Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Receptionist
Jouw functie bij ons
Jij bent hét visitekaartje voor gasten én aanspreekpunt voor collega’s m.b.t. allerhande facilitaire zaken. Je ontvangt bezoekers bij de receptie, neemt de telefoon aan, voert diverse administratieve taken uit en zorgt ervoor dat facilitaire vragen en verzoeken van collega’s worden behandeld. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het plannen, bewaken en deels zelf uitvoeren van facilitaire werkzaamheden vanuit interne meldingen en onderhoudscontracten. Je draagt hiermee bij aan de klanttevredenheid, adequate informatievoorziening en een optimale facilitaire dienstverlening.
De beschikbare positie is parttime. Vooralsnog zijn de werkdagen in ieder geval maandag, dinsdag en donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur. De verdere werkuren en dagen zijn bespreekbaar.
skills
Dit vind je leuk om te doen
De functie is heel divers. Vanuit je hospitality rol geef je iedereen die ons kantoor bezoekt een warm welkom. Je beantwoordt binnenkomende telefoontjes en ontvangt, registreert, informeert, begeleidt en faciliteert bezoek.
Voor medewerkers ben je een echte vraagbaak. Waar je het antwoord zelf niet weet, verwijs je de collega door naar de juiste persoon of het team waar hij/zij terecht kan. In TOPdesk (het Facility Management Systeem) behandel je de binnengekomen aanvragen en verzoeken en je wijst deze toe aan de betreffende collega’s of aannemers. Vergader en cateringaanvragen pak je direct zelf op.
Ook verzorg je de dag- en/of weekplanningen van uiteenlopende facilitaire werkzaamheden, waaronder periodiek terugkerende inspecties en onderhoud. Je verzorgt de voorbereiding van deze uit te voeren werkzaamheden. Uiteraard zorg je ervoor dat het gepleegde onderhoud etc. correct wordt geregistreerd. Tevens voer je de interne communicatie over storingen en uit te voeren werkzaamheden uit.
responsibilities
Wat je van ons kunt verwachten
Wij bieden een prettige, vrije en collegiale werkomgeving waarin persoonlijke ontwikkeling centraal staat. We hebben oog voor wat jij meebrengt en proberen daar het werkpakket op af te stemmen. Vanwege de snelle ontwikkelingen binnen de energietransitie is onze bedrijfsomgeving continue in beweging en dat maakt het werk extra interessant en uitdagend.
Jouw collega's aan het woord:
De kracht van teamwork. Een collega uit het team:
‘Binnen ons team werken we veel met elkaar samen.’
Ruimte voor ontwikkeling. ‘
Ik ervaar veel ruimte voor zelfontplooiing en heb veel contact met collega’s er is een prettige werksfeer.’
We werken graag samen. Een collega die er al 20 jaar werkt:
‘Het is een platte organisatie. De verantwoordelijkheden liggen echt op de juiste plek.’
daily
Is deze functie iets voor jou?
Dankzij jouw facilitaire/hospitality achtergrond en ervaring in een soortgelijke functie, weet jij de werkzaamheden uitstekend te coördineren. Je combineert een gastvrije houding met een dienstverlenend karakter en kunt gemakkelijk schakelen tussen de verschillende taken. Sterker nog, die dynamiek geeft je energie. Klant, aannemer, collega of sollicitant, jij weet iedereen van de juiste service te voorzien. Je hebt een proactieve instelling, je bewaakt de facilitaire planning en schakelt waar nodig met de betrokkenen. Uiteraard registreer je alles correct in de systemen, waardoor jouw collega’s die op andere dagen/tijden de servicedesk bemannen exact weten wat er is gebeurd en nog op de planning staat.
ask
Hier herken jij jezelf in
- Een afgeronde facilitaire/hospitality opleiding op MBO4 niveau;
- Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Je bent bekend met een FMIS systeem (TOPdesk is een pré) en hebt uitstekende computervaardigheden (Microsoft Office);
- Ervaring met het plannen van werkzaamheden;
- Communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je hebt een proactieve houding en bent flexibel;
- Representatief met een klant en servicegerichte instelling.
Wij bieden
Bij Juva kun je onder andere rekenen op:
- 24,5 vakantiedagen op basis van 40 uur én een persoonlijk budget van 18%. 8% is vakantiegeld en 10% is flexibel. Met die 10% kun je kiezen voor vrijheid – dus meer vakantie – of voor extra salaris.
- Een gegarandeerde eindejaarsuitkering van 3,7%.
- Collectieve ziektekostenverzekering met korting en aansluiting bij pensioenfonds ABP.
- Jouw vitaliteit vinden wij belangrijk. Jaarlijks mag je €500 besteden aan diverse doeleinden, met als doel om duurzaam inzetbaar te blijven.
- Weet je dat wij het World-class Workplace Keurmerk hebben? Voor onze fijne werksfeer, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de goede balans werk-privé.
.
Spreekt de vacature jou aan? Klik op ‘Solliciteer’ en upload jouw cv en motivatie!
Heb je nog inhoudelijke vragen? Bel of mail Gerrie Spaans op 06-53213032 of Gerrie.Spaans@juva.nl.
meer...
Meer vacatures van Juva