Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Expert boekhoudpakket Twinfield/Administrateur

SilasGroep - Amersfoort - 13-07-2021 Naar vacature  

Het Kantoor der Kerkelijke Administraties (KKA) is
de
administratieve dienstverlener voor kerken en aanverwante instellingen in Nederland. KKA maakt deel uit van de Silas Groep, partner van kerken. Wij verzorgen (financiële) administraties, salarisadministraties, begraafplaatsadministraties en stellen begrotingen en jaarrekeningen op. Wij zijn ook reseller van het boekhoudprogramma Twinfield, en onze klanten ondersteunen wij met al hun vragen via onze helpdesk. Wil je meer over ons weten, kijk dan verder op deze website.

Wij zoeken voor onze helpdesk een
expert op het gebied van Twinfield.
Als Twinfieldexpert ben je één van onze aanspreekpunten voor klanten die vragen hebben over het gebruik en de toepassing van Twinfield. Samen met enkele andere collega’s help je klanten verder op weg als zij knelpunten ervaren bij het dagelijkse gebruik van Twinfield. Verder help je de inzet en toepassing van Twinfield en enkele andere aanvullende modules zoals Basecone te optimaliseren. Dat kan in algemene zin zijn of richting de collega’s of op verzoek van een klant. Bijvoorbeeld na een gedegen inventarisatie en analyse, met een advies komen over de inrichting van Twinfield in de administratie van een klant. Soms zal je zelf de voorgestelde inrichting ook moeten invoeren bij de klant en hem of haar via een instructie of korte cursus op weg moeten helpen bij het praktische gebruik. Het kan ook om herstelwerk gaan als er zaken niet helemaal goed zijn geboekt. Je verwerft kennis en ervaring door goed op de hoogte te blijven van alle tips en trucs en je kennis van Twinfield voortdurend up-to-date te houden. Daardoor kan je ook je collega’s instructie en toerusting geven voor het vergroten van hun vaardigheden op dit terrein.

Het doel is om onze klanten goed van dienst te zijn bij het gebruik van Twinfield om de administratieve organisatie zo optimaal mogelijk te helpen automatiseren. We vinden daarom dat je ook over de vaardigheden van een boekhouder of administrateur moet beschikken en dat je weet hoe een jaarrekening samengesteld moet worden en hoe het boeken en coderen werkt. Zodat je je goed kan verplaatsen in de klant en de problemen waar hij of zij tegenaan loopt. Daarom zal je ook de verantwoordelijkheid dragen voor het werk van een aantal klanten. Dat kan dan gaan om boeken en coderen, crediteurenbetalingen en het samenstellen van jaarrekeningen.

 

Persoonsprofiel > Je:

  • hebt een afgeronde HBO-diplomaniveau met een administratief of boekhoudkundig profiel.
  • hebt veel affiniteit met ICT en automatiseringsoplossingen, het is fijn als je Twinfield al als je broekzak kent, maar dit is geen voorwaarde.
  • hebt ervaring opgedaan bij bijvoorbeeld een accountants- of administratiekantoor of op een andere manier ervaring met het samenstellen van jaarrekeningen.
  • vindt het leuk om met klanten om te gaan en hebt een dienstverlenende instelling.
  • bent accuraat en flexibel inzetbaar en bent proactief bij het uitzoeken van vraagstukken.
  • bent in staat om zowel zelfstandig als samen te werken.
  • hebt uitstekende contactuele eigenschappen en geduld met klanten die vragen blijven stellen.
  • bent kerkelijk meelevend en/of hebt affiniteit met de kerk.
  • bent bij voorkeur woonachtig in regio Amersfoort.
  • bent in het bezit van een rijbewijs en auto i.v.m. het mogelijk werken op andere kantoren.

Je standplaats is Amersfoort.

 

Functieprofiel > Je:

  • eerste verantwoordelijkheid is de vragenafhandeling van de helpdesk Twinfield en het voornamelijk telefonisch helpen van klanten. Je maakt deel uit van een klein team van medewerkers die hiervoor staat opgesteld en bent verantwoordelijk voor de meer complexe vragen.
  • inventariseert, analyseert en adviseert optimaliseringsvraagstukken met betrekking tot Twinfield en aanvullende modules zoals Basecone op klantniveau en helpt bij de invoering en toepassing.
  • bevordert kennis en ervaring binnen KKA door interne workshops en geeft korte cursussen aan potentiële geïnteresseerde klanten voor Twinfield en infosessies voor gevorderden.
  • optimaliseert het gebruik van koppelingen met andere veel gebruikte systemen bij kerken zoals de ledenadministratie LRP en Skipio.
  • bent verantwoordelijk voor het voeren van de financiële administratie van enkele kerkgenootschappen tot en met het samenstellen en controleren van de jaarrekening.

Arbeidsvoorwaarden

Het salaris is in overeenstemming met jouw kennis, leeftijd en ervaring. Wij volgen de arbeidsvoorwaarden voor kerkelijk werkers (AVR) in de Protestantse Kerk in Nederland. Deze functie is ingeschaald in schaal 9. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend. Gedeeltelijk vanuit huis werken behoort tot de mogelijkheden in overleg met je leidinggevende.

Spreekt deze functie je aan?

Reageer dan
vóór 15 augustus 2021
d.m.v. een bondige sollicitatiemail met CV en foto (o.v.v. Vacature Expert Twinfield Helpdesk) aan KKA, t.a.v. Esther Masclé-Gries, directie assistente:

Voor meer info kun je altijd bellen met Netty Zandbergen, hoofd regio Arnhem: 06 – 26 58 60 02.
meer...



Meer vacatures van SilasGroep