Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamleader Customer Service

Bostik - Oosterhout - 29-04-2022 Naar vacature  

Als Teamleader Customer Service ben je verantwoordelijk voor een front office team met een internationaal karakter. Dit team van ca. 5 medewerkers maakt onderdeel uit van onze Customer Service afdeling waar verdeeld over meerdere teams (o.a. Benelux, International Key Accounts, Export en Intercompany) in totaal zo’n 40 medewerkers werken. In deze functie rapporteer je aan de Manager Customer Service. De belangrijkste doelstelling voor jou en jouw team is het verhogen van de klanttevredenheid bij onze klanten. Van welk team jij Teamleader wordt hangt af van jouw ervaring en interesse

Delen
Als leidinggevende ben je het eerste aanspreekpunt voor jouw teamleden en collega’s. Jij zorgt ervoor dat jouw teamleden optimaal (kunnen) functioneren. Je motiveert en coacht hen en bent actief met hen in gesprek over hun functioneren en persoonlijke ontwikkeling. Je stuurt actief op een proactieve, klantgerichte en commerciële houding binnen het Customer Service team. Daarnaast ben je structureel met je teamleden in gesprek over verbeteringen. Voor een aantal internationale klanten ben jij zelf het eerste aanspreekpunt en zorg je dat alles naar tevredenheid verloopt. Je bent alert op commerciële kansen en vertaalt dit naar concrete acties.

Ook ben je als leidinggevende verantwoordelijk voor het vertalen van de visie en strategische doelstellingen van de organisatie naar afdelingsdoelen. Je stuurt op het behalen van deze afdelingsdoelen en schakelt hiervoor veel met andere afdelingen. Je stimuleert en faciliteert een goede samenwerking met onze Salesafdeling en stemt regelmatig met hen af over jullie gezamenlijke klantengroep.

 

Wat breng jij mee?

  • In het bezit van een hbo-diploma;
  • Minimaal 3 jaar ervaring met leidinggeven in een commerciële en klantgerichte omgeving;
  • Ervaring met het werken binnen een productie- / supply chain omgeving;
  • Analytisch sterk, kunt goed procesmatig werken en bent altijd op zoek naar verbetering;
  • Bent een inspirerende leidinggevende met een commerciële drive en een sterke persoonlijkheid, die goed is in het coachen en ontwikkelen van mensen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je kunt goed werken met Excel en SAP.

Waarom kies jij voor Bostik?

  • Werken bij een gezonde en innovatieve wereldmarktleider;
  • Binnen onze internationale omgeving krijg jij alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en je ambities waar te maken door trainingsmogelijkheden via het lokale Smart Learning Center en onze internationale Academy;
  • Een functie waarin je het verschil kunt maken voor Bostik op het gebied van klanttevredenheid en het inrichten van processen;
  • Een functie met veel afwisseling en geen enkele dag is hetzelfde!
  • Je wordt omgeven door trotse en betrokken collega’s die zich voor meer dan 100% inzetten;
  • Bostik beloont je met een goed salaris, een ruim aantal vakantiedagen, de mogelijkheid om hybride te werken en een persoonlijk keuzebudget dat jij o.a. kan inzetten voor fiscaal aantrekkelijke doelen.

Gaat jouw hart sneller kloppen van customer intimacy, leidinggeven en het verbeteren van processen?

Stuur dan snel je CV en motivatie naar
meer...



Meer vacatures van Bostik