Inloggen - Registreer  

2e lijns supportmedewerker buitendienst senior

Theiner - Veghel - 17-04-2024 Naar vacature  

De 2de Lijns Supportmedewerker buitendienst zorgt voor de 2de Lijns ondersteuning van klanten die vragen hebben door het analyseren van de in de (klant)organisatie aanwezige processen die verder gaan dan de Servicedesk kan oppakken. De ondersteuning varieert van het aanmaken van een nieuwe dienst, meekijken op afstand met de klant, probleemanalyse en oplossen van problemen op locatie tot en met het oppakken van storingen. Hij stemt deze analyse, indien nodig af met de 2de Lijns Supportmanager. Verder is de 2de Lijns Supportmedewerker buitendienst verantwoordelijk voor het opleveren van hardware apparatuur op locatie, internet- en netwerkverbindingen, dataopslag en datamigraties, mailmigraties, server installaties (fysiek en cloud), werkplekbeheer, back-up oplossingen, beveiliging en monitoring. De 2de Lijns Supportmedewerker buitendienst kan snel schakelen tussen verschillende producten en diensten in het aanbod van Theiner ICT.

Pas jij bij ons team van ICT ‘nerds’? Onze ICT’ers zijn professionals die staan voor kwaliteit en altijd op zoek zijn naar de beste ICT-oplossingen voor onze klanten. Ze zijn ondernemend en innoverend.

Graag stellen we ons voor

Theiner ICT is een snelgroeiend en ambitieus ICT-bedrijf dat gaat voor de totaaloplossing. Of het nu gaat om hardware & software, communicatiemiddelen, internetoplossingen of de strijd tegen cybercriminaliteit, onze medewerkers beheersen het allemaal. We zijn een full-service ICT dienstverlener die 24-7 voor haar klanten klaarstaat om de juiste service te verlenen.

Dit vind jij leuk om te doen

Fungeren als tweede aanspreekpunt van de klanten van Theiner ICT
Analyseren en oplossen van complexere probleemstelling binnen de dienstverlening van Theiner ICT en haar producten. Vervolgens deze als 2e lijns Support oplossen.

Bij het niet of moeilijk op kunnen lossen van specifieke klantvragen of problemen: tickets overzetten naar de ICT specialist voor het betreffende vakgebied en daarvoor overleg voeren met de klant over tijdsindicatie en mogelijk te facturen uren; 

Afstemmen met de klant van de aanpak of oplossing via telefoon of mail; 
Bewaken van de opgeleverde kwaliteit; 
Actief delen van de opgedane kennis. 
Flexibele houding in verband met mogelijke werkzaamheden buiten reguliere openingstijden.
Ondersteunen en adviseren van de klant; 
Prioriteren en bewaken van de eigen activiteiten; 
Begeleiden van inhoudelijk minder ervaren collega’s, met name gericht op kennis van diensten en producten van Theiner ICT;
Onderzoeken van verschillende oplossingsrichtingen;
Signaleren van (commerciële) kansen en daarop acteren samen met de Accountmanagers;
Actueel houden en uitdragen van kennis (ontwikkelingen in het vakgebied);
Het delen van opgedane ervaringen en kennis met collega’s door middel van interne trainingen;
Proactief een bijdrage leveren aan verbetering van de kwaliteit van dienstverlening van Theiner ICT. 
Op de hoogte blijven van ontwikkelingen en innovaties binnen Theiner ICT en in het vakgebied.
Productverantwoordelijke zijn binnen zijn expertise
Bewaken en verbeteren van het werkproces, o.a. door actiepunten uit evaluaties ten uitvoer te brengen; 
Managen van de verwachtingen van de klant;
De 2de Lijns Supportmanager ondersteunen bij zelfontwikkeling van het team om verantwoordelijkheid te nemen en persoonlijk te groeien.

Hierin herken jij jezelf

Jij hebt minimaal MBO niveau 4 werk en denkniveau; 
Jij hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding Expert ICT beheer of vergelijkbaar; 
Jij beschikt over goede ICT kennis (werkplek-, server- en netwerkbeheer).
Jij hebt enkele jaren ervaring met Windows omgeving(en), netwerken, hardware en Microsoft producten waaronder Microsoft 365
Jij beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel in spraak als geschrift.
Jij hebt enkele jaren relevante werkervaring;
Jij kunt een VOG aanleveren; 
Jij beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed (in woord en geschrift); 
Jij bent bij voorkeur fulltime beschikbaar (40 uur). 

Sollicitatie procedure

Solliciteren
Kennismakingsgesprek
Tweede gesprek
Contract tekenen

Dit zoek jij verder in een baan

Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je mag bijna alles, als jij maar met een idee komt. Trainingen, interne R&D tijd, cursussen, beurzen, you name it; zolang het raakvlakken met jouw werkgebied heeft. 

Goede werksfeer. Met fruit, verse bonenkoffie en thee, de leukste teamactiviteiten en een 'vrijmibo' om gezellig de week af te sluiten;
Een woon-werkverkeer vergoeding, flexibele pensioenregeling, je bent goed verzekerd;
25 vakantiedagen, wel beloven dat je terugkomt;
Onverwachts een middag vrij zijn? Geen probleem. Als er buiten werktijd een spoedgeval is, dan sta jij ook voor ons klaar. Is het druk op andere afdelingen, dan helpen we elkaar. Jij komt te werken in een flexibel team;

Een afwisselende baan door verschillende klantvragen en daardoor is een werkdag nooit hetzelfde.
Werken in een dynamische omgeving samen met enthousiaste en flexibele collega’s;
Een informele en professionele bedrijfscultuur;
Afhankelijk van kennis en ervaring bieden wij een salaris van €3000 – €4000 op basis van 40u met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Veelgestelde vragen

Is er ruimte voor loopbaanontwikkeling en hoe ziet dat eruit?
Bij Theiner ICT doen wij er alles aan om jou te laten groeien. Jij kunt jezelf meer ontwikkelen in een specialisme en daar geven wij alle mogelijkheden toe. Een aantal collega’s bekleden nu ook een andere functie dan waarop ze oorspronkelijk aangenomen zijn. Het is mooi om te zien hoe de collega’s soms in een andere functie beter in hun kracht staan.

Wat zijn de werktijden?
Onze openingstijden zijn van 7:30 - 17:30 uur. In overleg met je leidinggevende wordt bepaald wat jou werktijden zijn. Je hebt een uur pauze per dag. Deze mag je naar eigen inzicht indelen. De meeste collega’s lunchen samen en maken een wandeling om een frisse neus te halen.

Hoeveel vrije dagen heb ik?
Ook belangrijk natuurlijk! Op fulltime basis heb jij 200 uren oftewel 25 vakantiedagen per jaar.
Hoe ziet een eerste werkweek eruit?
In de eerste werkweek vinden wij het belangrijk dat jij je thuis voelt, hier doen wij alles aan. Jij krijgt een theoretische- en praktische uitleg over de diensten van Theiner ICT en een inwerk checklist voor de komende 8 weken. In deze periode maak jij met iedereen kennis, ga je lunchen buiten de deur met een collega en wordt de basis gelegd waarop jij zelfstandig jou functie kan uitvoeren.

Ook interessant

2e lijn supportmedewerker buitendienst Ron: "Theiner ICT is een mooi bedrijf met goede ambities".
Als 2e lijn support medewerker buitendienst zorgt Ron ervoor dat onze klanten zorgeloos kunnen werken. Ron heeft diverse Enterprise certificaten behaald, waardoor hij klanten kan adviseren over software oplossingen.

Serverbeheer
Een lokale server waar werkplekken zijn aangemeld, pc’s en gebruikers, SQL databases, klantspecifieke software en virtuele servers voor machines.
Mobiel en VoIP
VoIP is mobiele telefonie en deze lijn zorgt ervoor dat jij via een internetverbinding belt. Hierin help jij onze klanten met het verzorgen en onderhouden van een op maat gemaakte online centrale (denk hierbij ook aan beheer, oplevering en mobiele abonnementen).

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Theiner
Meer 2e lijns supportmedewerker buitendienst senior vacatures