Inloggen - Registreer  

1e LIJN SUPPORTMEDEWERKER ICT

Dentech - Etten-Leur - 23-12-2021 Naar vacature  

Functieomschrijving:

Als 1e lijn supportmedewerker zul je werkzaam zijn in een klein team. Je zult simpele aanpassingen en kleine mutaties maken in de verschillende systemen waarmee we werken en meewerken in het onderhoud hiervan. Remote oplossen van storingen en meedenken over oplossingen. Natuurlijk zul je ook eens meegaan op klantlocatie om te assisteren bij bijvoorbeeld nieuwe installaties of wijzigingen bij de klant. In een klein team van enthousiaste mensen werk je samen aan een groeiend resultaat. Door het brede assortiment in onze diensten zul je veel variatie hebben in je werkzaamheden en is geen enkele dag hetzelfde!

Taken:

Als eerste lijn supportmedewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
  • Uitvoeren van mutaties in verschillende VoIP telefooncentrales;
  • Uitvoeren van mutaties in bedrijfsnetwerken;
  • Uitvoeren van mutaties in Microsoft 365;
  • Uitvoeren van mutaties op websites (WordPress);
  • Uitvoeren van evt. overige ICT gerelateerde werkzaamheden;
  • Opstellen en uitwerken van gebruikershandleidingen en installatie documentatie;
  • Meewerken in de voorbereiding van installaties;
  • Instructies en uitleg geven aan gebruikers;
  • Remote assistentie van gebruikers;
  • Administratie van gedane werkzaamheden vastleggen;
  • Samenwerken met de collega’s;

Wat vragen wij?

  • Basis kennis van computers, netwerken en TCP/IP;
  • Ervaring in het werken met Word en Excel;
  • Ervaring in het gebruik en beheren van Windows (server en client);
  • Ervaring in het werken met Linux;
  • (Bij voorkeur basiskennis van Cisco en evt. werken met VLANs);
  • (Afgeronde) vak gerelateerde opleiding (MBO nivaeu-3) (systeembeheer/netwerkbeheer, medewerker ICT Support);
  • Flexibele instelling;
  • Snel kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Goed verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Ambitie om zich te ontwikkelen als vakspecialist;
  • Fulltime/parttime inzetbaar;
  • (In bezit van rijbewijs B);
  • Woonachtig in de regio Etten-Leur;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
2e lijn Supportmedewerker ICT

Functieomschrijving:
Als 2e lijn support medewerker zul je werkzaam zijn in een klein team.
Je zult aanpassingen en mutaties maken in de verschillende systemen waarmee we werken en mee werken in het onderhoud hiervan. Remote oplossen van
 storingen en meedenken over oplossingen. Natuurlijk zul je ook eens mee gaan op klantlocatie om te assisteren bij bijvoorbeeld nieuwe installaties of wijzigingen bij de klant. 

In een klein team van enthousiaste mensen werk je samen aan een groeiend resultaat. 
Door het brede assortiment in onze diensten zul je veel variatie hebben in je werkzaamheden en is geen enkele dag hetzelfde!

Taken:

Als tweede lijn supportmedewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
Uitvoeren van mutaties in verschillende VoIP telefooncentrales;
Uitvoeren van mutaties in bedrijfsnetwerken;
Uitvoeren van mutaties in Microsoft 365;
Uitvoeren van mutaties op websites (WordPress);
  • Uitvoeren van evt. overige ICT gerelateerde werkzaamheden;
  • Opstellen en uitwerken van gebruikershandleidingen en installatie documentatie;
  • Meewerken in de voorbereiding
 van installaties;
Instructies en uitleg geven aan gebruikers;
  • Remote assistentie van gebruikers
;
Administratie van gedane werkzaamheden vastleggen;
Samenwerken met de collega’s;
Wat vragen wij?
  • Basis kennis van computers, netwerken en TCP/IP
;
  • Ervaring in het werken met Word en Excel;
  • Ervaring in het gebruik en beheren van Windows (server en client);
  • Ervaring in het werken met Linux;
  • Bij voorkeur basis kennis van Cisco en evt. werken met VLANs;
  • Afgeronde vak gerelateerde opleiding (MBO niveus-4) (systeembeheer/netwerkbeheer, medewerker ICT Support)
;
Flexibel
e instelling;
  • Snel kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
Goed
 verantwoordelijkheidsgevoel
;
Ambitie om zich te ontwikkelen als vakspecialist
;
Fulltime inzetbaar
;
In bezit van rijbewijs B
;
Woonachtig in de regio Etten-Leur;
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
2e lijn Supportmedewerker ICT

Functieomschrijving:
Als 2e lijn support medewerker zul je werkzaam zijn in een klein team.
Je zult aanpassingen en mutaties maken in de verschillende systemen waarmee we werken en mee werken in het onderhoud hiervan. Remote oplossen van
 storingen en meedenken over oplossingen. Natuurlijk zul je ook eens mee gaan op klantlocatie om te assisteren bij bijvoorbeeld nieuwe installaties of wijzigingen bij de klant. 

In een klein team van enthousiaste mensen werk je samen aan een groeiend resultaat. 
Door het brede assortiment in onze diensten zul je veel variatie hebben in je werkzaamheden en is geen enkele dag hetzelfde!

Taken:

Als tweede lijn supportmedewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
Uitvoeren van mutaties in verschillende VoIP telefooncentrales;
Uitvoeren van mutaties in bedrijfsnetwerken;
Uitvoeren van mutaties in Microsoft Office 365;
Uitvoeren van mutaties op websites;
  • Uitvoeren van evt. overige ICT gerelateerde werkzaamheden;
  • Opstellen en uitwerken van gebruikershandleidingen en installatie documentatie;
  • Meewerken in de voorbereiding
 van installaties;
Instructies en uitleg geven aan gebruikers;
  • Remote assistentie van gebruikers
;
Administratie van gedane werkzaamheden vastleggen;
Samenwerken met de collega’s;
Wat vragen wij?
  • Basis kennis van computers, netwerken en TCP/IP
;
  • Ervaring in het werken met Word en Excel;
  • Ervaring in het gebruik en beheren van Windows (server en client);
  • Ervaring in het werken met Linux;
  • (Bij voorkeur basis kennis van Cisco en evt. werken met VLANs);
  • Afgeronde vak gerelateerde opleiding (MBO) (systeembeheer/netwerkbeheer, medewerker ICT Support)
;
Flexibel
e instelling;
  • Snel kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
Goed
 verantwoordelijkheidsgevoel
;
Ambitie om zich te ontwikkelen als vakspecialist
;
Fulltime inzetbaar
;
In bezit van rijbewijs B
;
Woonachtig in de regio Etten-Leur;
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Functieomschrijving:
Als systeembeheerder zul je werkzaam zijn in een klein team.
Je zult aanpassingen en mutaties maken in de verschillende systemen waarmee we werken en mee werken in het onderhoud hiervan. Remote oplossen van
 storingen en meedenken over oplossingen. Natuurlijk zul je ook eens mee gaan op klantlocatie om te assisteren bij bijvoorbeeld nieuwe installaties of wijzigingen bij de klant. 

In een klein team van enthousiaste mensen werk je samen aan een groeiend resultaat. 
Door het brede assortiment in onze diensten zul je veel variatie hebben in je werkzaamheden en is geen enkele dag hetzelfde!

Taken:

Als tweede lijn supportmedewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
Uitvoeren van mutaties in / en of opbouwen van nieuwe verschillende VoIP telefooncentrales;
Uitvoeren van mutaties in bedrijfsnetwerken;
Uitvoeren van mutaties in Microsoft 365;
Uitvoeren van mutaties op/ en of opbouwen van nieuwe websites (WordPress);
  • Uitvoeren van evt. overige ICT gerelateerde werkzaamheden;
  • Opstellen en uitwerken van gebruikershandleidingen en installatie documentatie;
  • Maken en aanpassen van
installaties op locatie;
Instructies en uitleg geven aan gebruikers;
  • Remote assistentie van gebruikers
;
  • (Remote) oplossen van problemen
;
Administratie van gedane werkzaamheden vastleggen;
Samenwerken met de collega’s;
Wat vragen wij?
  • Basis kennis van computers, netwerken en TCP/IP
;
  • Ervaring in het werken met Word en Excel;
  • Ervaring in het gebruik en beheren van Windows (server en client);
  • Ervaring in het werken met Linux;
  • Kennis van Cisco en werken met VLANs;
  • Afgeronde vak gerelateerde opleiding (MBO niveau-4) (systeembeheer/netwerkbeheer/ICT Beheer)
;
Flexibel
e instelling;
  • Snel kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
Goed
 verantwoordelijkheidsgevoel
;
Ambitie om zich te ontwikkelen als vakspecialist
;
Fulltime inzetbaar
;
In bezit van rijbewijs B
;
Woonachtig in de regio Etten-Leur;
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Inbedrijfsteller Beveiliging
Functieomschrijving
Als
inbedrijfsteller
beveiliging
lever je op
en onderhoud je inbraaksystemen, brandmeldinstallaties, camerasystemen en data en intercom installaties
. Je zorgt voor de
juiste werking
van de installaties, lost storingen op en denkt mee over oplossingen. Je draait mee in een routerende 24 uurs storingsdienst.
In een klein team van enthousiaste mensen werk je samen aan een groeiend resultaat. 
Met een baan in de beveiligingstechniek is geen enkele dag hetzelfde!
Taken
Als
inbedrijfsteller
beveiliging

ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
Inbedrijfstelling
van verschillende beveiligingsinstallaties;
Meedenken is opbouw van verschillende systemen;
Instructies en uitleg geven aan gebruikers;
Inspecties en service verlenen aan bestaande installaties;
Verhelpen van storingen;
Administratie van gedane werkzaamheden vastleggen;
Samenwerken met de collega’s;
Wat vragen wij?
Vakvolwassen
zelfstandige
beveiligingsmonteur
met
kennis en opleiding in inbraak, brandmeldsystemen
;
Enige jaren werkervaring als
zelfstandig
beveiligingsmonteur
of inbedrijfsteller
;
H
et bezit
ten
van het diploma MBV
is een
must
(monteur beveiligingsinstallaties) en BMI
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Dentech