Inloggen - Registreer  

Medewerker servicedesk Bouwkunde

Eigen Huis - Amersfoort - 07-03-2024 Naar vacature  

  • Thuiswerkplek volledig gefaciliteerd
  • Veel vrijheid
  • 31.5 vakantiedagen per jaar
  • Variabele bonus + goed salaris
  • Informele werksfeer
  • Maatschappelijk karakter: echt wat voor onze leden kunnen betekenen
  • Aandacht voor vitaliteit
  • Een pensioenregeling op basis van een beschikbare premieregeling
  • Volop mogelijkheden voor het volgen van opleidingen en trainingen
  • Een gratis lidmaatschap van Vereniging Eigen Huis
  • Zo'n 250 leuke en professionele collega's én een personeelsvereniging die regelmatig activiteiten organiseert
Ben jij een enthousiaste professional met een passie voor bouwkunde en sterke communicatieve vaardigheden? Wil je een verschil maken in het leven van mensen door middel van jouw expertise en advies? Als Servicedesk medewerker Bouwkunde geef je telefonisch advies aan onze 800.000 leden. Jij bent hét visitekaartje van Vereniging Eigen Huis!

Wat ga je doen?

Als Servicedesk medewerker Bouwkunde ben jij het eerste aanspreekpunt voor al onze leden met bouwkundige vragen. Je krijgt diverse vragen, bijvoorbeeld over de verduurzaming van huizen, vochtproblemen van huizen of constructie-issues. Met jouw callcenter ervaring stel jij de juiste vragen, luister je actief, en weet je snel de kern van het probleem te achterhalen. Vervolgens geef je passend advies of verwijs je de vraag door naar een collega of externe partij. Kwaliteit staat hierbij voorop, omdat het enorm belangrijk is dat onze leden correct en volledig worden geïnformeerd.

In deze functie maak jij echt verschil. Je ondersteunt dagelijks onze leden met hun problemen en ervaart dan ook de enorme dankbaarheid van hen voor het waardevolle advies dat je biedt. Jouw stem en advies kan enorm veel verandering brengen. Dit zorgt voor een voldoening die verder gaat dan bij een standaard contactcenterbaan. Daarnaast blijf je als servicedesk medewerker voortdurend leren en groeien. Er zijn altijd nieuwe uitdagingen en vragen, waardoor je je kennis blijft uitbreiden.

Je start met een uitgebreid opleidingstraject van 8 tot 10 weken, waarin je wordt klaargestoomd voor deze rol. In deze periode gaan we je veel leren op het gebied van Bouwkunde. Na afronding van het opleidingstraject kan je zelf aan de slag, samen met je ervaren collega’s. Heb je net je Bouwkundeopleiding afgerond, maar nog geen ervaring in het geven van telefonisch advies? Geen probleem! Kennis kan je leren.

Het team

Je komt te werken op ons Informatie- & Adviescentrum, bestaande uit ongeveer 90 collega’s. Ieder met zijn eigen talenten, waardoor we van elkaar blijven leren. Jij maakt onderdeel uit van het bouwkundig team dat bestaat uit 12 collega’s. Binnen het team heerst een fijne sfeer waar samenwerken en naar elkaar luisteren voorop staat. Samen helpen wij onze leden verder.

Wie ben jij?

Jij bent een teamspeler met een positieve instelling. Met jouw energieke houding help je onze leden verder. Je kunt goed effectief communiceren en je bent van nature geduldig en empathisch.

Verder vragen wij:
  • Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie, zoals op een klantenservice, helpdesk of callcenter;
  • je hebt goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling;
  • je hebt affiniteit met Bouwkunde en de wil om je kennis te vergroten.
Heb je nog geen werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie, maar wel net je opleiding Bouwkunde afgerond? Ook dan nodigen we je graag uit om te solliciteren!

Wat bieden wij?

Na een leerzaam opleidingstraject ben jij de expert op het gebied van Bouwkunde. Je gaat aan de slag bij de op één na grootste consumentenorganisatie in Nederland, de enige organisatie die opkomt voor de belangen van (toekomstige) woningbezitters. Een unieke en maatschappelijke werkplek dus!

Wat kun je verder van ons verwachten:
  • Een salaris tussen de € 2.837,- en € 4.385,- bruto per maand op basis van 40 uur (inschaling afhankelijk van kennis en ervaring);
  • bij voorkeur inzetbaar voor 24-40 uur;
  • de mogelijkheid om (na het opleidingstraject) hybride te werken;
  • een variabele bonus;
  • 31,5 vakantiedagen op fulltime basis;
  • een pensioenregeling op basis van een beschikbare premieregeling;
  • de mogelijkheid om een stoelmassage te boeken.
zo’n 250 leuke en professionele collega’s én een actieve personeelsvereniging die regelmatig activiteiten organiseert, zoals een theaterbezoek, pubquiz en BBQ.

Natasja Willems
HR medewerker
Enthousiast?
Solliciteer dan direct!
Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact met mij op via
deel deze vacature

Ontmoet jouw collega's

Méér door
Heidy
“Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en je kunt volop je kennis uitbreiden. Als je ambitie hebt, kun je hier verder doorgroeien.”
Méér door
Iris
“De onderlinge samenwerking maakt het werken hier ontzettend fijn! We verzetten veel werk in korte tijd, vangen elkaar op wanneer dat nodig is en er is altijd ruimte voor humor.”

Méér door
Inge
“Het is super inspirerend om voor een organisatie te werken die midden in de maatschappij staat en zo’n belangrijk doel dient: een fijn thuis!”
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Eigen Huis
Meer Medewerker servicedesk Bouwkunde vacatures