies tot uitvoering en van inspiratie tot coaching.Arbeidsvoorwaarden
Hospitality Group wil dat jij je goed voelt en je werk iedere dag met plezier doet. Daarvoor hebben wij ons clubhuis in Amersfoort waar iedereen zich thuis voelt en we samen werken aan onze missie ‘Creating better places’. We hebben verschillende werkplekken, ontmoetingsplekken en ons eigen café. In dat café kun je onder andere dagelijks gebruik maken van een gezonde lunch. We besteden aandacht aan de fysieke en mentale fitheid van medewerkers. Er zijn volop mogelijkheden om je zowel op persoonlijk als op inhoudelijk vlak te ontwikkelen. Vanzelfsprekend belonen wij jou graag met goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden. Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je niveau en ervaring en is marktconform.meer...
Meer vacatures van Hospitality Group