Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Helpdesk medewerker in LindenIT
Wat je doet als Helpdesk medewerker in HilversumIn jouw rol als helpdesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor gebruikers. Ben jij graag in contact met mensen en ben je daarnaast behulpzaam ingesteld? Dan is deze rol als helpdesk medewerk jou op het lijf geschreven!
Hoe een dag er uit kan zien:Aan het begin van jouw werkdag open je het ticketsysteem en kijk je welke tickets er open staan. Hier ga je vervolgens gelijk mee aan de slag en bepaalt hierin goed wat prioriteit heeft.Gedurende de dag word je gebeld door verschillende gebruikers. Jij zorgt ervoor dat je ze verder helpt met hun IT-vraagstukken. Denk aan printerproblemen, accounts die geblokkeerd zijn of een mailsysteem dat niet werkt. Kom je ergens niet uit dan kun je altijd de hulp in schakelen van jouw collega’s.
Daarnaast zorg je ervoor dat alle werkplekken in goede staat zijn. Nieuwe software rol je uit en daarnaast zorg je ervoor dat de laatste updates zijn geïnstalleerd.Tot slot controleer je eind van de dag of alle tickets zijn opgepakt en op de juiste manier zijn verwerkt.
Jouw kennis en ervaring
- Een afgeronde ICT-opleiding (MBO)
- Kennis van diverse ticketsystemen (TOPdesk, Jira, etc.)
- Gewerkt met remote tools zoals TeamViewer en Remote Desktop
- Je weet je weg te vinden in Windows omgevingen (Windows 10 & 11)
- Goede kennis van hardware
- Je bent klantvriendelijk, servicegericht en communicatief
- Uitdagende projecten bij diverse opdrachtgevers
- Tussen de €2350 en €2900 euro salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf door middel van opleidingen en certificeringen
- Een plek tussen de beste IT-professionals!
Naar vacature
Meer vacatures van LindenIT
Meer Helpdesk medewerker in LindenIT vacatures