Inloggen - Registreer  

Servicedesk medewerker

Peet Ict - Kamperland - 05-09-2023 Naar vacature  

Wij zijn Peet ICT. Een gezellig, hardwerkend en gemotiveerd team op een missie: de beste ICT-partij zijn van Zeeland en ook daarbuiten. We verzorgen ICT-oplossingen voor een divers en breed klanten- bestand. Beheer van werkstations, servers, printers en het netwerk wat hen verbindt, zijn voorbeelden van de diverse onderdelen van ICT die wij op maat verzorgen. Een uitdaging komen we regelmatig tegen, en deze gaan we met plezier tegemoet.

Wie zien wij graag op de servicedesk?

Als eerste lijn servicedesk medewerker kom je veel in contact met onze klanten. Zowel aan de telefoon als per mail. Het is dus belangrijk dat je correct en duidelijk Nederlands spreekt en schrijft. We zien graag een professionele houding, uiteraard met ruimte voor jouw persoonlijke draai. Omdat je je de hele dag bezig gaat houden met ICT en computers, is het vanzelfsprekend dat je hierin thuis bent. En (Engelse) termen rondom ICT naar klanten kunt overbrengen op een begrijpelijke manier.

Maar, het klantcontact is niet het enige dat je binnen deze functie gaat verzorgen. Als eerste lijn servicedesk medewerker ga je ook fysiek aan de slag met computers. Je maakt computers klaar voor klanten, die soms nog incompleet bij ons binnenkomen. Ook op technisch gebied komt een goede basiskennis dus wel van pas.

Wat kun je van ons verwachten?

Bij Peet ICT zien we je graag beter worden in wat je doet. Om dit te stimuleren zorgen we voor kennisdeling momenten en krijg je ook de mogelijkheid voor het behalen van certificaten of opleidingen. We hebben een maandelijkse teamvergadering waarin je op de hoogte wordt gebracht van ontwikkelingen rond het bedrijf, waarbij je zelf ook inbreng kunt geven.

Je kunt bij Peet ICT jezelf zijn. Dat vinden wij belangrijk. Er is ruimte om door te groeien op verschillende manieren, en in verschillende richtingen. Samen werken we aan jouw ambities.

Daarnaast zorgen we voor een eerlijke compensatie voor je moeite en tijd. Je ontvangt dus een degelijk loon, met 8% jaarloon vakantiegeld in mei. Draai je mee in onze storingsdienst, dan krijg je wachtgeld. En daarnaast ontvang je ook een winstuitkering als we een goed jaar hebben gedraaid, want jij draagt daar tenslotte ook aan bij!

De zaken op een rijtje

Naast de basis waaraan je moet voldoen om eerste lijn servicedesk medewerker bij Peet ICT te worden, zijn er een aantal punten die geen harde eis zijn maar je wél een plus geven:

  • Je hebt Mbo-niveau 4 werk- en denkniveau, met een afgeronde (ICT) opleiding
  • Je hebt kennis van en ervaring met incidentregistratietools en beheertools (bijvoorbeeld Kaseya Autotask en N-Central)
  • Je bent in het bezit van kennis/ervaring met Microsoft technologieën (denk aan Microsoft 365, Office, Azure etc)
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen en bent oplossingsgericht en flexibel
  • Je bent in staat om je eigen visie te vormen en deze duidelijk over te brengen aan anderen

Wat krijg je terug?

Uiteraard krijg je ook wat terug voor je inzet. Naast leuk werk, bieden we je het volgende:
  • Een werkgever waar je geen nummertje, maar een persoon met een privéleven bent
  • Een goed en competitief salaris tussen de 1.800 en 2.500 euro (gebaseerd op jouw kennis/ervaring) o.b.v. 40 uur exclusief 8% vakantiegeld en 26 vakantiedagen
  • Pensioenopbouw!
  • Een tijdelijk dienstverband, met -als onze samenwerking van twee kanten bevalt- zicht op een vast contract
  • Medewerkersbijeenkomsten, kennissessies, personeelsfeesten: kortom veel leuke en gezellige momenten met jouw collega’s en je gezin!
  • Een mooi opleidingsbudget, waarvan de invulling wordt afgestemd op jouw persoonlijke wensen en doelen
  • Een interessante en diverse klantenportefeuille die ervoor zorgt dat elke dag anders is

Contact

Ben jij de servicedesk medewerker die ons team komt versterken? We maken graag kennis!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Peet Ict