Inloggen - Registreer  

Accountmanager Front Office Services

De Vos Groep - Houten - 06-03-2024 Naar vacature  

Voor onze dienst Front Office Services zijn wij op zoek naar een gedreven en enthousiaste accountmanager Front Office Services voor 24 uur per week. Standplaats: Houten en tevens de mogelijkheid tot thuiswerken. Dagen zijn in overleg.

In deze veelzijdige en nooit saaie functie werk je in een duobaan en organiseer je dagelijkse operationele werkzaamheden van de hospitality dienstverlening (met name receptie- en telefoniedienstverlening) van al onze klanten binnen front office services en het onderhouden van de contacten met de opdrachtgevers en medewerkers.

Ga je een uitdaging niet uit de weg, houd je ervan om alles op rolletjes te laten verlopen en kun je goed met mensen omgaan; dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

  • Het zorg dragen voor een constante kwaliteit van de hospitality dienstverlening bij alle klanten van front office servies;
  • Contact onderhouden met de opdrachtgevers over de dagelijkse gang van zaken betreffende de overeengekomen werkzaamheden;
  • Het aansturen van de medewerkers op de diverse locaties;
  • Het werven en selecteren van nieuwe medewerkers; waaronder het uitzetten van vacatures op de website en via andere kanalen, het screenen van CV’s , inplannen van gesprekken met sollicitanten en het voeren van sollicitatiegesprekken met kandidaten;
  • Het aannemen en verwerken van de ziekmeldingen (ook buiten kantooruren) en zorgen voor de juiste vervanging;
  • Het op juiste wijze, volgens de procedures, zorg dragen voor de gehele planning van alle receptioniste(n)s/telefoniste(n)s op alle locaties;
  • Het beheren van de gestelde budgetten en de marges voor alle locaties in samenwerking met hoofd administratie;
  • Het controleren, goedkeuren en invoeren van de urenbriefjes van de receptionistes;
  • Het informeren van nieuwe medewerkers/medewerksters voor administratieve zaken en
operationele zaken aangaande de locaties waar ze werken;
  • Zorgdragen voor overdacht van de gegevens van nieuwe medewerk(st)ers naar de administratie;
  • Het controleren van de facturen voor alle opdrachtgevers;
  • Het verzorgen van acquisitiewerkzaamheden en contractzaken (in samenwerking met de commerciële directeur);
  • Het voeren van goed personeelsbeheer, waaronder het bewaken van het ziekteverzuim.

Wie ben jij?

  • Je bent handig in het plannen van verschillende roosters
  • Je denkt in oplossingen
  • Je hebt een representatief voorkomen
  • Je bent stressbestendig
  • Je hebt minimaal HBO niveau
  • Je weet voor elk probleem wel een oplossing te vinden
  • Je kunt een luisterend oor bieden voor zowel medewerkers als opdrachtgevers
  • Je hebt empathisch vermogen
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden; zowel in woord als geschrift, ook Engels komt soms voor
  • Je bent beschikbaar op de genoemde werkdagen
  • Je bent flexibel; bij afwezigheid van de collega-accountmanager bereid zijn om 5 dagen te werken (kan ook deels thuis)
  • Je bent bedreven in het werken met het Microsoft Office pakket (met name Outlook, Excel en Word)
  • Je hebt relevante werkervaring opgedaan, ervaring in een soortgelijke functie en/of in de hospitality industrie, facilitaire dienstverlening of de uitzendbranche is een pré;

Wat bieden wij?

  • Uitzicht op vast dienstverband
  • Een marktconform salaris
  • Een auto van de zaak
  • Een zeer uitdagende baan; die nooit saai is
  • Werken in een enthousiast en gedreven team
  • Een telefoon en laptop/Ipad
Is deze baan jou op het lijf geschreven? Neem dan snel contact met ons op!
Soort dienstverband: Parttime, Vaste baan
Salaris: €1400 – €2500,- per maand; afhankelijk van ervaring
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van De Vos Groep
Meer Accountmanager Front Office Services vacatures