Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Facilitair medewerker
Vind je het een uitdaging om met jouw inbreng en ondersteuning bij te dragen aan de kwaliteit van onze facilitaire dienstverlening? Dan gaan we graag met je in gesprek!
Voor ons Servicepunt zijn wij op zoek naar een
Facilitair medewerker (Huismeester)
voor +/- 30 uur per weekJij bent flexibel inzetbaar tijdens openingstijden.
Jouw werktijden zijn elke dag van 08.00 – 14.30 uur
Het Servicepunt is elke werkdag bezet van 7.00 uur tot en met 17.30 uur, een groot gedeelte van de dag werk je met z’n drieën.Welke vraag stel jij jezelf iedere dag?
Het eerste wat je merkt als je bij Cito komt werken, is dat bij ons de vraag centraal staat. Voor jou als Huismeester is dat, hoe kunnen we onze medewerkers en bezoekers zo goed mogelijk van dienst zijn? Hoe draag ik bij aan een optimale staat van onderhoud van ons pand?Ons team is op zoek naar een collega die handig en servicegericht is. Je bent onderdeel van onze Facilitaire afdeling en jouw dagen zijn gevuld met een divers takenpakket. Deels bestaan jouw taken uit allerhande praktische taken in het gebouw van Cito, deels ben je in staat om eenvoudige administratieve taken uit te voeren.
Jouw voornaamste taken zijn
- Het gebruiksklaar maken van ruimtes, zoals het inrichten van vergaderruimtes;
- Eenvoudige administratieve werkzaamheden in Topdesk;
- Voorraad beheer;
- Postverwerking, inpak en kopieerklussen;
- Ondersteunen in operationele facilitaire taken;
- Het ontvangen van monteurs en deze op weg helpen;
- Het ontvangen en te woord staan in voorkomende gevallen van leveranciers;
- Ervoor zorgdragen dat ons pand er opgeruimd en verzorgd uit ziet;
- Uitvoeren van onderhouds- en herstelwerkzaamheden, zoals het oplossen van (technische) storingen en eenvoudige reparaties;
- Je verricht onderhoudswerkzaamheden en kleine reparaties of regelt dat deze uitgevoerd worden;
- Samen met je collega’s van het Servicepunt zorg je voor een goede bezetting van de balie.
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt MBO werk- en denkniveau;
- Je bent technisch onderlegd;
- Je hebt een klantgerichte, klantvriendelijke en professionele houding;
- Je bent flexibel inzetbaar, zowel in werkzaamheden als in uren;
- Affiniteit met werken met geautomatiseerde systemen; waaronder MS-office en TOPdesk;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je hebt goede digitale vaardigheden en je zorgt dat je de benodigde kennis hiervan bijhoudt;
- je denkt proactief mee in het verbeteren van onze processen;
- Je bent flexibel met betrekking tot werktijden, inroostering en vervanging tijdens afwezigheid van collega’s van het Servicepunt.
Wat mag je van ons vragen?
Een afwisselende functie met een salaris tot maximaal € 2.575,- bruto per maand (schaal 5 volgens de cito CAO) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van kennis en ervaring.Een functie waarin je betrokken wordt bij allerlei ontwikkelingen binnen Cito en mede richting kunt geven aan onze koers. Bovendien heeft jouw werk effect op het leven van mensen. Cito is immers dé specialist op het gebied van goed en eerlijk toetsen en het objectief meten van mogelijkheden en talenten. Wij volgen de ontwikkeling van kennis, vaardigheden en competenties. Daarmee ondersteunen we leraren, ouders en werkgevers. En helpen we leerlingen en professionals het beste uit zichzelf te halen en richting te geven aan hun toekomst.
Daarnaast word je opgenomen in het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds.
Een goede werk-privébalans vinden we belangrijk, dus flexibel werken behoort tot de mogelijkheden. Naast de centraal aangeboden opleidingen, krijg je een persoonlijk budget (IWB) van maximaal 136 uur per jaar bij een fulltime dienstverband.
Nog vragen?
Nanette Tollenaar Hoofd HR-administratie en Servicepuntmeer...
Meer vacatures van Cito