Inloggen - Registreer  

Medewerker Administratie HR/Mens & Organisatie

Toekomst - Schijndel - 03-04-2024 Naar vacature  

Persoonlijke aandacht, waardering en werkplezier! Kom werken bij Toekomst Schoonmaakbedrijven.

Toekomst Schoonmaakbedrijven dat zijn wij; een dynamisch schoonmaakbedrijf dat voornamelijk werkzaam is in de regio Oost-Brabant. We zijn onderdeel van IBN Facilitair maar volledig zelfstandig werkzaam onder onze eigen naam. We hebben een informele werksfeer en een platte organisatiestructuur. Ongeveer 500 medewerkers zorgen er dagelijks voor dat de panden van onze opdrachtgevers er tiptop uitzien. Ons bedrijf bestaat al meer dan 83 jaar en nog steeds doen we met zijn allen elke dag ons best om onze dienstverlening nog beter én leuker te maken!

Wij zijn in ontwikkeling naar zelforganisatie en worden daarbij begeleid door Semco Style Institute. We werken in kleine multidisciplinaire teams waardoor de samenwerking tussen de onderlinge afdelingen versterkt wordt. Deze werkwijze geeft toegang tot het aanpassingsvermogen, prestatievermogen en ondernemerschap dat iedere medewerker in zich heeft. Zo zorgen we voor duurzame groei van onze medewerkers en daarmee onze organisatie.

Wij zijn voor onze afdeling HR/Mens & Organisatie op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde Medewerker Administratieve Ondersteuning Mens & Organisatie

voor 24-38 uur per week

Wat ga je doen?

In deze functie werk je aan alle administratieve taken van de afdeling Mens & Organisatie. Dit doe je in samenspraak met je 4 directe collega’s van de afdeling en Projectleiders. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers. De administratieve werkzaamheden bestaan zowel uit:

Je verzorgt het administratieve proces rondom de werving van nieuwe medewerkers;
Je beheert en verzorgt de personeelsadministratie, personeelsdossiers en onderaannemersdossiers;
Je verwerkt personeelsmutaties en biedt administratieve ondersteuning bij de organisatie van opleidingen, en ziekte-herstelmeldingen;
Je beantwoordt mails en bent het eerste aanspreekpunt voor de binnenkomende telefoongesprekken op de afdeling;
Je genereert overzichten en standaard managementinformatie;
Je verzorgt alle activiteiten rondom verjaardagen, jubilea en alle overige personeelsaangelegenheden

Wie ben jij?

Je bent een organisatietalent; plannen en organiseren kun je als de beste. Je bent geordend en gaat een administratieve uitdaging niet uit de weg. Je krijgt energie van administratieve HR vraagstukken. Daarnaast bezit je de volgende kennis en vaardigheden:

  • MBO werk- en denkniveau en een afgeronde MBO opleiding in de richting van (personeels)administratie;
  • Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Kennis van Microsoft Office;

Waarom Toekomst?

  • Geen ochtendmens? Of juist wel? Bij Toekomst mag je flexibel werken, inclusief 1 dag thuiswerken;
  • Laptop van de zaak én alle benodigdheden om jouw thuiswerkplek in te richten;
  • Een salaris van bruto tussen € 2.939 en € 3.099 per maand gebaseerd op 38 uur per week per 30.06.2024;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden om jouw kennis up-to-date te houden;
  • 27 vakantiedagen o.b.v. 38 uur per week;
  • Opbouwen van pensioen bij het pensioenfonds voor het schoonmaak- en glazenwassersbedrijf;
  • Kerstborrel/pakket, bedrijfsfeestjes en kleine presentjes: we hechten waarde aan persoonlijke aandacht en waardering.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Toekomst
Meer Medewerker Administratie HR Mens & Organisatie vacatures