Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior ICT Support Engineer voor o.a. grootste luchthaven

DigiWyse - Zoetermeer - 23-07-2021 Naar vacature  

Wij zijn op zoek naar een ICT Support Engineer tussen de 0-3 jaar soortgelijke werkervaring. Je komt te werken bij de shared servicedesk van een grote Europese IT dienstverlener. Samen met andere collega's zet jij je in voor alle kantoormedewerkers met technische vragen en incidenten rondom de ICT omgevingen van meerdere internationale organisaties. O.a. geef je IT Support voor de grootste luchthaven van Nederland en daarnaast werk je in een Microsoft Office 365 / Windows 10 omgeving.

Functie-eisen

De onderstaande punten zijn vereist bij deze functie:
  • Beschikbaar voor 40 uur per week;
  • Je woont binnen een uur van Zoetermeer;
  • Een afgeronde MBO opleiding (het liefst in de richting van ICT);
  • Tussen de 0 - 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke ICT functie;
  • Het is een plus als je eerder hebt gewerkt met ITIL processen;
  • Een pré als je eerder ervaring hebt opgedaan in de gebruikersondersteuning op gebied van Windows 10 / Office 365.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris rond de €2.600,- berekend op basis van je werkervaringen en afgeronde opleidingen;
  • Behalen van officiële Microsoft certificaten zonder studieschuld;
  • Leaseauto + privégebruik + tankpas (of volledige vergoeding van je reiskosten);
  • 24 (+3 bonus) vakantiedagen;
  • Zeer mooie doorgroeimogelijkheden in functie en salaris;
  • Persoonlijke begeleiding door een ervaren Job Coach;
  • Mogelijkheid tot een vast contract.

Functieomschrijving

Als ICT Support Engineer ondersteun jij de IT omgeving van de klanten en ben je verantwoordelijk voor verschillende IT incidenten van de eindgebruikers. Samen met je collega's werk je in het kenniscentrum waar jullie alle kennis opslaan, zodat je doormiddel van die informatie de binnenkomende incidenten kan oplossen. Binnen deze organisatie wordt er gewerkt met aangepaste applicaties voor de verschillende klanten, maar daarnaast ook met Microsoft 365 en Windows 10.

Wij willen je hebben als jij:
  • Graag jouw technische kennis deelt om zo je collega's verder te helpen;
  • Goed om kunt gaan met problemen binnen Microsoft en bedrijfsspecifieke software, zodat je deze kunt analyseren en oplossen;
  • Graag processen bestuurt, bewaakt en verbetert;
  • Deelneemt in projecten van de organisatie;
  • Bij veel voorkomende incidenten doe jij een probleemanalyse om deze in de toekomst te voorkomen.

Bedrijfscultuur

Een familiebedrijf uitgegroeid tot een internationale speler. Je werkt bij een grote ondersteuningsorganisatie die alle technische support uitvoert voor de kantooromgevingen van meer dan 2,5 duizend klanten binnen verschillende sectoren zoals bv. onderwijs, luchtvaart en in de entertainment business. Vanuit Zoetermeer verlenen zij het support en beheer van grote internationale bedrijven.

meer...



Meer vacatures van DigiWyse