Inloggen - Registreer  

Teamleader customer service desk

Hotek - Etten-Leur - 23-03-2024 Naar vacature  

  • Meewerkende functie
  • Aanspreekpunt
  • Resultaatgericht
Etten-Leur
40 uur
Hospitality
"Kansen omzetten in resultaat!"

Omschrijving

Deur blijft dicht, batterijen op, kluisje wilt niet meer open….kaartlezer doet gek…spoedje tussendoor!! Druk…druk…druk, Ja de hectiek van een Supportafdeling, maar wat een lekker gevoel als het einde van de dag allemaal weer is opgelost. Klant Happy, wij Happy!

De Teamleader Customer Support Desk is een meewerkend persoon die onze klanten op een duidelijke en professionele manier ondersteunt en het Team van Customer Support weet te enthousiasmeren en motiveren. Je bent drijvende motor achter dit team en maakt onze medewerkers nog beter in wat ze doen.

Kerntaken

  • Aanspreekpunt voor klanten bij vragen over de installatie en het gebruik van onze sloten en software
  • Vragen beantwoorden over de werking, onderhoud en het gebruik van onze producten, zoals minibars en kluisjes
  • Zorgen dat retours en reparaties snel worden afgehandeld
  • Je team dagelijks weet te motiveren en enthousiasmeren

Wat wij vragen

  • HBO denk- en werkniveau (of MBO+ met veel ervaring)
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als in geschrift
  • Resultaatgericht, zelfverzekerd en daadkrachtig zijn
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden hebben

Wat wij bieden

  • Een groeiende organisatie waarin we altijd beter willen zijn dan de rest en waardoor wij de innovatieve koploper zijn in onze branche
  • Een team met gedreven collega’s in een open cultuur
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, doorgroeimogelijkheden en opleidingsmogelijkheden
  • Een dynamische baan met een marktconform salaris en goede secundaire voorwaarden zoals pensioen, collectieve zorgverzekering en onkostenvergoeding
  • Een streven naar een goede privé – werkbalans.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Hotek