Inloggen - Registreer  

En, wat ga jij doen

Champ - 06-05-2022 Naar vacature  

Customer Succes Manager

Ben je sportief en een organisatietalent? Vind je het leuk om in een dynamische omgeving te werken en staat relatiebeheer bij jou op 1? Top, dan zijn wij naar jou op zoek!

Champ is het grootste sportplatform van Nederland waarmee je zonder abonnement kan sporten bij jou in de buurt. Wij zijn ongelooflijk hard aan het groeien en zoeken versterking in ons team om alle trajecten die Champ worden opgesteld om te toveren naar succesvolle projecten!

Jouw rol als Customer Succes Manager

Als Customer Succes Manager
ben je verantwoordelijk voor de opvolging van al onze nieuwe samenwerkingen. Je gaat er voor zorgen dat alle ideeën vertaald worden naar succesvolle projecten. Het gaat hierbij om grote, complexe projecten waarbij grote budgetten betrokken zijn. Een samenwerking met Jumbo om een nieuw product naar de markt te brengen of grote landelijke sportaanbieders die op 250 locaties meer leads wil: jij bent verantwoordelijk voor het voorbereiden, opzetten en begeleiden van het gehele proces! Relatiebeheer staat hier op nummer 1. Naast externe projecten kan er ook sprake zijn van interne projecten waarbij je gaat samenwerken met verschillende interne afdelingen binnen Champ. Verder krijg je de vrijheid om deze projecten op je eigen, creatieve manier te doen. Heb je een goed idee? Let’s go!

Iets meer over Champ

Meer mensen vaker laten bewegen is onze missie en daarom vinden we dat sporten net zo makkelijk en bereikbaar moet zijn als bijvoorbeeld een bioscoop bezoek. Champ is meer dan sporten alleen, naast inspanning is er ook ontspanning en de techniek van Champ zorgt voor activatie van de communities die wij bedienen. Zo werken we met grote partijen als asr Vitality en Daka, maar hebben wij de ambitie om ook veel bedrijven hun werknemers te incentiveren om actiever met hun gezondheid om te gaan. Met Champ ontdek en boek je eenvoudig de leukste sporten bij jou in de buurt. Yoga, fitness, kickboksen, boulderen, hulahoop en nog veel meer. Spontaan een nieuwe sport proberen of als start van een fitter en actiever leven. Je ontdekt het met Champ.

Wat wordt er van jou verwacht?

Als
Customer Succes Manager

ben je verantwoordelijk voor:
Onboarding van de verschillende stakeholders op het platform
Relatie opbouwen en onderhouden met klanten
Ondersteunen en adviseren van de klant met betrekking tot mogelijkheden, scope en planning van projecten
Ontwikkelen van een strategie voor content en programma’s, zowel op korte als lange termijn
Identificeren van commerciële kansen

Wat vragen wij van jou?

HBO of WO werk- en denkniveau
Minimaal 3 jaar ervaring in relationship management
Je kan zelfstandig werken en omgaan met flexibele werktijden
Je bent commercieel ingesteld en communicatief en organisatorisch sterk
Je bent oplossingsgericht, gedreven en ambitieus
Je bent 40 uur per week beschikbaar
En last but not least, een grote affiniteit met sport is natuurlijk een
must
Wij bieden je natuurlijk een competitief salaris, maar er zitten nog veel meer voordelen aan werken bij Champ. Als jong en snelgroeiend bedrijf liggen er veel kansen om jezelf verder te ontwikkelen. Wanneer je naar kantoor komt worden je reiskosten vergoed en staat een goed gevuld lunchbuffet voor je klaar. Daarnaast gaan we elke week samen sporten – onder werktijd – en sluiten we de week af door gezamenlijk het glas heffen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Champ