Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Management assistent
Vacature management assistent – Zoetermeer
Fulltime/parttime: 24-36 uur
De functieVastgoedmanagement is al meer dan 25 jaar ons vak. Wij zijn met ruim 34.000 huur en koopwoningen één van de grootste aanbieders in Nederland. Inmiddels werken wij vanuit vijf kantoren: Zoetermeer, Den Haag, Utrecht, Groningen en Rotterdam. Dienstverlening aan en beleving van de huurder/bewoner vinden wij belangrijke factoren, wij zijn dan ook smart in housing.
Omdat wij de beleving van onze dienstverlening zo belangrijk vinden zijn wij op zoek naar collega’s die daar net zo over denken.
Voor ons kantoor in Zoetermeer zijn wij per direct op zoek naar een management assistent voor 24-36 uur per week.
Als management assistent ben je dienstverlenend ingesteld en maak je het verschil door achter de schermen ervoor te zorgen dat alles goed loopt.
In deze veelzijdige functie ben je onder andere verantwoordelijk voor de volgende taken:
- Het aannemen van de telefoon, je hebt veel contacten met huurders en klanten.
- Het beheer van de team e-mailboxen, hieruit acteer je pro actief.
- Het beheer van de agenda’s (initiëren, plannen, agenderen, coördineren en prioriteren van interne en externe afspraken, attenderen op nakoming en reserveren vergaderruimte).
- Plannen, organiseren en voorbereiden van (interne) bijeenkomsten.
- Het proactief onderhouden van in- en externe relaties.
- Het verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie.
- Het notuleren van kwartaal overleggen met opdrachtgevers en overleggen met huurders- en bewonersverenigingen
- Het opstellen van diverse rapportages.
- Documentenbeheer
- Het verzorgen van attenties.
- Het proactief meedenken in het verbeteren van procedures en werkwijzen.
Om te beginnen: een enorme dosis flexibiliteit, enthousiasme en collegialiteit! En verder zien we graag het volgende in je terug:
- Minimaal een afgeronde mbo-opleiding (richting directiesecretaresse, managementassistent of vergelijkbaar).
- Minimaal twee jaar werkervaring als directiesecretaresse of management assistent. Ervaring met vastgoed is mooi meegenomen maar is geen vereiste.
- Een goede beheersing van het Microsoft Office pakket.
- Perfecte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Een klantgerichte en flexibele houding.
- Een zelfstandige en proactieve houding, je kunt verschillende werkzaamheden tegelijkertijd organiseren en uitvoeren.
- Stressbestendigheid en je past je makkelijk aan indien ad hoc situaties zich voordoen.
Werken bij van ’t Hof Rijnland betekent altijd klaar staan voor huurders, bewoners en opdrachtgevers door nét dat beetje extra te geven. Wij waarderen je inzet en willen jou ook nét dat beetje extra geven. We bieden je een plezierige, informele werksfeer met betrokken collega’s. Verder krijg je bij ons:
- Een bruto maandsalaris van minimaal € 2.000,- en maximaal € 2.650,- op basis van een 40-urige werkweek.
- Je bent minimaal 24 uur beschikbaar, werkdagen/tijden in overleg.
- Een premie vrije pensioen regeling.
- De mogelijkheid om werk en privé goed te combineren. Ook na COVID-19 stimuleren wij thuiswerken.
- 26 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband), 8,33 % vakantie uitkering en als de bedrijfsresultaten het toe laten een tantième.
- Een warm welkom en een waardevol inwerkprogramma afgestemd op de huidige Corona maatregelen.
- Vers fruit op het werk.
Ben jij die management assistent die houdt van regelen en organiseren?
Reageer
dan op deze functie. Heb je na het lezen van deze vacature vragen? Bel of app dan met Aafke Hensen bereikbaar op dinsdag, donderdagochtend en vrijdag via 06 – 53 866 757 / 079 – 329 66 62 of ahensen@hof-rijnland.nl
In verband met de Corona crisis en de getroffen maatregelen zullen de eerste gesprekken online plaats vinden.
Verstuur jouw sollicitatie
Bericht voor recruiters en headhuntersWerving en selectie doet van ‘t Hof Rijnland 100% zelf.
meer...
Meer vacatures van Van 't Hof Rijnland