Inloggen - Registreer  

Assistent Inkoop

Bouwmaat.nl - Amersfoort - 12-03-2024 Naar vacature  

Hoofdkantoor Bouwmaat Nederland
Parttime

Wat breng je mee?

Wat breng je mee?

Je bent een kei in plannen en organiseren en dynamiek en hectiek kun je wel aan. Je vindt het leuk om samen te werken met het Inkoopteam om ​​strategieën te ontwikkelen die onze categorieën doorlopend naar nieuwe hoogtes tillen.

Je bent nieuwsgierig en je wilt graag op verschillende niveaus bezig zijn met productcategorieën binnen de bouwmaterialen wereld. Je vindt het leuk door eigen onderzoek en informatie uit beschikbare data te halen om zo de Inkoper te helpen bij het achterhalen van de beste inkoop. Met deze kennis maak jij écht het verschil voor onze klanten!

Verder vragen wij:
  • Minimaal mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur met een afgeronde opleiding in een economische of administratieve richting
  • Een aantal jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie binnen de retail en/of groothandel, e-commerce
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling
We ontmoeten jou graag als je de ambitie hebt om door te groeien binnen onze organisatie (bijv. naar Senior Assistent Inkoop of Inkoper). Wij geloven in de kracht van de juiste mix aan competenties. Daarom zijn we benieuwd naar welke competenties jij meebrengt. Hoe meer diversiteit, hoe effectiever we kunnen zijn op uiteenlopende terreinen.

Wij zijn nieuwsgierig naar je talent en hoe je het verschil maakt voor onze organisatie.

Wat krijg je terug?

Wie zijn wij?

Jouw werkplek is bij de Beste Werkgever in retail van 2022-2023. Dat is niet voor niets en daar zijn we dan ook enorm trots op! Wij hebben een zeer afwisselende functie voor je klaarliggen met veel doorgroeimogelijkheden. Als organisatie willen we blijven ontwikkelen en innoveren. Kortom, we zijn een professionele, gedreven organisatie met een sociale en resultaatgerichte cultuur. Vindingrijkheid en daadkracht staan hoog in ons vaandel.

We werken binnen een fijne werksfeer waar successen worden gevierd en staan stil bij jubileums en andere bijzondere momenten. Niet voor niets is een van onze merkwaarden ‘Persoonlijk betrokken’. Daarnaast zorgen we ook goed voor onze mensen. We hebben een reiskostenvergoeding, een pensioenregeling met flexibel sparen en werken hybride. Ook stellen we thuiswerkmiddelen ter beschikking. Persoonlijke groei en verdere ontwikkeling in je (eigen) vakgebied is met ons eigen digitale opleidingshuis Bouwplaats altijd binnen handbereik.

Naast dit alles bieden wij een fulltime brutosalaris tussen de € 2.775,00 en € 3.450,00 per maand met een resultaatafhankelijke bonus die kan oplopen tot 10% van je bruto jaarsalaris.

Ben je in een kalenderjaar niet ziek geweest, dan krijg je naast de 26 vakantiedagen nog 3 extra vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband). Bovendien ontvang je ook korting op al onze producten, dus je kunt thuis volop aan de slag met onze kwaliteitsproducten.

Het team

Binnen de afdeling werk jij nauw samen met je directe collega’s. Dit team bestaat, met jou erbij, uit 10 personen. Vooral samen willen werken en de klant zo goed mogelijk willen begrijpen, is kenmerkend voor alle collega’s. Met z’n allen werken jullie aan een gemeenschappelijk doel, namelijk dat de inkoop van de artikelen zorgt voor een optimaal rendement in de keten.

Wat ga je doen?

Wat ga je doen?

Als Assistent Inkoop breng jij de wereld van inkoop van producten en internationale relaties samen. Je bent een verbindende schakel die contacten onderhoudt met (internationale) partijen en intern met o.a. collega’s van Categorymanagement en Supply Chain. Daarnaast verzamel je productspecificaties en stel je rapportages op voor inkoopactiviteiten zoals sourcing, tenders, leverancierswissels en artikel opbouw.

Als Assistent Inkoop ondersteun je de Inkoper op allerlei vlakken zodat deze effectief en efficiënt zijn/haar werk kan doen. Jij bent voor een specifieke productcategorie het aanspreekpunt voor de vestigingen én zo’n 40 tot 50 (internationale) leveranciers. Dit maakt dat je je midden in het inkoopproces bevindt en jij je nooit hoeft te vervelen.

Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en bewaken van diverse processen en neemt daar waar nodig actie om de voortgang erin te houden. Oftewel, een echte regelbaan waar je werk nooit af is.

Wij zijn gewend om hybride te werken en dat betekent dat je de 24 uur volledig flexibel kunt indelen. Zo kun je werk en privé goed combineren.

Je bouwt meer op bij Bouwmaat

Wil jij samen met Bouwmaat aan jouw carrière bouwen? Solliciteer dan op de functie Assistent Inkoop en stuur je CV en motivatiebrief. Wil je meer weten of heb je vragen? Neem dan gerust contact op met Claudia Verboom, HR Adviseur via 033 – 299 28 00 of stuur een e-mail naar hr@bouwmaat.nl.

We zijn door onze medewerkers beloond met het World-class Workplace 2022-2023 keurmerk. Daar zijn we supertrots op!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bouwmaat.nl
Meer Assistent Inkoop vacatures