Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Word jij nieuwe technisch klantadviseur/planner
Maandag 2 augustus 2021
Ben jij op zoek naar een afwisselende baan waarin je klantcontact, techniek en administratie kunt combineren en waarbij je veelvuldig (telefonisch) contact hebt met onze huurders? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Woonstichting JOOST zoekt
twee enthousiaste technisch klantadviseurs/planners voor 24 tot 36 uur per week
. Twee nieuwe medewerkers die de reparatieverzoeken per telefoon of per mail van onze huurders aannemen. Je onderzoekt wat het technische probleem is en vertaalt het probleem op een correcte wijze door naar onze eigen onderhoudsdienst, opzichters of externe aannemers.
Hoe je werkdag eruit kan zien
Je start je werkdag thuis of op kantoor om 8.30 uur. Je begint met het beantwoorden van e-mails van huurders en aannemers. Je checkt intranet voor de laatste interne nieuwsberichten zodat je er om 9.00 uur helemaal klaar voor bent. Vanaf dat moment beantwoord je de vragen van huurders die telefonisch hun reparatieverzoek bij jou melden. Er belt een huurder met een lekkage. Jij stelt een aantal verdiepende vragen zodat je exact weet wat je moet doen om hem te helpen. Vervolgens plan je onze eigen onderhoudsdienst in, schakel je richting de aannemer of stuur je toch een opzichter langs omdat je twijfels hebt over wat er nu precies aan de hand is. Zo werk je de hele ochtend door.In de middag is het wat rustiger met telefonische meldingen, waardoor je tijd hebt om een aantal werkbonnen administratief te verwerken. Je stemt met de opzichter telefonisch enkele reparaties af. Om 17.00 uur sluit je met een voldaan gevoel je laptop.
Dit is wat je doet
Je werkt samen met je collega’s aan het beheer van ons vastgoed. Jij richt je daarbij vooral op de reparatieverzoeken van onze klanten. Je behandelt de reparatieverzoeken klantvriendelijk, vlot en technisch juist af. Dit doe je vooral door een luisterend oor te bieden, zorgvuldig en oplossingsgericht te werken. Door je goede communicatieve vaardigheden en technische achtergrond ben je een prettige gesprekspartner voor de huurder en kun je de reparatieverzoeken op een correcte manier doorspelen aan onze eigen onderhoudsdienst, opzichters, aannemers of andere specialismen. Dankzij jou kunnen de bewoners optimaal genieten van een fijn thuis.Dit ben jij
- Je ben sterk in de combinatie techniek, administratie en communicatie.
- Je beschikt over een technische achtergrond. Je hoeft reparaties niet zelf uit te voeren, maar bouwtechnisch weet je van de hoed en de rand zodat je het reparatieverzoek op een correcte wijze door kunt leiden naar de desbetreffende afdeling.
- Je werkt zelfstandig en je bent sterk in het organiseren van je eigen werk. Je komt zelf met oplossingen en weet deze goed te vertalen naar de huurder en de aannemer.
- Omdat je onderdeel uitmaakt van een klein team is een flexibele houding belangrijk.
Dit krijg je ervoor terug
Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten. De functie is ingedeeld in schaal F. We hebben prima secundaire arbeidsvoorwaarden en bieden veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling. In eerste instantie krijg je een jaarcontract met uitzicht op vast.Hoi. Wij zijn JOOST
Woonstichting JOOST is letterlijk Thuis in de Meierij. We beheren circa 7.500 huurwoningen in Boxtel, Rosmalen en de kleine kernen rondom ’s-Hertogenbosch. Bij JOOST werken ruim 70 enthousiaste medewerkers. Dagelijks zetten wij ons in voor onze huurders.Ben jij de klantadviseur die wij zoeken?
Stuur dan uiterlijk 6 september 2021 je CV en motivatie naaronder vermelding van Klantadviseur.
Planning
- 17 september: speeddate met de 5 beste kandidaten.
- 22 september: gesprekken met 2 of 3 best passende kandidaten (diepgaandere kennismaking).
- 24 september: arbeidsvoorwaardengesprek.
meer...
Meer vacatures van Wonenbijjoost