Inloggen - Registreer  

Customer Care Officer

Ological - Roosendaal - 22-03-2024 Naar vacature  

Datum publicatie: 21-03-2024
Voor circa 1500 bedrijven in Nederland zijn wij servicepartner op het gebied van duurzame dienstverlening, zoals waterkoelers en toilethygiëne. Om nog meer positieve impact te kunnen maken hebben wij een mooie groei-ambitie.

Om die te realiseren breiden we ons team graag uit met een Customer Care Officer. Een dienstverlenende en sociale collega die met ons de klantbeleving naar een hoger niveau tilt.

Het team

Bij Ological werken we met circa 25 personen. Het Customer Care team, waar jij onderdeel van uitmaakt wordt geleid door Ronald Moorman (manager operations) en bestaat nu uit 3 collega's op het Customer Care Center en 7 collega's in het Serviceteam. Het Customer Care Center is de spil van het operationele hart van de organisatie en heeft een grote impact op de beheerbeleving van onze klanten!

Wat houdt het precies in?

Als Customer Care Officer heb je een passie voor klantenservice en uitstekende communicatievaardigheden. Je houdt je dagelijks bezig met het operationeel beheer van de bestaande klanten, het verwerken van orders van nieuwe klanten en het oppakken van interne vraagstukken.

Met jouw ervaring:
  • Hangen klanten aan het einde van een telefoongesprek met een tevreden glimlach de telefoon op of wikkelen de e-mail af vanwege je jouw professionaliteit;
  • Pak je met jouw oplossend vermogen en positieve instelling iedere klantvraag met plezier op;
  • Verwerk je inkomende orders, storingen en bestellingen in de hierbij behorende systemen;
  • Ondersteun je de planning in het maken van zijn routes voor onze collega’s in de buitendienst.

Echt iets voor jou als:

Als je blij wordt van klanten, je een service gerichte instelling hebt en bij wil dragen aan het steeds een stukje duurzamer en gezonder maken van Nederland!

Daarnaast bieden wij jou:
  • Een arbeidsmarktconform salaris;
  • Een werkweek tussen de 24 en 40 uur;
  • Een uitdagende functie met toekomstperspectief;
  • Je bouwt pensioen op waarbij wij ruim 67% van de premie voor onze rekening nemen;
  • We geven je 25 vakantiedagen per jaar en iedere week vers fruit;
Daarbovenop werken wij in Roosendaal met een kleine club mensen: denkers en doeners, van servicemonteurs tot aan accountmanagers, aan duurzame facilitaire dienstverlening.

Over Ological

Het is helder: we moeten allemaal meer aan de slag met duurzaamheid. Werken met aandacht voor onder andere gezondheid, welzijn en positieve impact op de omgeving. En dat is precies wat wij doen vanuit ons kantoor in Roosendaal. Gewoon door te doen waar we goed in zijn.

Wij zorgen ervoor dat de duurzame keuze ook zakelijk de beste is. Dat noemen wij pragmatische duurzaamheid. We maken de dingen niet mooier dan ze zijn, maar wel beter. Wij zorgen voor de perfecte balans van duurzame en financieel gezonde facilitaire dienstverlening. Dat betekent dat wij dingen anders doen. Want ook voor onze mensen zorgen we graag voor een gezonde balans. Verwacht bij ons geen pingpongtafels, wekelijkse borrels of weekendtrips, maar respect voor jouw privéleven. Wij zorgen voor een heldere taakverdeling en een sfeer waarin we open en eerlijk met elkaar communiceren zodat jij altijd weet waar je aan toe bent. Daardoor kunnen wij als klein team iedere dag impact maken.

Werken bij Ological: gewoon een baan met impact.
Lijkt het je wat? Heb je interesse en zou je graag met ons in gesprek gaan? Fijn! Wij komen graag met je in contact. Als je je naam en telefoonnummer achter laat op onze website dan neemt Layla zo spoedig mogelijk contact met je op. Bel of mail je liever zelf? Dat kan uiteraard ook. Layla van Balkom-Boer is te bereiken via 0165-769 069/ layla@ological.nl. Tot snel!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ological
Meer Customer Care Officer vacatures