Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Stage Skilled Service Desk Medewerker Stage
Onze servicedesk is skilled, waarbij er zoveel mogelijk door deze desk technisch wordt opgelost. Dit gebeurt via de telefoon, remote en/of on site. Het analytische denken en oplossende vermogen neem je zelf mee, de technische uitvoer leer je van ons. Je hoeft dus nog niet van al je technische taken direct kennis te hebben, enkel begrip van is nu voldoende.
Wat ga je doen?
Je staat op de service desk onze klanten te woord die met vragen komen die voornamelijk gaan over het oplossen van werkplek georiënteerde verstoringen. Belangrijk is dat je een vriendelijke en servicegerichte houding hebt om er voor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met de oplossing en de manier waarop jij die oplossing tot stand hebt gebracht.Je bent hier verantwoordelijk voor de juiste registratie, classificatie, toewijzing en voortgangsbewaking van alle meldingen, met als doel te voldoen aan vastgelegde afspraken met klanten.
Je krijgt ook te maken met onderstaande zaken:
- Aanmaken en beheer in Active Directory (AD) en Umra
- Beheer rechten in AD en klant specifieke software
- Beheren van printomgeving(en)
- Ondersteuning binnen Citrix client omgeving
- Back-up en restore voor gebruikers uitvoeren
- Aansturen 3e partijen
- Distribueren software door o.a. SCCM
- Configureren office producten, beschikbaar stellen van bedrijfsapplicaties
- Instellen VPN oplossing
Wat hebben wij jou te bieden?
Bij ons werk je aan de uitdagendste IT projecten van Nederland! We werken met een groot en divers portfolio aan tech vendoren en partners, dus je hebt ruime gelegenheid met de nieuwste technologieën te werken.- Locatie: Hilversum
- Niveau: MBO4
- Stagevergoeding: € 350,- o.b.v. 40 uur per week
- Stageperiode: in overleg te bespreken
Meer vacatures van Sltn