Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Klantcontact
Medewerker Klantcontact
Medewerker Klantcontact
Voor onze locatie in Utrecht zijn wij op zoek naar gemotiveerde collega’s. Als medewerker klantcontact ben je het visitekaartje voor verschillende projecten en opdrachtgevers. Heb jij een duidelijke telefoonstem, ben je communicatief vaardig en vind je het leuk om voor verschillende opdrachtgevers belangrijk klantcontact te verzorgen? Dan komen wij graag in contact met jou!Wat ga jij doen?
Soleo verzorgt voor veel bedrijven het klantcontact, zowel business-to-business als business-to-consumer.Als medewerker klantcontact ga je bijvoorbeeld aan de slag voor;
- Vinçotte; inspectie afspraken inplannen met agrarische bedrijven, zodat de boer aan kan tonen dat hij of zij het voedsel veilig en milieuvriendelijk produceert. Dit vergt accuratesse en een planmatige aanpak.
- LNRS (voorheen o.a. Elzevier); ruim 30 accountmanagers voorzien van zakelijke afspraken bij HR- en fiscaal specialisten.
- GGN gerechtsdeurwaarders; treffen van betalingsregelingen met consumenten en maatwerk bieden bij het oplossen van schulden. Dit vergt een balans tussen empathie en bedrijfsmatig denken.
- SDU; maken van afspraken met advocaten en ondernemingsraden en contact onderhouden met deelnemers aan webinars.
Wie ben jij?
- Je bent vooral supergemotiveerd om aan de slag te gaan;
- Je hebt al de nodige werkervaring op MBO+ of HBO werk- en denkniveau en bent op zoek naar een baan met afwisseling en uitdaging en waarin je de nodige vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en goede computervaardigheden;
- Je bent communicatief vaardig, werkt doelgericht en kan hoofd- en bijzaken scheiden;
- Je hebt ervaring met klantcontact en/of een klantenservice;
- Je zoekt een baan voor langere tijd voor minimaal 20 uur per week.
Wat bieden we jou?
- Een goed salaris tussen € 2.100,- en € 2.550,- bruto per maand ( o.b.v. 40 uur);
- Reiskostenvergoeding (boven 10 km) of thuiswerkvergoeding;
- Je komt direct bij ons in dienst en hebt uitzicht op een vast contract;
- Een plek in een team met enthousiaste en ervaren collega’s;
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheid, mooie projecten voor opdrachtgevers in uiteenlopende branches;
- De mogelijkheid om na je inwerkperiode deels vanuit huis te werken, als je thuis over een rustige werkplek en stabiel internet beschikt.
De training, werkdagen en werktijden
Allereerst ontvang je een gedegen en betaalde training op ons kantoor in hartje Utrecht. Daarin leer je diverse communicatievaardigheden zoals hoe je de regie houdt in een telefoongesprek, het effect van je stemgebruik en het allerbelangrijkste; goed luisteren. Uiteraard leren we je ook alles over de opdrachtgever(s) waarvoor jij aan het werk gaat. Naast de groepstrainingen krijg je coaching on the job, waarbij de focus ligt op jouw persoonlijke gesprekstrategie.De reguliere werktijden zijn op maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur. In de toekomst kunnen deze werktijden uitgebreid worden naar de avond en/of zaterdag, dan wordt ook enige flexibiliteit van jou verwacht.
Wie zijn wij?
Soleo is een facilitair klantcontactcenter. Met ruim 950 medewerkers handelen wij klantcontact vraagstukken af voor diverse opdrachtgevers in verschillende branches. Soleo heeft 11 vestigingen door heel Nederland. Werken bij Soleo betekent veel verantwoordelijkheid, flexibiliteit, werken voor mooie opdrachtgevers, een goed salaris en vooral heel veel mooie klantgesprekken en werkplezier.meer...
Meer vacatures van Soleo