Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamleider Klanten Service Center Arbeidscontract

Zcn - Veldhoven - 15-03-2023 Naar vacature  

Medisch service centrum
Plaats
Veldhoven
Regio
Noord-Brabant
Arbeidscontract
32 - 36 uren per week
Per
direct
Sluitingsdatum
22 maart 2023

Voor ons team van zorgmedewerkers in Veldhoven zoeken wij een teamleider. Haal jij het beste in je medewerkers naar boven en hou je van de combinatie tussen zorg en techniek? Dan zoeken wij jou! 

Voor ons team in Veldhoven zoeken wij een teamleider met ruime ervaring in het aansturen van een team in een callcenteromgeving. Want ons ambitieniveau ligt hoog, we willen dé speler zijn en blijven die de digitale zorginnovatie daadwerkelijk realiseert. Bouw jij samen met ons aan onze nieuwe organisatie?

Wat ga jij doen?

Als teamleider stuur jij vanuit jouw ruime ervaring een team aan dat werkt vanuit ons Klanten Service Center in Veldhoven. Je bent onder andere verantwoordelijk voor het realiseren van de afgesproken servicelevels, de gemiddelde wachttijd en aannametijd. Dat doe je onder leiding van de manager Operatie aan de hand van mede door jou opgestelde plannen. Samen met de andere teamleiders werk je aan een efficiënte inrichting van de afdeling in Veldhoven, nu én in de toekomst. Daarbij is de samenwerking met je collega-teamleiders in Beilen en Varsseveld belangrijk. Want samen bouwen we aan het nieuwe zorgbedrijf en zorgen we voor de integratie van de processen en een efficiënte inrichting van ons Klanten Service Center op onze drie locaties.

Wat zijn je belangrijkste werkzaamheden?

  • Je geeft operationeel leiding aan het team op onze locatie in Veldhoven. Je helpt en coacht hen bij de inhoudelijke en praktische uitvoering van het werk.
  • Vanuit jouw kennis en ervaring werk je op proactieve en creatieve wijze aan een blijvende professionalisering van het team en NAAST-ZCN, waarbij jouw innovatieve blik goed van pas komt.
  • Je ziet toe op de kwaliteit van de diensten die we leveren en onderhoudt waar nodig contact met klanten en/of opdrachtgevers.
  • Je voert regelmatig gesprekken met medewerkers over hun ontwikkeling en prestatie en regelt alle administratieve zaken die bij je functie horen.
  • Je begeleidt medewerkers als ze ziek zijn. Dit doe je aan de hand van het gedragsmodel Falke en Verbaan.
  • Als het nodig is, vervang je een collega-teamleider.
  • Je rapporteert aan het management. Bijvoorbeeld over het servicelevel en de bezetting op de afdeling.
  • Je draait buiten kantoortijd, op feestdagen en in het weekeinde mee in de bereikbaarheidsdienst.

Wie zoeken we?

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding. Een opleiding op het gebied van management en leidinggeven is mooi meegenomen.
  • Ervaring in een leidinggevende functie is een voorwaarde. Commerciële ervaring en/of ervaring met het werken in een klantencontactcenter is een pre.
  • Het is handig als je inzicht hebt in de wereld van zorgtechnologie.
  • Je hebt tact, kunt goed luisteren en motiveert medewerkers om het beste in zichzelf naar boven te halen, zodat onze opdrachtgevers en cliënten zo goed mogelijk worden geholpen.
  • Je hebt kennis van systemen zoals CRM én je hebt het talent om altijd op zoek te gaan naar de beste oplossing voor onze medewerkers, opdrachtgevers en cliënten.
  • Je hebt analytisch en oplossend vermogen, met daarbij de nodige creativiteit en het talent om snel te kunnen schakelen in onverwachte situaties. Ook dan hou jij het hoofd koel.
  • Optimistisch, eenvoud, verbindend en vernieuwend: dat zijn onze kernwaarden. Herken jij je hierin? De kernwaarden geven aan wie we zijn als organisatie, hoe we omgaan met onze opdrachtgevers en cliënten en met elkaar als collega’s. Het is onze bedrijfscultuur. Iedere medewerker kent de kernwaarden en handelt hiernaar. Met deze kernwaarden weet je waarom we iets doen en op welke manier we dat doen.

Wat bieden we jou?

  • Een dynamische baan waarbij je volop ruimte krijgt om deze samen met ons verder te ontwikkelen. Want we stimuleren dat collega’s de regie pakken en initiatief nemen.
  • Je krijgt de kans om jouw talenten en vaardigheden optimaal te benutten en te blijven leren en ontwikkelen via trainingen en (bij)scholingen, onder andere via het gevarieerde aanbod van GoodHabitz. 
  • Een fijne werksfeer in een nieuwe, maatschappelijk betrokken en innovatieve organisatie met deskundige en leuke collega’s. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan onze nieuwe organisatie.
  • Een arbeidscontract voor minimaal 32 uur en maximaal 36 uur per week, in eerste instantie voor een jaar. Als we allebei na dat jaar tevreden zijn is de intentie het jaarcontract om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd.
  • Salaris volgens cao VVT / salarisschaal FWG 50, afhankelijk van ervaring en opleiding.
  • Eindejaarsuitkering van 8,3%.
  • Pensioenopbouw bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Laptop en telefoon van de zaak, met prima thuiswerkfaciliteiten.
  • Gratis lidmaatschap van Espria Ledenvereniging: cadeautje bij je aanstelling!
  • Fit en gezond blijven vinden we heel belangrijk. Daarom kun je binnen Espria gebruik maken van een meer dan compleet aanbod op het gebied van vitaliteit. Vaak gratis of anders met korting.
meer...



Meer vacatures van Zcn