Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Content Marketeer Brand bij Transavia
Schiphol Airport, Nederland
Content Marketeer Brand bij Transavia
Functieomschrijving
Wij zoeken jou als Content Marketeer Brand bij Transavia
Als Content Marketeer Brand zorg jij ervoor dat huidige en toekomstige passagiers Transavia in hun hart sluiten. Je neemt veel waardevolle werkervaring mee binnen Brand Marketing en maakt op een slimme en creatieve manier impact met mooie campagnes en content.Wat ga je doen?
Als Content Marketeer Brand zet jij de storyline van het merk Transavia om in effectieve campagnes en content. Hierin weet jij op basis van data krachtige keuzes te maken in concepten door nauw samen te werken met onze bureaus én interne stakeholders. Als merkliefhebber sta je te springen om daadwerkelijk ook de executie van jouw gekozen concepten op te pakken. Jij ademt het merk en weet dit over te brengen op onze (toekomstige) passagiers. Hiermee weet jij loyale, trouwe klanten te creëren.Concreter?
Je bent een ster in het bedenken van slimme manieren om het merk Transavia op een prettige manier onder de aandacht te brengen bij onze (potentiële) klanten;- Samen met dataspecialisten zoek je naar unieke insights die je toepast in campagnes en content;
- Je weet op een fijne manier te sparren met onze externe marketingpartners en neemt van dag tot dag de prestaties van de campagnes en content door. Dit om waar nodig bij te sturen;
- Vanuit natuurlijk enthousiasme neem je stakeholders (intern en extern) mee tijdens het hele proces en maakt daarbij optimaal gebruik van de aanwezige kennis en ervaring uit de organisatie. Je haalt er energie uit om samen met collega’s tot een zo sterk mogelijk product te komen;
- Je kent ons concurrentieveld en weet met de merkuitingen ons daarvan goed te onderscheiden;
- Tot slot ga jij graag over tot uitvoering om jouw projecten daadwerkelijk neer te zetten.
Functievereisten
Wie ben jij?
- Je hebt ten minste een afgeronde hbo-opleiding binnen commerciële economie, marketing of soortgelijk;
- Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in merkmanagement, voor een merk dat het verschil maakt;
- Je krijgt energie van organiseren en impact maken;
- Je bent data gedreven en wilt jouw werk continu testen en aanscherpen op de wensen van de doelgroep.
- Je hebt kennis van alle nieuwe mogelijkheden binnen online media en kan ons mediabureau challengen, zodat jouw budget zo effectief mogelijk wordt ingezet.
- Je herkent je in ons merk met jouw inlevingsvermogen in anderen: jij maakt de connectie met anderen. Daarnaast toon je een tikkie lef in jouw werk;
- Jij weet snel te schakelen tussen conceptueel denken en aanpakken;
- Je bent ‘wendbaar’, ofwel continue veranderingsbereid. Dit hebben we nodig om steeds beter te worden in wat we doen en mee te bewegen met de continu veranderende wereld om ons heen.
Waar ga je aan de slag?
Binnen het domein Customer & Proposition zijn we onderverdeeld in 5 teams, ieder onder begeleiding van een Teamlead. Je hebt veel zeggenschap binnen jouw vakgebied en stelt (uiteraard in overleg) je eigen targets op basis van de beschikbare budgetten. De beste weg om de targets te behalen is aan jou en jouw collega’s; jullie zijn immers samen de specialisten!Je komt te werken binnen ‘Team Brand Campaigns’. De afdeling is verantwoordelijk voor de externe doorvertaling van het merk naar de consument. De hoofddoelstellingen zijn het optimaliseren van het merkimago en de merkvoorkeur. Het team bestaat uit campagne- en contentspecialisten die allen bijdragen aan de gezamenlijke hoofddoelstellingen. Jouw expertise vergroot je door kennis op te halen én te delen met alle campagne- en contentcollega’s uit andere teams.
Wat kun je van ons verwachten?
Als Content Marketeer Brand bij Transavia bieden wij veel verantwoordelijkheid om je functie naar eigen inzicht vorm te geven. Daarnaast:- Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Agile werkstructuur;
- Flexibele werktijden;
- Vriendelijke & bevlogen collega’s;
- Persoonlijk budget voor jouw duurzame inzetbaarheid en vitaliteit;
- (afhankelijk van totaalsalaris) een eindejaarsuitkering;
- Mogelijkheid tot deelname aan 'Young Transavia';
- Last but not least; ben je reislustig, dan is onze IPB-regeling (tegen mooie tarieven vliegen indien plaats beschikbaar) zeker de moeite waard!
Over Transavia
Ons motto is: ‘We make low cost feel good.’ We zetten daarbij graag een stap extra voor onze passagiers en voor elkaar. De sfeer in de organisatie kenmerkt zich door bevlogen medewerkers met een groen hart! Elke dag werken we met elkaar samen om een gemeenschappelijk doel te behalen: een memorabele klantbeleving.Als zelfstandige airline binnen de AIR FRANCE-KLM Groep verzorgen wij al 50 jaar lijndiensten en chartervluchten naar meer dan 100 bestemmingen in Europa en Noord-Afrika. Bij Transavia werken gemiddeld 2500 collega’s: 230 bij de Technische Dienst, 600 vliegers, 1300 cabin attendants en 370 kantoormedewerkers.
Transavia is een dynamische organisatie (never a dull moment) die continu probeert bij te blijven in een veranderende luchtvaartwereld. Wil jij graag werken in een omgeving met enthousiaste daadkrachtig collega’s die oog hebben voor elkaar? Krijg je energie van verandering en vernieuwing en voel jij je het prettigst in een omgeving waar je regisseur bent van je eigen werk? Dan komen we graag met jou in contact.
meer...
Meer vacatures van Transavia