Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Office Manager
Heb jij ruime ervaring als Office manager en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging bij een bedrijf dat mooi en belangrijk werk levert? Ben jij veelzijdig, proactief en haal je veel plezier uit plannen en organiseren? Dan komen we graag met je in contact!
Wij zijn op zoek naar een veelzijdige Office Manager voor ons snelgroeiende bedrijf dat eerstelijnszorg levert aan bijzondere doelgroepen.
Met veel toewijding verzorgen wij spreekuren en spoeddiensten aan patiënten die verblijven in instellingen (gevangenissen, politiebureaus, GGZ instellingen, TBS Klinieken, verpleeghuizen en instelling voor verstandelijk gehandicapten). Wij staan voor “betaalbare eerstelijnszorg Topzorg” aan deze bijzondere doelgroepen. Wij doen dit in teamverband binnen een platte organisatie met korte lijnen. Ben jij gemotiveerd om jouw organisatietalent, servicegerichtheid en enthousiasme doeltreffend in te kunnen zetten binnen ons snelgroeiende bedrijf? Lees dan snel verder!
Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden?
Jouw functie zal uit diverse en afwisselende werkzaamheden bestaan. Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het secretariaat en ondersteunt de organisatie, beheert agenda’s, bewaakt actiepunten, notuleert, bereidt vergaderingen voor en je bent het aanspreekpunt voor externe contacten. Kortom, je bent van alle markten thuis en vormt met het secretariaat een onmisbare schakel binnen onze organisatie!Een aantal van jouw taken op een rij:
- je werkt op het secretariaat samen met de andere secretaresse(s);
- je bent aanspreekpunt voor externe contacten, zoals relaties, partners en de klanten van medTzorg en zorgt voor de ontvangst van deze relaties;
- je ondersteunt staf, directie en andere afdelingen waaronder in het bijzonder op donderdag de afdeling Deskundigheids Bevordering in werkzaamheden als agendabeheer, het maken van afspraken, het organiseren en plannen van bijeenkomsten, zoals artsen-overleggen en scholingen, het faciliteren van zakenreizen, het voorbereiden en notuleren van vergaderingen en het bewaken van actiepunten;
- je verwerkt stukken, documenten en brieven, je beheert de secretariaats e-mailbox en overige correspondentie en werkt stukken, notities en presentaties uit.
- je verwerkt inkomende en uitgaande post en legt stukken ter ondertekening klaar;
- je zorgt voor bestellingen van kantoorartikelen en bewaakt de voorraad;
- je zorgt ervoor dat de algemene ruimten op het hoofdkantoor van medTzorg netjes en schoon zijn en dat documenten op de juiste plek worden gearchiveerd;
- je rapporteert aan de directie;
- verder ben je een vrolijk en representatief persoon. Je bent in staat om prioriteiten te kunnen inschatten en om efficiënt jouw werkzaamheden te kunnen organiseren en plannen en je staat graag klaar voor anderen.
Wat bieden wij?
- Een unieke en prettige werkomgeving en informele organisatie;
- een baan binnen een snelgroeiend bedrijf;
- aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder reiskostenvergoeding, 25 vakantiedagen,
- een contract voor 38 uur per week;
- een marktconform salaris.
Wat vragen wij?
- Een afgeronde opleiding tot secretaresse, hbo werk- en denkniveau;
- minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- ervaring met projectondersteuning en het uitwerken van rapporten;
- ruime kennis van en ervaring met Microsoft Office, waaronder Power Point, Word en Excel;
- sterke organisatorische en communicatieve kwaliteiten;
- uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- daarnaast zoeken wij iemand die meedenkt, ont zorgt, proactief en initiatiefrijk is, knelpunten oplost, iemand die houdt van plannen en organiseren. Daarnaast moet je beschikken over een hoge mate van discretie en organisatiesensitiviteit.
meer...
Meer vacatures van Medtzorg