Inloggen - Registreer  

Interim Locatiemanager Huize Ter Gouwe

Voor - Gouda - 21-02-2024 Naar vacature  

VOOR combineert 'zaken doen' en 'goed doen'. Door zonder onnodige overhead en tegen minimale kosten maximale kwaliteit te bieden. En door 10% van onze omzet te besteden aan de wereld een beetje mooier maken met

. Concreet betekent het ook dat wij geen ondersteuning hebben. We willen daarom vragen om via onderstaand reactieformulier te reageren en eventuele vragen via het reactieformulier te stellen en niet telefonisch. Wij komen er dan snel op terug.

Spoed!!
Per direct op zoek naar een ervaren interim-locatiemanager met een gevoel voor ondernemerschap, gastvrijheid en teamdynamiek!

Organisatie

Luxe zorgappartementen met woonservice en 24-uurszorg, gelegen aan de Hoge Gouwe in Gouda. Dat is Huize Ter Gouwe in Gouda. In dit luxe, kleinschalige verzorgingshuis in Gouda wonen ouderen die niet meer zelfstandig thuis kunnen wonen. Hier staan aandacht, warmte en de beste persoonlijke zorg centraal.

Huize Ter Gouwe van Compartijn staat op het terrein aan het water tegenover de Lichtfabriek, ook wel bekend als het Bolwerk. Het is een prachtige stadsvilla in historische stijl met een knipoog naar een vooroorlogs pakhuis. Gelegen binnen de grachtengordel, direct naast de entreeweg de binnenstad in. Winkels, voorzieningen en openbaar vervoer zijn binnen handbereik. Een huis bij uitstek geschikt voor een stadsleven.

Huize Ter Gouwe biedt achtentwintig zorgappartementen met woonservice en 24-uurszorg. Er zijn 27 appartementen van circa 45 vierkante meter en 1 appartement van circa 60 vierkante meter voor een echtpaar. De zorgappartementen bestaan elk uit een woon- en slaapkamer, een ruime badkamer en een pantry. Alle appartementen zijn heel licht en hebben een luxe afwerkingsniveau. Omdat uw veiligheid bij ons hoog in het vaandel staat, zijn er standaard ook aansluitingen voor zorgmonitoring en alarmering.

Opdracht

De interim-locatiemanager is integraal verantwoordelijk voor aansturing en verantwoordelijk voor de kwaliteit van wonen, service en zorg en voor de algehele sfeer op de locatie. Je geeft op warme en energieke wijze direct leiding aan de medewerkers en rapporteert aan de Clustermanager. Daarnaast kun je als interim-locatiemanager een beroep doen op de stafmedewerkers die op het centraal kantoor werken.

De belangrijkste onderdelen voor de opdracht zijn:
  • Leiding en aandacht geven aan het team met focus op formatie en inzetbaarheid, teamontwikkeling en teamdynamiek. Omdat het om een relatieve nieuwe locatie gaat, ligt er ook een focus op het verder bouwen aan het team bij de groei van het aantal bewoners.
  • Het gezicht zijn en een sfeer creëren waarin bewoners én familie zich welkom en thuis voelen; waar optimale service en zorg ervaren wordt en waarin medewerkers worden gemotiveerd om het beste uit zichzelf en elkaar te halen om gezamenlijk een topprestatie te leveren.
  • Analyse van de locatie maken en bijsturen op processen en verdere ontwikkeling.
  • Aandacht voor facilitaire en bouwtechnische issues.
Alles met als doel om een ‘thuis’ voor de bewoners te realiseren. Waarbij de kwaliteit van wonen, leven en zorg de verwachtingen overtreffen.

Wie wij zoeken

Het gaat hier om een spoedopdracht. Per direct beginnen is essentieel.
We zoeken een ervaren interim-locatiemanager met kennis en ervaring op bovengenoemde thema’s, bij voorkeur opgedaan in de VVT.
Je bent een sprankelende mensgerichte leidinggevende. Je kijkt en luistert goed, weet snel wat er speelt op de werkvloer en laat je daar ook meer dan regelmatig zien. Je bent positief, je inspireert, motiveert en faciliteert de teams zodat ze mensgerichte zorg kunnen geven en voldoende ruimte ervaren om als professional hun vak uit te oefenen. Uiteraard ben je resultaatgericht en commercieel gedreven.

Je bent gewend om veel bordjes hoog te houden. Je schakelt moeiteloos tussen de diverse rollen: van strategische naar operationeel, van chef-kok naar verpleegkundige, van bewoner naar verwijzer en van stip op de horizon naar de realiteit van alle dag.

Je bent representatief en hebt gevoel voor kwaliteit in de volle breedte. Je hebt ervaring met integrale (financiële) verantwoordelijkheid en het leidinggeven aan divers samengestelde teams. Naast ervaring met (ouderen)zorg heb je bij voorkeur ook affiniteit met hospitality.

Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar op de locatie.

Ons aanbod voor de beste kandidaat

Een stevige interim opdracht in de private ouderenzorg op een prachtige locatie in Gouda.
Gemiddeld 4 dagen per week voor de duur van 2 tot 3 maanden, met optie op verlenging. Parallel aan deze interim opdracht wordt er gezocht naar een vaste locatiemanager, waardoor, in overleg, het eerder stoppen van de opdracht mogelijk is.

Startdatum is per direct, uiterlijk 26 februari 2024.

Reactie & informatie

Roger Vroemen is verantwoordelijk voor deze opdracht. Wanneer je geïnteresseerd bent, ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk je motivatie, een actueel CV en een indicatie van het tarief dat jij vindt passen bij deze opdracht via dit

op onze site.
Selectiegesprekken met opdrachtgever vinden zo snel mogelijk plaats. Een spoedige reactie is dus gewenst. Voor vragen en een nadere toelichting kun je rechtstreeks bellen met Roger Vroemen (06-20884554).

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Voor
Meer Interim Locatiemanager Huize Ter Gouwe vacatures