Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Care Medewerker
- Klantenservice Medewerker (24-40 uur)
Wat ga je doen?
Als Customer Care Medewerker onderhoud jij contact met onze klanten door middel van telefoon, mail, chat en social media. Dit kan bijvoorbeeld gaan over advies, service en reparaties, levertijden of klachten. Jij bent de expert die de klant helpt bij allerlei vragen gerelateerd aan onze producten en service. Met een van nature sterk inlevingsgevoel zorg jij voor een klantadvies op maat op het gebied van slaapcomfort en ga jij altijd voor blije klanten. Om expert te worden in dit vakgebied en alle in en outs te leren van Swiss Sense bieden wij jou een uitgebreid opleidingstraject van twee en een halve week. Denk hierbij aan een training om het CRM systeem zo optimaal mogelijk te kunnen gebruiken maar ook training op het gebied van mail, telefonie, producten en klantbenadering. Op deze manier zorgen wij ervoor dat jij alle kennis in huis hebt om onze klanten de beste service te kunnen bieden.Een goede bereikbaarheid voor onze klanten vinden wij erg belangrijk! Daarom is het Customer Care team bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Als Customer Care Medewerker is het mogelijk om 32 tot 40 uur per week te werken, dit alles in goed overleg. Je maakt deel uit van een gedreven en dynamisch team van in totaal ruim 70 collega’s die vervolgens weer in kleinere teams samenwerken. Elkaar scherp houden en verder helpen vinden we allen belangrijk en dit maakt de job nog leuker. Samen zorgen jullie ervoor dat verwachtingen overtroffen worden!
Wat vragen wij van jou?
- MBO+ werk- en denkniveau.
- Je kunt overweg met moderne computerprogramma's als Outlook, Office, Salesforce en/of een ander CRM applicatie.
- Je bent professioneel, toont inlevingsvermogen en weet hoe klanten blij te maken.
- Jouw persoonlijkheid is te omschrijven als communicatief sterk, enthousiast en denkend in oplossingen.
- Je bent bekend met hedendaagse social media.
Daarnaast:
- Ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar.
- Ben je bereid om één avond per week en 1 zaterdag in de maand te werken.
- Beschik je over mogelijkheden om vanuit huis te werken.
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een baan met flexibele uren en de mogelijkheid om weekenden en avonden te werken.
- De mogelijkheid om thuis te werken. Maar voor het teamgevoel vinden we het fijn als je af en toe ook in Uden op kantoor bent.
- De ruimte om je constant te blijven ontwikkelen.
- 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband.
- Een fulltime bruto maandsalaris bij start tussen de € 2000,- en +/- € 2500,- afhankelijk van je ervaring. Je valt in deze functie in schaal 3 waarin je kan doorgroeien naar een maximum € 3279,- bruto per maand voor 40 uur per week.
- Voldoende doorgroeimogelijkheden binnen de Customer Care (bijvoorbeeld naar een specialistenteam) en naar andere afdelingen.
- De intentie om na een jaarcontract voor vast in dienst te treden.
- Korting op een nieuw bed en accessoires in een van onze filialen.
- Een pensioenregeling en de mogelijkheid tot het afsluiten van een collectieve zorgverzekering.
- Een top werksfeer met gratis fruit, een versbereide lunch, maandelijkse (online)borrels, teamactiviteiten en een informele energieke club met dito collega’s.
Voel je thuis bij Swiss Sense
Werken bij Swiss Sense betekent werken in een prachtig familiebedrijf van Nederlandse bodem. Met de vierde generatie van familie Diks aan het roer, is Swiss Sense de laatste vijftien jaar uitgegroeid tot een gerenommeerd merk in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. De internationale groeiambities van onze jonge, bevlogen directie maakt dat we continu vooruit bewegen. Ons succes? Al 100 jaar produceren en verkopen we met hart en ziel een groot assortiment stijlvolle slaapsystemen. Onze deskundigheid, ambitie en vooral onze mensen maken het verschil.Met zo'n 1000 medewerkers in vijf verschillende landen staan wij graag dichtbij onze klanten en elkaar, door dicht bij onszelf te blijven. Creativiteit, elkaar uitdagen en kansen creëren zijn hierin sleutelwoorden. Bij Swiss Sense hebben wij aandacht voor talent en mag je doen wat jij het beste kunt. Dat geeft de energie die je kunt gebruiken om je dromen waar te maken, samen met ons als onderdeel van onze familie.
meer...
Meer vacatures van Swiss Sense