Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker verhuur
Vacature administratief medewerker verhuur – Rotterdam
Fulltime/parttime: 32 uur
De functieOnze slogan “Smart in Housing” geeft aan dat wij ons volledig concentreren op de woningmarkt (zowel de verhuurmarkt als ook de markt van de VvE’s), waarbij de dienstverlening aan en beleving van de huurder/bewoner belangrijke factoren zijn.
Omdat wij de beleving van onze dienstverlening zo belangrijk vinden zijn wij op zoek naar collega’s die daar net zo over denken. Voor ons
kantoor
in het hart van
Rotterdam
zijn wij op zoek naar een administratief medewerker verhuur voor 32 uur per week.
Als administratief medewerker verhuur zorg je ervoor dat het gehele administratieve proces rondom de verhuur van onze woningen op rolletjes loopt. Jouw adequate werkwijze heeft een directe impact op het woongeluk van onze huurders. Verder ondersteun je onze commerciële medewerkers met het verhuren van woningen. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
- Het telefonisch en per e-mail te woord staan van onze huurders.
- Het opmaken van huurcontracten, het verwerken van huuropzeggingen en het doorvoeren van wijzigingen in de verhuur administratie.
- Ondersteunen van onze commerciële verhuur medewerkers, omdat het een klein team is willen we je graag alle facetten van de verhuur leren.
We zijn op zoek naar een enthousiaste, nauwkeurige en klantgerichte medewerker. Verder breng je het volgende mee:
- Je hebt minimaal een afgeronde mbo opleiding.
- Je bent klantvriendelijk en bent gedreven om voor iedere huurder goede service te verlenen.
- Je haalt voldoening uit administratief werk en hebt hier ook ervaring mee.
- Je bent computervaardig bent, je bent handig met Microsoft programma’s (Word en Outlook) en je vindt snel je weg in nieuwe programma’s.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Het kan namelijk voorkomen dat je een klant in het Engels moet beantwoorden.
- Je beschikt over een flexibele en proactieve klantgerichte instelling, een collegiale houding en doorzettingsvermogen.
Werken bij van ’t Hof Rijnland betekent altijd klaar staan voor huurders, bewoners en opdrachtgevers door nét dat beetje extra te geven. Wij waarderen je inzet en willen jou ook nét dat beetje extra geven. We bieden je een plezierige, informele werksfeer met betrokken collega’s. Verder krijg je bij ons:
- Een salaris tussen de € 2.000 en € 2.400 per maand op basis van 40 uur per week.
- We bieden je in eerste instantie een contract aan voor zeven maanden.
- Een premie vrije pensioen regeling.
- De mogelijkheid om werk en privé goed te combineren.
- 26 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband), 8,33 % vakantie uitkering en als de bedrijfsresultaten het toe laten een tantième.
- Vers fruit op het werk.
- Een gezellige werksfeer in een klein maar ambitieus team.
Ben jij die enthousiaste administratieve verhuur medewerker? Reageer dan op deze functie. Heb je na het lezen van deze vacature vragen? Bel of mail dan met Aafke Hensen of Monique Hogeland via 079 – 329 66 62 of HR@hof-rijnland
Verstuur jouw sollicitatie
Bericht voor recruiters en headhuntersWerving en selectie doet van ‘t Hof Rijnland 100% zelf.
meer...
Meer vacatures van Van 't Hof Rijnland