Inloggen - Registreer  

Medewerker Klant Center (parttime of fulltime)

Monuta - Apeldoorn - 15-11-2022 Naar vacature  

  • Medewerker Klant Contact Center (parttime of fulltime) Apeldoorn
In een dynamische uitvaartmarkt wil Monuta zich de komende jaren verder onderscheiden. Wil jij meehelpen aan de groei van onze organisatie? Ben jij degene die bijdraagt aan het realiseren van onze ambities en doelstellingen? Als medewerker Klant Contact Center (KCC) draag jij voor direct bij aan de service en klantbeleving vanuit jouw standplaats op het hoofdkantoor van Monuta in Apeldoorn. Je kunt zelf kiezen hoeveel uur jij bij ons wilt werken, het minimum aantal uren is 24 per week.

de baan

Als medewerker KCC word je gebeld door onze bestaande verzekerde klanten. Je informeert de klant zo goed mogelijk over de verzekering. Je bespreekt of de uitvaartwensen van de klant haalbaar zijn met de huidige verzekering. De vragen die binnenkomen variëren van een adreswijziging, het afsluiten van een verzekering tot het informeren over de bestaande verzekering. Klanttevredenheid vinden we zeer belangrijk. We streven naar een 9+ klantbeleving! Jij bent de professional die de klant meeneemt in het gesprek en hem bewust maakt van de verzekering en mogelijkheden. Binnen het KCC start je met binnenkomende telefonie, ook wel inbound genoemd. Na het behalen van jouw WFT diploma, wordt je breder ingezet op meerdere werkstromen zoals: telefonie outbound, chat, webcare, post en e-mail.

Het KCC is van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot en met 21.00 uur bereikbaar voor haar klanten. Je wordt binnen deze openingstijden ingeroosterd. Dit betekent dat je in het weekend altijd vrij bent en maximaal één keer per week een avonddienst werkt.

Wanneer past deze baan bij jou? Als jij betekenisvol werk zoekt in een bijzondere branche binnen een verrassend Klant Contact Center!

de kandidaat


Jij bent geschikt voor deze baan als je:
  • een MBO+ werk- en denkniveau hebt, een afgeronde opleiding in bank- en verzekeringswezen of commercie is wenselijk maar zeker geen vereist;
  • affiniteit hebt met computers en systemen, we werken veel met Outlook;
  • werkervaring hebt binnen een klantenservice of call center. Deze ervaring is geen vereiste, affiniteit met telefonisch klantencontact wel;
  • een afgeronde WFT Basis hebt is dat een pré. Heb je nog geen WFT dan ben je bereid deze te halen.

Als je ons Klant Contact Center komt versterken, vinden wij het ook belangrijk dat je:
  • klantgericht bent. Je luister actief naar de klant en maakt heldere en duidelijke afspraken;
  • communicatief vaardig bent. Iedere (potentiële) verzekerde sta jij op correcte wijze te woord of krijgt een passend antwoord op de gestelde vraag via chat, webcare, post of e-mail;
  • over commerciële vaardigheden en overtuigingskracht beschikt; je luistert goed naar de klant, vraagt door en pikt signalen op. Jij voelt je medeverantwoordelijk voor het eindresultaat van Monuta en levert hier een bijdrage aan;
  • aandacht voor details hebt, procesmatig en zelfstandig kunt denken en werken;
  • graag in teamverband werkt: binnen het KCC werk je nauw samen met je collega’s.

ons aanbod


Als jij je kennis en ervaring komt delen met Monuta, dan stellen wij daar natuurlijk goede arbeidsvoorwaarden tegenover:
  • een startsalaris vanaf € 2321,-. Beschik je al over een WFT-diploma dan ligt je instroomsalaris op € 2468,-. Afhankelijk van jouw werkervaring kan dit verder oplopen. Onze salarisschalen worden per 1-1-2023 met 3.5% verhoogd;
  • je kunt zelf kiezen hoeveel uur je wilt werken. De mogelijkheden zijn: 24, 28, 32, 36 of 40 uur. Na jouw keuze werk je wekelijks het gekozen aantal uur;
  • een eindejaarsuitkering ter hoogte van een dertiende maand, vakantiegeld en een goede pensioenregeling;
  • een tijdelijk contract van 7 maanden met kans op een vast dienstverband;
  • een betaalde training van drie weken die start op 5 december of 2 januari van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 15.00 uur;
  • thuiswerken is mogelijk vanaf 6 - 12 maanden na je indiensttreding;
  • een betrokken team collega's dat jou helpt snel je weg in je functie en binnen Monuta te vinden.
Vragen? Susanne of Gerda van de afdeling Recruitment beantwoorden ze graag via 055- 5391046 (maandag tot en met vrijdag van 8.30 – 15.00 uur) of vacatures@monuta.nl. Dit emailadres is enkel bedoeld voor het beantwoorden van vragen, alleen sollicitaties via www.werkenbijmonuta.nl worden in behandeling genomen

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Monuta