Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Secretaresse

Van Wijnen - Hoofddorp - 02-03-2023 Naar vacature  

Ben jij een enthousiaste en ervaren Secretaresse en spreekt de bouwsector jou aan? Dan zoeken we jou!

Dit vind je leuk om te doen:

  • Agenda- en mailboxbeheer van de adjunct-directeur;
  • Facilitaire zaken binnen de vestiging oppakken;
  • Voorbereiden en organiseren van vergaderingen;
  • Ondersteunen bij de organisatie van evenementen en marketingactiviteiten zoals onze jaarlijkse barbecue, kerstdiner, jubilarissen, relatie evenementen etc.;
  • Receptiewerkzaamheden; vanaf deze plek verricht je je werkzaamheden en beman je daarnaast een paar dagen in de week de receptie met de daarbij behorende werkzaamheden zoals gasten ontvangen en zorgen dat het kantoor er netjes uitziet;
  • Ondersteunen bij commerciële activiteiten van de vestiging zoals tenders en aanbestedingen;
  • Naast de dagelijkse werkzaamheden zijn er voldoende mogelijkheden om andere projecten op te pakken die passen bij jouw ambities.

Hier voel jij je thuis:

Welkom bij Van Wijnen! Een bedrijf met 27 vestigingen door heel Nederland, waardoor je de positieve kanten van het werken bij een groot bedrijf ervaart en je tegelijkertijd geniet van het familiegevoel op je eigen vestiging.

Vestiging Haarlemmermeer wordt jouw thuisbasis. Ons kantoor staat in Hoofddorp en onze projecten bevinden zich van Amsterdam tot aan Den Haag. Met 70 collega’s hebben we een jaarlijkse omzet van 80 miljoen euro. We zijn onderscheidend in grote complexe binnenstedelijke projecten.

Binnen ons team staat collegialiteit hoog in het vaandel. Onze projecten bouwen we écht samen. De sfeer is gemoedelijk en informeel. In de pauze kun je een potje tafeltennissen en op vrijdagmiddag drinken we samen een drankje en worden de kroketten op tafel gezet. Ook in onze vrije tijd zoeken we elkaar graag op: we hebben een actieve personeelsvereniging en een aantal collega’s doet zelfs gezamenlijk mee aan hardloopwedstrijden. Jezelf ontwikkelen en leren van elkaar vinden wij belangrijk. Om deze reden hebben we ook continu leerlingen, stagiairs en starters bij ons werken. Ambitie wordt bij ons omarmd.

Het back office team waarin je terecht komt bestaat uit twee receptionistes, twee assistent secretaresses, een secretaresse en een vestigingssecretaresse. Als Secretaresse zal jij rapporteren aan de Vestigingssecretaresse. Met elkaar zijn we verantwoordelijk voor de ondersteuning van de vestiging Haarlemmermeer. Samenwerken staat hierbij centraal en waar nodig zijn we elkaars back-up. Als team zorgen we ervoor dat alles op rolletjes loopt binnen de vestiging. Naast hard werken vinden we gezelligheid ook erg belangrijk!

Hier herken jij jezelf in:

Jouw persoonlijkheid kenmerkt zich door jouw van nature positieve instelling. Je bent daarnaast een echte aanpakker en gaat graag proactief (en soms zelfs creatief) te werk. Organiseren en plannen vormt inmiddels jouw tweede natuur en juist daarom ben je zo goed in jouw werk! De juiste prioriteiten stellen en snel kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden hoort daar zeker bij. Naast zelfstandig te werk gaan vind je het ook leuk om in teamverband te werken. Verder beschik je over het volgende:

  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring in het ondersteunen van directie op het gebied van agenda- en mailboxbeheer. Daar haal jij energie uit;
  • Accuratesse in jouw werk, goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift) en sterke digitale vaardigheden. Zo hebben Outlook, Word, Excel en PowerPoint voor jou geen geheimen meer;
  • Een diploma op MBO of HBO niveau;
  • 28-32 uur beschikbaarheid in de week, waarbij je in ieder geval op de vrijdag aanwezig kan zijn. De overige werkdagen zijn bespreekbaar.

Dit zoek jij verder in een baan:

  • Je wil graag werken bij het mooiste bouwbedrijf van Nederland, met collega’s die trots zijn op wat ze doen;
  • Een werkgever waarbij je de ruimte krijgt om je verder te ontwikkelen in jouw functie;
  • Fijne collega’s en een leuk team om je heen;
  • Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden, onder meer via ons eigen Van Wijnen College;
  • Je valt onder de cao bouwnijverheid UTA, wat betekent 30 verlofdagen plus een individueel budget van 13 extra verlofdagen (op basis van 40 uur);
  • Een smartphone naar keuze en laptop van Van Wijnen;
  • Een werkgever die graag bijdraagt aan jouw gezondheid en daarom een deel van je aanvullende zorgverzekering voor haar rekening neemt.
meer...



Meer vacatures van Van Wijnen