Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Personal Research Assistant Public & Occupational Health
Ben jij het creatieve organisatietalent dat alles tot in de puntjes regelt én inhoudelijk ook een bijdrage kan leveren? Dan is dit je kans!
- 18-24 uur
- Salarisindicatie : 2422 tot 3280 euro
- contract bepaalde tijd
Wat ga je doen
Als personal research assistant ondersteun je de hoogleraar in haar functie en fungeer je voor haar als een echt klankbord en ‘tweede geheugen’ die waar mogelijk werk uit handen neemt.Geen dag is hetzelfde in deze zelfstandige afwisselende functie waarbij verschillende taken elkaar opvolgen: van agendaplanning, de organisatie van een internationale bijeenkomst tot aan het schrijven van persberichten en berichten vormgeven voor de verschillende websites. Je spart daarnaast geregeld met prof.dr. Mai Chin A Paw over de ontwikkelingen in en plannen voor de onderzoekslijn. Daarnaast ben je contactpersoon voor de interne en externe organisaties zoals de andere universitair medische centra en praktijkinstellingen (GGD). Je wordt uitgedaagd tot eigen initiatief en inbreng. Als rechterhand van de hoogleraar zorg je dat alles geregeld is, maar krijg je ook de vrijheid jouw werkzaamheden uit te breiden met zaken die jouw interesse hebben. Wij zoeken iemand die op hoog niveau mee kan denken en die graag inhoudelijk meedenken wil combineren met organisatorische werkzaamheden.
Wat we van je verwachten
Jij bent een creatieve organisator met uitstekende communicatieve vaardigheden, die ervoor zorgt dat anderen hun werk zo goed mogelijk kunnen uitvoeren in een enerverende omgeving met toegewijde collegas.Jij bent behulpzaam, nauwkeurig en je behandelt zaken met integriteit en discretie. Je legt de lat graag hoog, bent ondernemend, betrokken, betrouwbaar en proactief. Je bent dienstverlenend ingesteld en goed in prioriteren. Als rechterhand van de hoogleraar ben je flexibel vind je het niet erg om waar nodig even door te werken om zaken af te maken en te regelen.
Daarnaast beschik jij in ieder geval over:
- een afgeronde opleiding op minimaal HBO -niveau, aangevuld met relevante werkervaring;
- uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- uitstekende kennis van MS Office en andere gangbare softwarepakketten;
- kennis en ervaring van CMS systemen is een pré;
- creatieve vaardigheden voor website management en design van bijvoorbeeld flyers en presentaties;
- affiniteit met gezondheid en jongeren;
- werkervaring in een soortgelijke, academische (onderzoeks)omgeving is een pré.
Waar ga je werken
Als Personal Assistant voor de sectie ‘Jeugd en Gezondheid’ (www.jeugdengezondheid.org) ben je de rechterhand van de voorzitter van deze sectie, prof.dr. Mai Chin A Paw.De sectie Jeugd & Gezondheid is onderdeel van de afdeling Sociale Geneeskunde en het Amsterdam Public Health research institute binnen Amsterdam UMC, locatie VUmc.
Wat we je bieden
Salarisschaal 7: 2422 tot 3280 euro bruto bij een fulltime dienstverband (afhankelijk van opleiding en ervaring).- Naast een goed basissalaris bieden we onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag. Wil jij weten wat je gaat verdienen? Bereken dan
- Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van onze online leeromgeving GoodHabitz.
- Je pensioen wordt opgebouwd bij het ABP. Amsterdam UMC draagt 70% van deze premie bij.
- Wij bieden een reiskostenvergoeding en daarnaast een
- Wij hebben een zeer actieve personeelsvereniging en een Jong Amsterdam UMC en organiseren vanuit beide verschillende (sportieve) activiteiten en evenementen door het jaar heen.
- In eerste instantie bieden wij jou een jaarcontract, met uitzicht op verlenging
- Bij gebleken gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang op externe kandidaten.
Voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden kijk op
.
Een referentiecheck kan onderdeel zijn van de selectieprocedure. Daarnaast is het aanvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) voor iedere nieuwe medewerker verplicht. De aanvraag voor een VOG wordt opgestart vanuit VUmc zodra de nieuwe medewerker is aangesteld.
Voor medewerkers die in de directe patiëntzorg gaan werken, kan een uitgebreide screening onderdeel zijn van de procedure. Klik
voor meer informatie en of deze op jou van toepassing is.
Ben je werkzaam in een zorggerelateerde functie, dan is een aanstellingskeuring ook onderdeel van jouw selectieprocedure.
Bijzonderheden
Kristina Chepak is op werkdagen beschikbaar voor vragen tussen 10:00 en 12:00 uur.De functie is per direct beschikbaar voor 18-24 uur per week waarbij flexibiliteit gevraagd en geboden wordt. Continuiteit gedurende de week is van belang en thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
Sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 19 mei 2021. We willen je vragen hier rekening mee te houden.
meer...
Meer vacatures van Vumc