Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Projectadministratie

Amsterdam Umc - 16-04-2024 Naar vacature  

Ben jij financieel goed onderlegd maar is je interesse breder dan alleen cijfers? Lees snel verder!
Medewerker Projectadministratie
Copy Link

Aantal uur:
32
36 uur per week

Diensten:
Dag diensten

Werklocatie:
Beide locaties Amsterdam UMC

Contractvorm:
bepaalde tijd met uitzicht op vast

Salaris:
€ 3.202 - € 4.259
Wat
ga
je doen?
Als medewerker projectadministratie ben jij samen met het team verantwoordelijk voor het beheren, uitvoeren, bewaken en de afronding van de projectadministratie. Je bent als team betrokken bij het gehele proces van de projectadministratie voor het Wetenschappelijk Onderzoek en levert een belangrijke bijdrage aan de ondersteuning van projectleiders die zich bezighouden met medisch-wetenschappelijk onderzoek.

Je bent als medewerker projectadministratie van begin tot eind betrokken bij de projectadministratie. Je werk bestaat voor een belangrijk deel uit het toezien op tijdige en de juiste aanlevering van de benodigde documenten die aangeleverd dienen te worden door de financieel adviseur, zoals contracten, begrotingen en andere projectdocumenten. Een belangrijk onderdeel van jouw werk is ook het actief meedenken over het optimaliseren van onze administratieve processen.

Jouw team staat aan de vooravond van een grote verandering, namelijk het samenbrengen van de projectenorganisatie van locatie AMC en VUmc in de Amsterdam UMC Research BV. Zo’n verandering brengt veel uitdagingen, maar zeker ook kansen, met zich mee. Je ziet verandering als mogelijkheid om de samenwerking op te zoeken, processen te verbeteren en met je team nog betere klantbediening neer te zetten richting projectleiders.

Hoe ziet jouw dag eruit?

9:00 Je start met het inventariseren hoe de dag eruit gaat zien. Wat is je werkvoorraad? Zijn er vraagstukken waar je collega’s bij nodig hebt? Je stemt af met een collega welke projecten geopend moeten worden.

10:00 Een collega komt even bij je binnenlopen, of belt je, om een vraag te stellen over een onderwerp waar jij veel van weet, en zelfs inmiddels wel expert in bent.

10:30 Een afspraak met de financieel adviseur van jouw aandachtsgebied. Je spreekt de lopende zaken met betrekking tot de projecten van jullie aandachtsgebied door, en denkt proactief mee.

12:00 Lunch
13:00 Gereserveerd om je werkvoorraad af te werken, rapportages te maken en accountantsdossiers voor te bereiden.
16:00 Sparren met een andere collega over de inhoud van rapportages.
Vragen over deze functie?
Chella van Gelderen
Recruitment adviseur

Techniek, Vastgoed, Finance en IT

Stel een vraag
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Sluiten
Annuleren
Versturen
Wat
neem
je mee?
  • Hbo werk- en denkniveau, maar minimaal een afgeronde mbo4 opleiding bedrijfsadministratie of een vergelijkbare financiële opleiding.
  • Minimaal een jaar relevante werkervaring in vergelijkbare functie.
  • Ervaring in het werken met MS Office en met name Excel op vergevorderd niveau.
  • Ervaring met het verzamelen, analyseren en presenteren van informatie.
  • Ervaring met het administratief beheren van extern gefinancierde projecten en kennis van bijbehorende wet- en regelgeving is een absolute pré.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Klantgerichtheid en goede communicatieve vaardigheden.
Wat
bieden
we jou?
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
  • Inschaling in salarisschaal 8: € 3.202 tot € 4.259 bruto bij een fulltime dienstverband (afhankelijk van opleiding en ervaring).
  • Naast een goed basissalaris krijg je onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag.
.
  • Gratis en onbeperkt toegang tot onze online leeromgeving GoodHabitz.
  • Pensioenopbouw bij het ABP, waarvan wij 70% van de premie betalen.
  • Vergoeding van 75% van je OV-reiskosten. Kom je liever op de fiets? Dan hebben we een goede fietsregeling.
  • Een actieve personeelsvereniging én Jong Amsterdam UMC vereniging, die beide leuke (sportieve) activiteiten en evenementen organiseren.
Waar ga je
werken
?
Je komt te werken binnen één van de afdelingen van Financiën, namelijk Projectadministratie Wetenschappelijk Onderzoek. Wij hebben als doel om de onderzoeker ongestoord zijn werk te kunnen laten doen. Artsen en financieel adviseurs overige geldstromen ontzorgen met een vlekkeloos financieel administratief proces, dat is de essentie van ons werk.

Amsterdam UMC is een plek waar hard werken samenkomt met een goede werk/prive-balans en oog is voor het welzijn van de medewerkers. Ben jij iemand die voor het maatschappelijk belang en jouw persoonlijke ontwikkeling wil gaan? Dan zit jij hier goed!

Als medewerker projectadministratie werk je in een vast team van ong. 25 personen, onder leiding van een teamleider. Het team bestaat onder meer uit junior-, medior- en seniorprojectadministrateurs en financieel adviseurs (in het geval van EU projecten). Naast de nauwe samenwerking met jouw directe collega's binnen het team, zal je ook veel contact hebben met collega’s die werkzaam zijn op andere afdelingen en divisies binnen de organisatie.

In kernwoorden de sfeer op onze afdeling? Welkom, zorgzaam en oprechte interesse in elkaar.
De cultuur is open en de samenwerking over het algemeen laagdrempelig. Bovendien streven we naar gelijke kansen voor iedereen. Dat betekent dat er ruimte is voor een ieders cultuur, afkomst, ideeën en creativiteit.

.
Wat kun je
verwachten
?
Een baan in onze prachtige hoofdstad
Werken bij dé favoriete werkgever in de zorg (intermediair 2021)
Alle collega's hebben hetzelfde doel: bijdragen aan de zorg voor morgen
Er is ruimte voor ontplooiing, verdieping en verbreding van je kennis
Een actieve personeelsvereniging die leuke activiteiten organiseert en korting op producten en diensten voor jou regelt
Amsterdam UMC innoveert continu, dat vraagt om een flexibele instelling van iedereen
Twee grote locaties, goed voor je stappenteller!
Je hebt meer dan 19000 collega’s die je niet allemaal persoonlijk zult leren kennen
Het verhaal van Amsterdam UMC
Bekijk de video’s en leer meer over onze organisatie
Amsterdam UMC
Tulp
Verpleegkundige visie
Laten we kennis maken
Kandidaten zullen doorlopend uitgenodigd worden voor een gesprek en de vacature zal sluiten wanneer er een geschikte kandidaat gevonden is.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Amsterdam Umc