Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Helpdeskmedewerker
Maxaro groeit hard! Kom jij ons team versterken?
Vacature voor locatie RoosendaalVanwege de groei van Maxaro zoeken we naar een
Helpdeskmedewerker
. Zoek jij een werkgever die veel investeert in de ontwikkeling van de afdeling? Waar je voor lange periode meebouwt aan het succes en de groei van de organisatie en je zo zelf meegroeit? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
AlsHelpdeskmedewerker
bij Maxaro in Roosendaal bouw jij mee aan een helpdesk versie 2.0. Onze IT support staat op dit moment in de kinderschoenen. Aan jou de taak om onze IT support verder te professionaliseren en om processen en procedures op te stellen. Samen met jouw IT, marketing en e-commerce collega’s werk je aan gezamenlijke projecten en doelstellingen. Daarnaast heb je veel afwisseling in je werk. Van werkplekbeheer tot het vervangen van toners. Van eenvoudige vragen tot uitzoekwerk. Het komt allemaal voorbij!
Je houdt je bezig met de volgende taken:
- Het opstellen van standaard procedures om collega’s te helpen met eenvoudige issues en hen van een zo goed mogelijke IT service te voorzien.
- Het ondersteunen met de eerste- en tweedelijnsissues.
- Het opstellen van KPI’s en continu kijken naar wat er beter kan.
Wat zoeken wij in jou?
Om succesvol te zijn in deze functie beschik je minimaal over de volgende zaken:
- Je hebt ervaring opgedaan in het oplossen van helpdesk vraagstukken.
- Je beschikt over een mbo werk- en denkniveau.
- Je bent bereid om één weekenddag te werken.
- Je staat graag in contact met anderen en kan goed communiceren, zowel in woord als geschrift.
- Je herkent je in onze cultuurwaarden.
Waarom werken bij Maxaro?
Maxaro is een snelgroeiende on- en offline marktleider met een vestiging in Roosendaal en Utrecht. Wij bieden een groot assortiment aan badkamers en tegels die we zelf hebben ontwikkeld.meer...
Meer vacatures van Maxaro