Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Recruiter Business Partner

Recruiter - De Meern - 17-09-2022 Naar vacature  

Gepubliceerd: 4 maanden geleden
Favoriet
Delen
Printen
De meest veelzijdige rol in werving & selectie van Nederland vind je hier… bij The Office Managers zelf. Heb je je sporen verdiend in de arbeidsbemiddeling? Arbeidsmarktcommunicatie? Als HR Business Partner? Recruiter? Of intercedent? En nog steeds super enthousiast over het vak? Kom langs en maak kennis!

Wat ga je doen?

Alles wat het recruitment vak inhoudt komt voorbij: nieuwe aanvragen afstemmen met je opdrachtgever, adviseren, relaties managen, teksten schrijven voor vacatures en social media, werven, sourcen, kandidaten interviewen, matchen. You name it. Je werkt dedicated aan jouw eigen opdrachten en je bouwt je eigen netwerk van opdrachtgevers en kandidaten op. Het team ondersteunt je bij jouw wervingscampagnes en meer. Stapje voor stapje ontwikkel je je als specialist in allerhande office, finance, communicatie & facility rollen. Kortom, een afwisselende baan met veel eigen regelruimte, eigenaarschap, kansen en mogelijkheden!

What’s in it for you?

We nemen je mee in de groei van ons team van 4 medewerkers. Je werkt mee aan onze branding, het verstevigen van onze marktpositie en originaliteit. Samen werken we de visie uit voor The

Office
Managers 2023 en verder. Sparren hierover doe je graag. De weg naar een partnership staat voor je open.

What’s in it for us?

Wij zoeken een verbinder pur sang. Het type mens waar iedereen graag mee connect. Iemand die mensen enthousiasmeert, kennis deelt, gevraagd en soms ongevraagd. Iemand die verstand heeft van interviewen én mensen. Je kent ze wel het type mens dat als je die aan de telefoon hebt, het altijd een fijn gesprek is, ook al is de boodschap minder leuk. Het type dat bruist van energie, leuke ideeën heeft en de kar helpt trekken. Herken jij je hierin?

Wat neem je mee?

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring in arbeidsbemiddeling aan de bureau- of corporate zijde. Je weet wat ons vak inhoudt.
  • Een uitstekend gevoel voor de Nederlandse taal en een vlotte pen voor het schrijven van vacatureteksten en social media posts. Een goede kennis en praktische toepassing van de Engelse taal.
  • Handig in het gebruik van Office365 en het snel eigen maken van CRM software.

Wat wordt geboden?

  • Een afwisselende functie waar echt geen dag hetzelfde is.
  • Werken in een klein team met een uiterst betrokken eigenaar die graag spart.
  • Werken vanuit huis en op kantoor. Een lieve kantoorhond vergezelt ons.
  • We werken anders, zijn betrokken, persoonlijk en professioneel. We houden ons verre van het afrekenen op targets en gaan voor een positieve sfeer en mensgerichte bedrijfscultuur. Dat je je bij ons thuis voelt is veel belangrijker.
  • Wij hebben ruimte voor één of twee nieuwe collega’s voor 28 tot 32 uur per week. De werkdagen zijn in overleg af te stemmen.
  • Afhankelijk van jouw kwaliteiten, gedrevenheid en ervaring bieden wij een uitstekend salaris passend bij de rol. Heb je een goede ondernemers mentaliteit dan is op termijn partnership bij The
Office
managers mogelijk.

Kom jij ons team versterken?


Solliciteer meteen via onze website:
. Stel jezelf voor, een motivatie vinden we leuk om te lezen.
Wil je meer informatie? Telefonisch zijn wij bereikbaar op 030-8783118 van maandag t/m donderdag van 09.00 tot 21.00 uur en op vrijdag tot 16.30 uur of stuur een WhatsApp bericht naar 06-21263126.

meer...



Meer vacatures van Recruiter