Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
HR assistent
Als HR administratief medewerker ondersteun je je collega’s met allerlei personeelszaken van een tweetal bedrijfsonderdelen. Daar komen de volgende taken bij kijken:
- Personeelsdossiers (digitaal) archiveren;
- Lease- en arbeidsovereenkomsten opstellen en archiveren;
- Beheer van wagenpark en verstrekken en monitoren van (uitgeleende) laptops en telefoons;
- Administratieve verwerking van loonbeslagen en juiste afdeling inlichten;
- Eventuele vragen over personeels- en salarisadministratie beantwoorden.
Waar ga je werken?
Onze opdrachtgever richt zich op advies en detachering en is gevestigd in Vianen, provincie Utrecht. Vanwege de groeiambities zijn zij per direct op zoek naar versterking op de HR afdeling. Samen met twee andere collega’s een HR adviseur en HR assistent verzorg je de algehele personeelsadministratie. Er wordt uitgegaan van een minimale periode van zes maanden met eventuele verlenging maar wellicht ook een vaste functie.Wie ben je?
Accuratesse is in een deze rol erg belangrijk en weet dit daarnaast ook vast te houden tijdens hectische periodes. Verder kom je goed tot je recht als je al enige ervaring hebben binnen het HR werkveld en als je:- Ervaring hebt met personeelszaken en hebt eerder gewerkt als bijvoorbeeld HR medewerker, HR assistent of medewerker P&O;
- Kennis hebt van AFAS profit is mooi meegenomen maar zeker geen must;
- Goed tot je recht komt binnen een klein HR team;
- Energie haalt uit het (her)structuren van werkzaamheden;
- Goed zelfstandig kan werken en een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt.
Wat mag je verwachten?
Dit betreft een parttime functie voor 20 tot 24 uur per week waarbij je standaard werkt op de donderdag. Het salaris hangt samen met de ervaring die je meebrengt en zal liggen tussen de € 2500,- en € 3200,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek en worden eventuele reiskosten vergoed. Momenteel wordt er vanuit huis gewerkt en zal je een laptop en telefoon van de zaak en thuiswerkvergoeding krijgen. Het is een functie voor langere tijd waarbij je in eerste instantie een contract voor bepaalde tijd krijgt.Vacatures bij jouw uitzendbureau & werving- en selectiebureau in Gorinchem e.o.!
Op zoek naar passend uitzendwerk of liever een vaste baan? Bij Olympia Gorinchem helpen we jou met werk van betekenis. Wat jij doet, doet ertoe! Reageer op één van onze vacatures, schrijf je in of neem contact met ons op. Ben je werkgever en zoek je een uitzendbureau of werving- en selectiebureau in Gorinchem en omgeving? Wij kennen de ideale uitzendkracht of vaste nieuwe collega voor jouw bedrijf!Onze contactgegevens
Olympia GorinchemConcordiaweg 155
4206 BK Gorinchem
Toon telefoonnummer
Stel een vraag
Vacature kenmerken
PlaatsVianen
Fulltime / parttime
Parttime
Branche
Advies / Consultancy / Juridisch
Vakgebied
Administratief
Aantal uur
16 - 24
24 - 32
Salaris o.b.v. 40 uur
2500 - 3000
3000 - 3500
Dienstverband
Thuiswerk
Tijdelijk met uitzicht op vast
Tijdelijke baan
Uitzendcontract
Vaste baan
Werk- en denkniveau
Mbo
Hbo
Vacaturenummer
Vacaturenummer
Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
meer...
Meer vacatures van Olympia