Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Team Lead Customer Service Desk

Aspen - 15-11-2022 Naar vacature  

Aspen Oss levert wereldwijd complexe Active Pharmaceutical Ingredients (API’s). Api’s zijn de werkzame stoffen in een geneesmiddel. Deze Api’s zijn van zeer hoge kwaliteit, die wij aanbieden met een excellente klantenservice. Zo helpen wij niet alleen onze klanten maar ook patiënten over de hele wereld. Bij Aspen Oss houden wij rekening met de wereld waarin we leven en opereren. Dit doen we met respect voor de samenleving en het milieu. Daarnaast hebben wij ook interne veiligheid, compliance en werkplezier hoog in het vaandel staan.

Functie-omschrijving

  • Je onderhoudt dagelijks contact met ca. 100 klanten.
  • Je bent het primaire contact voor SCM richting afzetmarkten.
  • Je neemt deel in SCM/Quality/Productie overlegstructuur om het klantbelang te behartigen.
  • Je controleert en bespreekt de forecast van klanten.
  • Je informeert Supply Network planners bij grote afwijkingen.
  • Je accepteert orders en zegt leverdatum toe volgens ATP-regels en conform klanteisen.
  • Je bewaakt de continuïteit en kwaliteit van het proces van orderafhandeling, escaleert tijdig in geval van leveringsproblemen.
  • Je verzorgt vervoerdocumentatie en regelt transport met diverse transporteurs.
Je bent verantwoordelijk voor de juiste registratie van export in het Douane systeem.
  • Je coördineert retourzendingen.
  • Je maximaliseert klanttevredenheid, klantloyaliteit en klantretentie.
  • Je denkt mee in het optimaliseren van efficiency en integratie van administratieve bedrijfsprocessen.
  • Je ziet toe dat de GDP, ADR, IATA, IMDG, SOX en Douane regelgeving wordt nageleefd.

Functie-eisen

  • HBO denk- en werkniveau aangevuld met een relevante (logistieke) opleiding;
  • Minimaal 5 jaar ervaring;
  • Leidinggevende vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Engelse taal (luister, spreek en schrijfvaardigheid)
  • Brede ervaring in het omgaan met klanten
  • Relevante logistieke opleiding(en)
  • Ruime kennis van SAP
  • Affiniteit met geautomatiseerde systemen
  • Klantgerichtheid
  • Oplossingsgerichtheid
  • Veranderbereidheid
  • Goede communicatieve vaardigheden, flexibel in stijl om te communiceren op verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie.
  • Competenties: Teamspeler, zakelijk inzicht, proactief, resultaatgericht, responsief, scherp op details, cijfermatige vaardigheden, focus op verbetering, verandermanagement, in staat om te beïnvloeden en te overtuigen, geeft richting.

Arbeidsvoorwaarden

Bij Aspen Oss bieden wij een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket. Wij houden hierbij rekening met de inhoud van de functie in combinatie met kennis en ervaring. Wij bieden volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Naast een marktconform salaris behoort een bonusregeling tot de mogelijkheden. We hebben 25 vakantiedagen en 12,5 verlofdagen op basis van een fulltime dienstverband. We bieden je een collectieve ziektekostenregeling en een uitstekende pensioenregeling.

meer...



Meer vacatures van Aspen