Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker HR - parttime

Catharinaziekenhuis - via Medischebanenbank.nl - Eindhoven - 26-04-2024 Naar vacature  

Catharina ziekenhuis
, Eindhoven
Bewaren
Vakgebied
Assistenten
Functie
Overige beroepen assistenten
Branche
Ziekenhuis
Aanstelling
Vaste aanstelling
Plaatsingsdatum
25 april 2024
Niveau
MBO
Ervaring
Ervaren
Dienstverband
Parttime
Een leuke uitdagende backoffice rol in de zorg binnen de wereld van HR. Nóg beter de verbinding maken tussen potentiële nieuwe medewerkers en ons topklinisch opleidingsziekenhuis. Een goed instroomproces is voor een nieuwe medewerker vanzelfsprekend. Toch weet jij deze medewerker en leidinggevende met jouw servicegerichte werkhouding en vlotte schakelen te verwonderen. Voor jou herkenbaar én zit jij nu met een glimlach op je gezicht deze tekst te lezen? Mooi! Zo maak jij beter nóg beter.

Jij zorgt ervoor

Zorgen voor een juiste en tijdige afronding van het indiensttredingsproces (instroom) is jouw verantwoordelijkheid. Hierbij ben jij het eerste aanspreekpunt voor toekomstige medewerkers en leidinggevenden voor vragen rondom indiensttreding. Het is essentieel om ons instroomproces zo soepel mogelijk te laten verlopen in deze krappe arbeidsmarkt. Dit doe je zowel aan de telefoon, mail en balie waardoor jouw dag heel divers is. Zo gaat de telefoon terwijl jij bezig bent met het opmaken van een contract, terwijl er tegelijkertijd een leidinggevende naast je bureau staat die vraagt naar de status van een mutatie. Jij weet de juiste prioritering te stellen en daardoor jouw hoofd koel te houden. Dit alles doe je in samenwerking met jouw 2 directe collega’s waarbij je nauw samenwerkt met verschillende disciplines. Van recruitment en HR advies tot functioneel beheer en salarisadministratie.

Als administratief medewerker HR ga je elke uitdaging aan, zoals:
  • zorgen dat alle medewerkers tijdig een nieuwe arbeidsovereenkomst ontvangen;
  • bewaken van een tijdige ontvangst en de correcte verwerking van benodigde documenten en gegevens. Denk hierbij aan een diploma, BIG-registratie, kopie identiteitsbewijs en een VOG;
  • beantwoorden van alle inkomende telefoon, e-mail en vragen aan de balie. Denk hierbij aan vragen omtrent het contract, CAO, regelingen en beleid van het ziekhuis op het gebied van arbeidsvoorwaarden;
  • ondersteunen van collega’s recruitment bij het plannen en coördineren van sollicitatiegesprekken;
  • organiseren van de maandelijkse eerste werkdag voor nieuwe medewerkers.
Voor administratief medewerkers HR met ambitie is er de mogelijkheid om diverse cursussen of opleidingen te volgen, zoals training op het gebied van CAO ziekenhuizen. Of pak een actieve rol in onze projectgroep Onboarding. Verder worden er vanuit onze afdeling verschillende bijeenkomsten georganiseerd. Kortom is er heel veel mogelijk. Pak je kansen en bepaal je eigen koers. Je wordt tenslotte niet voor niets onderdeel van onze gedreven en nieuwsgierige afdeling Mens & Ontwikkeling!

En wist je dat wij een volgende stap gaan zetten rondom de digitale indiensttreding processen? Het optimaliseren van onze (digitale) processen is voor ons belangrijk. Jouw ideeën hierover zijn zeer welkom en jij denkt hier maar al te graag over mee.

Wij staan voor elkaar klaar

Binnen ons topklinisch opleidingsziekenhuis staan we voor elkaar klaar. Hier leer je van jouw collega’s en heb je begrip voor elkaars werk. Je praat met elkaar over de beste zorgverlening voor onze patiënten en ondersteunen elkaar wanneer het wat lastiger wordt. De focus ligt op innoveren en gedreven je vak uitoefenen. Samen maken jullie het verschil en gaan jullie tot het uiterste.

“In ons team hangt een rustige fijne sfeer ondanks het vele werk. Er wordt dan ook hard gewerkt, maar we maken we zeker tijd voor een gezellig praatje of koffiemoment met elkaar. Mede doordat de collega’s ervoor zorgen dat je betrokken bent heerst er een open en gezellige cultuur.”

  • Jiska, administratief medewerker HR

Team Instroom

Team instroom maakt onderdeel uit van onze afdeling Mens & Ontwikkeling. Elke dag werken collega’s van deze afdeling aan HR-, opleidings- en organisatievraagstukken. Naast waardevol en dankbaar werk, vind je bij de afdeling Mens & Ontwikkeling een prettige werksfeer, een open cultuur en veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en vakverbreding. Als administratief medewerker HR (intern: medewerker instroom) ben je samen met Minette en Yvonne verantwoordelijk voor alle administratie rondom het indiensttredingsproces. Jullie starten de dag gezamenlijk met een dagstart om de prioriteiten te bespreken. Hierna ga je zelfstandig aan de slag met jouw taken. Hierbij werk je nauw samen en heb je korte lijntjes met al jouw collega’s van team instroom.

Team instroom bestaat uit 11 collega’s: 4 medewerkers recruitment, 1 employer branding specialist, 3 coördinatoren flexbureau, jouw 2 directe collega’s instroom en teamleider Janne. Je komt terecht in een omgeving waar iedereen goedlachs is en de vraag over wat je vanavond gaat eten niet vreemd is. Stuk voor stuk zijn wij heel gedreven, enthousiast en vooral ook betrokken bij de organisatie. De lijntjes zijn letterlijk heel kort doordat je samen op 1 kantoor werkt.

Naast die gezelligheid staat hard werken centraal. Samen zijn wij verantwoordelijk voor gemiddeld 90 openstaande vacatures, honderden mutaties en een diversiteit aan projecten. Kortom een warm betrokken team die jou maar al te graag verwelkomt!

Volg je ons al op Instagram via
? Hier kun je alvast een stukje sfeer proeven!

Jij hebt het

Onze ruim 4.000 collega’s zijn allemaal anders. Iedereen heeft een eigen verhaal over het werken in de zorg. We zijn benieuwd naar jouw verhaal, zeker als jij beschikt over:

  • een afgeronde mbo niveau 4 opleiding tot HR medewerker of een soortgelijke opleiding richting communicatie of juridische dienstverlening;
  • zeker 2 jaar ervaring als HR medewerker of een ondersteunende rol binnen een HR afdeling;
  • geen ervaring binnen HR, maar wel een HR diploma op zak? Ook dan ben je van harte welkom. Solliciteer, schrijf een overtuigende motivatiebrief en ontdek of wij bij jou passen;
  • ervaring met AFAS is een pré.
Ook stel jij de juiste prioriteiten en houd je een goede balans tussen kwaliteit en kwantiteit. Snel schakelen in het contact met verschillende collega’s en toekomstige medewerkers is voor jou gewoon en diverse computersystemen maak jij snel eigen. Die snelheid en werkdruk zorgen dat jij gaat stralen achter je bureau. Ook ben jij kritisch t.o.v. hoe wij werken (het proces) en zie jij hoe administratieve zaken efficiënter kunnen. Jij weet in jouw enthousiasme collega’s hierin mee te nemen. Tot slot heb je een professionele gastvrije houding en ben je gewoon een fijne collega.

Wij zorgen ervoor

Terwijl jij beter nóg beter maakt, zorgen wij als werkgever ook goed voor jou. Als administratief medewerker HR kan jij rekenen op:
  • direct een vast contract;
  • 28 - 32 uur per week. Uren in overleg;
  • goede balans tussen werk en privé door een gedeelte van je tijd vanuit huis te werken. Je ontvangt een thuiswerkvergoeding, thuiswerkfaciliteiten én een telefoonkostenvergoeding;
  • een bruto maandsalaris tot € 3.484,00 (FWG 40) op basis van een 36-urige werkweek. Vanwege de nieuwe CAO Ziekenhuizen zal hier per 1 juni 2024 een loonsverhoging van 5% op toegepast worden;
  • 20 vakantiedagen en 57 PLB-uren op basis van een 36-urige werkweek. Ook krijg je de mogelijkheid om dagen bij te kopen via onze speciale MKA regeling;
  • extra’s als 8,33% vakantietoeslag en een 8,33% eindejaarsuitkering;
  • toegang tot ons Catharina Vitaal portaal. Schrijf je bijvoorbeeld in voor een sessie leefstijl coaching of ga in gesprek met een externe professionele Budget Coach. Wij vinden het belangrijk dat jij als Catharina medewerker lekker in je vel zit.
En er is meer. Arbeidsvoorwaarden die passen binnen de

Jouw baan voor hèt leven

Heb je vragen over het werken als administratief medewerker HR in het Catharina Ziekenhuis of wil je een dagdeel meelopen met een toekomstige collega? Je kunt deze stellen aan Janne van Gestel (teamleider instroom) op 040 - 239 8840 of

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Catharinaziekenhuis