Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Account-/Projectmanager
Help je ons, om met jouw implementatie talent onze marktplaats voor virtuele digitale medewerkers te vergroten?
Freeday is gebouwd op de overtuiging dat een goed geïmplementeerde digitale medewerker, een bedrijfsproces in positieve zin zal veranderen. Wij zijn van mening dat mensen zich moeten kunnen concentreren op datgene waar ze goed in zijn of waar ze energie van krijgen en dat geloof wordt sterker met elke digitale medewerker, welke we inzetten. Onze digitale medewerkers kunnen repetitief mensenwerk perfect simuleren zodat vervelend en tijdrovend werk niet meer nodig is!Freeday is op zoek naar een account-/projectmanager die in de rol van IMPLEMENTATIE LEAD onze klanten gaat ontzorgen en gaat helpen bij de implementatie van digitale medewerkers. Als Freeday-teamlid opereer je in de frontlinie van innovatie. Je bent geïnteresseerd in het in de praktijk brengen van moderne technologieën als Robotica, Conversational Automation, Machine Learning en Artificial Intelligence om organisaties te optimaliseren.
Hoe ziet je dag als ACCOUNT-/PROJECTMANAGER (fulltime) eruit binnen Freeday:
In deze veel omvattende positie staan de navolgende aandachtsgebieden bovenaan:- Accountmanagement: je ontwikkelt strategische zakelijke relaties met onze klanten. Je beheert de algehele accountstrategie en fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten. Je levert een actieve bijdrage bij het vinden van nieuwe klanten en bij het uitbouwen van de dienstverlening bij bestaande klanten;
- Changemanagement: je werkt nauw samen met de klanten en de verschillende freeday-teams om een hoge kwaliteit en tijdige oplevering te garanderen. Je werkt samen met alle belanghebbenden om alle belangrijke activiteiten, resultaten, mijlpalen, afhankelijkheden en kritieke beperkingen te begrijpen en de uitvoering ervan te bewaken. De belangrijkste aandachtsgebieden zijn de digitale personeelsstrategie, implementatie roadmaps en robot-delivery;
- Het voortouw nemen: je neemt verantwoordelijkheid voor klanttevredenheid en beheert de verwachtingen van de klant. Je identificeert proactief problemen en risico’s en neemt preventieve maatregelen om dit te beperken.
Waar krijg je energie van als ACCOUNT-/PROJECTMANAGER:
- Je bent oprecht geïnteresseerd in de business van klanten en weet de verbinding met hen te maken en tot concrete afspraken te komen;
- Je hebt de “honger” om tot een topproduct te komen en de klant tevreden te stellen;
- In dit proces krijg je een kick van het overwinnen van weerstanden;
- Je vindt het fijn om onderscheidend te zijn in de manier waarop je jouw stakeholders tevredenstelt.
Wat breng je mee als ACCOUNT-/PROJECTMANAGER:
Als persoon heb je een positieve uitstraling. Je houdt van aanpakken en gaat een uitdaging niet uit de weg. Sterker nog, als het lastig wordt, krijg jij alleen maar meer energie om de uitdaging tot een goed einde te brengen. Het is een must dat je een teamspeler bent, want we zijn een klein en hecht team dat voor elkaar, voor kandidaten en voor relaties klaarstaat. We werken nauw samen om onze doelen te bereiken.De ideale kandidaat voor deze resultaatgerichte rol is een echte “ondernemer” met een “can-do” mentaliteit, die op tactisch en strategisch niveau kan communiceren en nauw betrokken is bij de implementatie.
Voorts vragen wij:
- Je beschikt over een klantgerichte instelling met gevoel voor commercie en een bewezen staat van dienst in het beheren en uitbreiden van een klantenportfolio en het samenstellen van kansrijke aanbiedingen;
- Je kan klanten begeleiden bij het opbouwen van een echt digitaal personeelsbestand en bent in staat strategie te vertalen naar zeer pragmatische en praktische oplossingen;
- Je hebt het vermogen en de creativiteit om de problematiek bij de klant te herkennen en de vertaalslag te maken naar passende oplossingen;
- Je hebt ervaring met Agile werken en het begeleiden van product-implementaties;
- Je hebt aantoonbaar affiniteit met moderne technologieën als Robotic Process Automation, Conversational Automation, Machine Learning en Artificial Intelligence;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden; comfortabel met het leiden van vergaderingen en onderhouden van contacten op C-level;
- Je bent energiek, oplossingsgericht, flexibel, resultaatgericht en slagvaardig;
- Kan hoge werkdruk aan, stelt prioriteiten en werkt gestructureerd;
- Afgestudeerd op WO nivo (bijvoorbeeld bedrijfsinformatiemanagement, engineering, bedrijfskunde of informatica);
- Je hebt 2-4 jaar relevante klantervaring;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Dit zoek jij verder in een toffe baan:
- Een snelgroeiende en innovatieve werkomgeving met ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
- Een gedreven team en no-nonsense cultuur;
- Een goed vast salaris dat past bij het niveau van deze functie;
- Prima arbeidsvoorwaarden, met pensioenregeling en reiskostenregeling;
- Moderne bedrijfsmiddelen om je werk te ondersteunen;
- Opleidingsmogelijkheden waardoor je elke dag een beetje beter kunt worden;
- Een gezellige en toegankelijke sfeer, met regelmatig tijd voor leuke party’s, sportevenementen en teamactiviteiten.
Over Freeday.
Freeday gevestigd te Den Haag is een jong IT-implementatiebedrijf dat zich toelegt op het helpen van organisaties bij het vrijmaken van menselijk potentieel door ondersteuning van bedrijfsprocessen door slimme automatisering. Met een geïntegreerde benadering van Robot Process Automation, Artifical Intelligence en Conversational Automation kunnen we onze klanten unieke robuuste oplossingen bieden om medewerkers weer de vrijheid te geven die ze verdienen.Freeday is een initiatief van
en
Bekijk onze Linkedin of ga naar
voor meer info!
Lijkt het je leuk ons Freeday-team te versterken?
meer...Meer vacatures van Numa