Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Desk manager

Bring at Work - Naarden - 20-03-2024 Naar vacature  

Over de functie Assistent front office manager

Word jij de nieuwe
Assistent front office manager
bij een internationaal 4* hotel? Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel, een uitmuntende gastvrijheid en leidinggevende skills? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen van de front- en de backoffice taken. Jij stuurt het team aan om de best mogelijke service te bieden aan de gasten.

Je assisteert de front office manager en vervangt deze bij afwezigheid. Je helpt met de controles van de checklist, controles op de gewerkte uren en je stuurt de resultaten bij.

Je bent medeverantwoordelijk voor het maken van de roosters en de administratieve taken. Daarnaast ondersteun je met het inplannen van interne- en externe meetings en help je de collega’s met receptiewerkzaamheden.

Samen met je front office manager bedenk je nieuwe plannen om doelstellingen te behalen en implementeer je nieuwe procedures om de productiviteit te stimuleren.

Functie eisen Assistent front office manager

  • Fulltime beschikbaar (38 uur en geen nachtdiensten);
  • Het is een vereiste kwalificatie dat je professioneel Nederlands spreekt en schrijft. Daarnaast spreek je goed Engels.
  • Je bent in het bezit van een hotelschooldiploma of een andere hospitality opleiding;
  • Ervaring als desk manager/shift leader/supervisor is een pré;
  • Je werkt met een lach en bent van nature een host;
  • Je bent hands-on, communicatief en representatief;
  • Je bent een people person en geniet ervan om met mensen te werken.

Over de organisatie

Dit 4* hotel is niet zomaar een hotel, het is een plek waar iedereen samenkomt en een begrip in de omgeving. Het hotel heeft honderden jaren familie historie en dat maakt dit hotel zo bijzonder. Je komt in een fijn en open team te werken, die graag een nieuwe collega verwelkomen.

Daarnaast wordt er graag in jouw ontwikkeling geïnvesteerd en zo kan je dan ook diverse kwaliteitstrainingen volgen. Daarnaast zijn er volop doorgroeimogelijkheden.

Arbeidsvoorwaarden

  • Afhankelijk van jouw ervaring ligt het salaris tussen € 2.493,- en € 3.100,- bruto (schaal 6 Horeca cao) op basis van een fulltime dienstverband;
  • Bonussen;
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever;
  • Binnen deze groeiende organisatie is er volop ruimte om mee te groeien;
  • Een jonge, informele en internationale werkomgeving;
  • Korting op overnachtingen in de hotels die zijn aangesloten, 30% korting in de restaurants/bars en kortingen bij allerlei (web) winkels;
  • Bedrijfsfitness-, Fiets- en Sportplan;
  • Regelmatig leuke teamuitjes;
  • Reiskosten vergoeding, €0,23 per km tot 30 km;
  • Gratis parkeerplek voor de deur.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bring at Work
Meer Desk manager vacatures