Inloggen - Registreer  

Medewerker Klant Centrum Burgerzaken

S-imtac - Schiedam - 10-05-2023 Naar vacature  

Functie omschrijving Medewerker Klant Contact Centrum Burgerzaken

Het Klant Contact Centrum (KCC) geeft uitvoering aan een belangrijk deel van de dienstverlening van de organisatie aan burgers, bedrijven en bezoekers. Het KCC is verantwoordelijk voor het servicecentrum, burgerzaken (balie en backoffice), het omgevingsloket en de digitale dienstverlening. De dienstverlening burgerzaken is gebaseerd op uitvoering van wettelijke taken op het gebied van burgerlijke stand, basisregistratie personen en nationaliteitswetgeving.

  • Je bent als KCC medewerker hét visitekaartje van de organisatie. Dienstverlening en service bieden is je tweede natuur;
  • Je levert aan de balie producten en diensten aan inwoners en handelt zaken af die binnenkomen via ons zaaksysteem (KCS);
  • Je hebt specifieke kennis van het gehele vakgebied. En hebt ruime ervaring met burgerlijke stand (opmaken akten en latere vermeldingen), nationaliteits- (naturalisatie en optie) en identiteitsvraagstukken. Je bent ook bekend met de Paspoortwet, Rijbewijswetgeving en het muteren in de basisregistratie personen;
  • Je bewaakt de wettelijke afhandelingstermijnen en werkt volgens de afgesproken servicenormen;
  • Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig;
  • Je weet als kwaliteitsbewaker van de basisregistratie personen identiteits- en adresfraude zoveel als mogelijk te voorkomen;
  • Integriteit, privacy- en risicobewust zijn vanzelfsprekende termen voor jou;

Functie eisen Medewerker Klant Contact Centrum Burgerzaken

  • MBO+/HBO niveau, aangevuld met de kennismodule Identiteit & identiteitsdocumenten (M1A) en brondocumenten (M1B);
  • Aantoonbare en recente ervaring in de burgerzaken/burgerlijke stand dienstverlening (minimaal twee jaar);
  • Uitstekende mondelinge, digitale en schriftelijke (communicatieve) vaardigheden;
  • Goede sociale, dienstverlenende en samenwerkende vaardigheden;
  • Oplossingsgericht vermogen. Je denkt in kansen en uitdagingen, in plaats van problemen en beperkingen en laat dit zien in je dagelijks gedrag;
  • Kwaliteitsgerichtheid. Je voelt grote verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het werk en neemt initiatief in verbetervoorstellen;
  • Flexibiliteit. Je kan makkelijk omgaan met veranderende omstandigheden in de werkomgeving;
  • Ervaring met Key2burgerzaken, key2betalen, Timeblockr en Exxellence Klant Contact Systeem is een pré.
Reageren tot: 10-05-2023 tot 7.00

Wie zijn wij

S-IMTAC is gespecialiseerd op het gebied van Interim Management / Detachering, Opleidingen & Projecten en Vitaliteit in de sector Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Onze missie is simpel, gewoon S-IMTAC Wij zijn eerlijk, betrokken, persoonlijk en doen net even dat extra stapje voor jou. Wij geloven in kansen en uitdagingen. Daarnaast geven wij trainingen voor het bedrijfsleven, MKB, overheden, banken en verzekeraars. Denk hierbij aan Sales Trainingen, Management Trainingen, Motivatie Trainingen, Advies / Coaching on the job, etc. De kracht van S-IMTAC zit in de ervaring, kennis en netwerk van het team. De organisatie is gericht op de volgende divisies: Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Op iedere divisie zitten specialisten met alle know-how om de juiste professionals te werven, selecteren en te trainen voor de betreffende opdrachtgever. Doordat de specialisten o.a. zelf operationeel zijn of zijn geweest bij de opdrachtgevers, weten zij precies wat er speelt, wat er wordt verwacht en boven alles, zij spreken dezelfde taal.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van S-imtac